post dan een foto van haar!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
waarom post iedereen in mijn topic foto's van zijn/haar eigen vriendinnetjes??? straks denken mensen nog dat dat MIJN vriendinnetje is!!! En mijne is nog veeeeel knapper![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hopen dat ik morgen nog net zo blij daarmee ben
Emos zijn niet normaal.quote:
niks van aantrekken, jij hebt eenlekker wijf als vriendin, en iedereen die dan lullig doet is gewoon jaloers!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
had ik, maar dan zijn er fokkers die weer kinderachtig moeten doen![]()
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:ik wil er ook 1
TS gefeliciteerd met zijn exemplaar
Maar ze zag er uit alsof ze audiitie ging doen voor pipo de clown en mama lou.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
had ik, maar dan zijn er fokkers die weer kinderachtig moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik had vandaag een date met een meisje dat ik via de chat heb leren kennen (best kansloos), maar we lagen elkaar zo gigantisch goed enzo! We hebben samen met de open haard aan "A Knight's Tale" gekeken, en ik heb haar net naar het station gebracht, alwaar we nog 5 minuten hebben staan zoenen.
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik had vandaag een date met een meisje dat ik via de chat heb leren kennen (best kansloos), maar we lagen elkaar zo gigantisch goed enzo! We hebben samen met de open haard aan "A Knight's Tale" gekeken, en ik heb haar net naar het station gebracht, alwaar we nog 5 minuten hebben staan zoenen.
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |