quote:Op zondag 30 april 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Hee BrandX, ik zie dat je je verhaal ook in het dieettopic gepost hebt. Waar wil je mee gaan doen? Bij ons of bij hun?
quote:Op zondag 30 april 2006 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had even een vraagje want ik heb hier volgens mij iets gelezen van mensen die waren begonnen met een hardlooptraining. Waar hebben jullie dat schema vandaan gehaald? Op morgenbeginik.nl vind ik namelijk alleen iets voor wandelen, maar ik wil gaan hardlopen en kan niks vinden. Wie helpt mij?
Bij mij geven ze alleen een optie voor hardlopen. Ruilen?quote:Op zondag 30 april 2006 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi BrandX! Welkom hier, en netjes gedaan tot nu toe!
Ik had even een vraagje want ik heb hier volgens mij iets gelezen van mensen die waren begonnen met een hardlooptraining. Waar hebben jullie dat schema vandaan gehaald? Op morgenbeginik.nl vind ik namelijk alleen iets voor wandelen, maar ik wil gaan hardlopen en kan niks vinden. Wie helpt mij?
Wat betekend die (16) voor mijn naam eigenlijk?quote:Op zondag 30 april 2006 08:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat betekend die (16) voor mijn naam?
Ik kom het topic weer eens binnenwandelen, want het is wel weer nodig ook helaas. Ik zal mijn lijntje weer helemaal resetten, veel verschillen doet het niet. Vandaag een plan van aanpak schrijven, morgen weer aan de slag.
GWS (1m68) (23,6) was 66,7 kg, is nu 66,7 kg en wil graag 56,0 kg wegen. 0,0
Wat raar dan, dat je ook nergens op de site naar het hardlopen toe kanquote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Bij mij geven ze alleen een optie voor hardlopen. Ruilen?
Nog even mijn post uit het gesloten topic, met mijn regeltje:
[..]
Wat betekend die (16) voor mijn naam eigenlijk?
Ik heb wel eens het een en ander opgezocht op www.hardloopschema.nl. Beetje vage site maar misschien heb je er wat aan!quote:Op zondag 30 april 2006 12:14 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wat raar dan, dat je ook nergens op de site naar het hardlopen toe kan.
(of wandelen voor jou)
Dat cijfer is in welke week je voor het laatst hebt ge-update. Voor jou dus 17 nu. Op die manier kijken we welke mensen hier helemaal niet meer komen maar nog wel in het lijstje staan.
Dankjewell! Dat ziet er wel interessant uit. Het begint ook niet te zwaar enzo en duurt ook allemaal niet zo lang, dat is wel ideaal. Ik ga het eens proberen!quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het een en ander opgezocht op www.hardloopschema.nl. Beetje vage site maar misschien heb je er wat aan!
CherryLips (1m68) (22) was 62 kg, weegt nu 62 kg en wil graag 57 kg wegen. - 0 kiloquote:Op zondag 30 april 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi CherryLips! Als je even een regeltje voor jezelf maakt als hierboven kunnen we je ook in het lijstje zetten.
Mijn streven is dat ik alles mag eten, als het maar met mate is. Dus als jij zo graag chocolade wil eten, dan kon je met jezelf afspreken dat je 1 keer in de week chocolade eet. Volgens mij is het namelijk veel slimmer om je eetpatroon aan te passen naar een gezond eetpatroon (dus voldoende groente en fruit en vooral niet te weinig eten!!) dan om een dieet te gaan volgen. Verder is regelmatig eten belangrijk en dat begint met netjes ontbijten (dat was bij mij een probleem).
Hier nog zo'n persoontje met ontbijtproblemen, daar moet ik ook maar eens aan gaan werken...quote:Op zondag 30 april 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Verder is regelmatig eten belangrijk en dat begint met netjes ontbijten (dat was bij mij een probleem).
Het helpt echt! Tegenwoordig kan ik gewoon niet meer zonder.quote:Op zondag 30 april 2006 13:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hier nog zo'n persoontje met ontbijtproblemen, daar moet ik ook maar eens aan gaan werken...
Bewegen is ook heel belangrijk (daar loop ik nu tegen aan). En al die suiker (je geeft het zelf al aan) zou misschien best schelen. Je kunt ook mager(der) broodbeleg proberen. Pindakaas is nou niet het meest magere beleg natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips (1m68) (22) was 62 kg, weegt nu 62 kg en wil graag 57 kg wegen. - 0 kilo
Zoiets?
Ik had twee jaar geleden ook een soort patroon zeg maar, dat ik alleen mocht snoepen in het weekend. Het was dan ook niet zo dat ik me om klokslag 12 ook op vrijdagavond helemaal volpropte, omdat ik er na 5 dagen niet snoepen geen behoefte meer aan had. Toen ben ik vrij snel 3 kilo afgevallen en toen vond ik het wel weer mooi geweest. Maar voor mijn gevoel werkt zoiets alleen tijdelijk zeg maar, en zal ik echt moeten sporten. Zoveel eet ik namelijk niet.
Ik ben nu wel veel fruit gaan eten, maar volgens mij is dat ook niet altijd goed.
's Ochtends maak ik een smoothie met een hele banaan, yoghurt, aardbeien en/of ananas, dat is bijna een halve literen tussen de middag bruin brood met pindakaas en 's avonds gewoon wat de pot schaft. Nu er weer aardbeien zijn eet ik die massaal, maar ik doe er wel een beetje veel suiker op
![]()
Maar ik vraag me af hoelang ik het volhoudt.
Soms doe ik ook chocoladevlokken op broodquote:Op zondag 30 april 2006 13:18 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bewegen is ook heel belangrijk (daar loop ik nu tegen aan). En al die suiker (je geeft het zelf al aan) zou misschien best schelen. Je kunt ook mager(der) broodbeleg proberen. Pindakaas is nou niet het meest magere beleg natuurlijk.
Wat neem jij als ontbijt? Gewoon bruin brood met iets erop?quote:Op zondag 30 april 2006 13:16 schreef Quinazoline het volgende:
Het helpt echt! Tegenwoordig kan ik gewoon niet meer zonder.
En waarom is het nu ik mijn verslag eindelijk af heb weer kutweer waardoor ik niet naar buiten kan?
Ik heb ook een hele tijd niet ontbeten, ik kreeg 's ochtends gewoon geen hap door m'n keel. Ik heb nog steeds een beetje moeite met brood 's ochtends. Dus nu maak ik smoothiesquote:Op zondag 30 april 2006 13:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hier nog zo'n persoontje met ontbijtproblemen, daar moet ik ook maar eens aan gaan werken...
Hoe maak ik smoothies?quote:Op zondag 30 april 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd niet ontbeten, ik kreeg 's ochtends gewoon geen hap door m'n keel. Ik heb nog steeds een beetje moeite met brood 's ochtends. Dus nu maak ik smoothiesAl zegt men wel: 'Banaan komt aan'... ik eet het wel maar ik doe niks met de energie die ik dan binnenkrijg.
En als ik geen tijd heb neem ik chocoladecruesli, dat is nu de enige chocola die ik nu eet. Ik vind de vruchtjesvariant ranzig.
Goed, mijn recept (ik heb het ook weer van een vriendin):quote:
Gewone cruesli vind ik een beetje saai, zeg maar. Ik lust het wel, maar het is net alsof ik paardenvoer zit te eten.quote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Quinazoline het volgende:
Vind je gewoon cruesli ook niet lekker? Ik heb mezelf er gewoon aan leren wennen (net als muesli) maar nu vind ik dat gewoon lekker.
Valt wel mee hoor, mijn vorige lijnpoging is prima gelukt zonder ontbijt.quote:Op zondag 30 april 2006 13:45 schreef LedZep het volgende:
Geen ontbijt = geen kilo's eraf. Simple as that.
Ik heb net een pak oude vanilleyoghurt weggegooid, omdat hij al een maand open in de koelkast stond ofzo...quote:Op zondag 30 april 2006 13:47 schreef Quinazoline het volgende:
Heb je ook geprobeerd om er vanilleyoghurt bij te doen? Want met melk of gewone yoghurt vind ik het ook een stuk minder. En verder is het dan maar pech als je het niet zo lekker vindt, want je moet gewoon ontbijten.
Als je denkt dat ik dat gedaan heb, heb je het mis. Ik heb ook zonder ontbijt mijn doel bereikt en het heeft een jaar geduurd eer het er weer aan zat. Ik weet ook precies waarom: te weinig rekening houden met het verschil tussen de stofwisseling van mij en mijn vriend. Hij kan alles eten wat los en vast zit, ik niet.quote:Op zondag 30 april 2006 13:51 schreef LedZep het volgende:
Oke je zal de eerste dagen / mss weken wat kwijtraken, maar dat duurt niet lang. Lijnen WERKT NIET. Gewoon een standaard 'dieet' met ontbijt om je stofwisseling op gang te helpen, 5 andere kleine maaltijden om deze op gang te houden en niet te veel vetten / suikers doet wonderen.
Quasi-populaire "hoe-verlies-ik-5-kilo-in-2-weken" shizzle niet. Het enige wat het doet is je lichaam naar de klote werken met als resultaat een paar kilo verlies, voor een deel ook nog vocht, welke er na een paar weken al weer aan zitten omdat men denkt nu af en toe weleens een extra tussendoortje in de vorm van ongezonde troep te kunnen nemen.
Oke, prima. Was ook meer algemeen bedoelt, though ik zou toch adviseren om te gaan ontbijten, al is het maar uit gezondheidsoogpunt en niet direct om af te vallen oid.quote:Op zondag 30 april 2006 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dat gedaan heb, heb je het mis. Ik heb ook zonder ontbijt mijn doel bereikt en het heeft een jaar geduurd eer het er weer aan zat. Ik weet ook precies waarom: te weinig rekening houden met het verschil tussen de stofwisseling van mij en mijn vriend. Hij kan alles eten wat los en vast zit, ik niet.
's Morgens, voor je ontbijt. Maar het maakt niet zo veel uit, zolang je het maar altijd op hetzelfde tijdstip doet. En zonder kleren, want dat kan ook nog weleens een halve kilo schelen (verschillende kleding = verschillend gewicht natuurlijk)quote:Op zondag 30 april 2006 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nu echt niet meer zonder ontbijt kunnen
Maar of ik nou ontbijt of niet, om 10 uur krijg ik standaard weer trek. Maar daar hebben we pitloze druiven voor uitgevondenAnders stop ik me rond 4 uur helemaal vol met vanalles en nog wat.
Wat is trouwens het beste moment van de dag om je te wegen?
Als je de post daar leest zie je dat ik me hier aanmeldquote:Op zondag 30 april 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Hee BrandX, ik zie dat je je verhaal ook in het dieettopic gepost hebt. Waar wil je mee gaan doen? Bij ons of bij hun ?
Ohw, ik weeg ik me nu 'sochtends na het ontbijt en na het douchenquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
's Morgens voor je ontbijt en na je toiletbezoek.
Tja, ik ben toevallig op maandag met Weight Watchers begonnen, dus sluit ik dan steeds de week af. Op zich maakt het natuurlijk niet zoveel uit welke dag je kiest, als het maar regelmatig is.quote:
GWS, wat wij altijd doen is het eerste gewicht hetzelfde laten (dus wat je was) en als tweede gewicht opschrijven hoeveel je nu weegt. Het laatste getal is hoeveel je afgevallen bent. Op deze manier raak je natuurlijk niks kwijt, tenzij je dit bewust zo hebt gedaan nu.quote:Op maandag 1 mei 2006 07:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik woog vanmorgen tot mijn verrassing 65,7 kilo. Ik heb meteen mijn regeltje aangepast.
GWS (1m68) (23,3) was 65,7 kg, is nu 65,7 kg en wil graag 56,0 kg wegen. 0,0
Wordt dat je nieuwe begingewicht ook? Nieuwe maand, nieuwe kansen.quote:Op maandag 1 mei 2006 07:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik woog vanmorgen tot mijn verrassing 65,7 kilo. Ik heb meteen mijn regeltje aangepast.
GWS (1m68) (23,3) was 65,7 kg, is nu 65,7 kg en wil graag 56,0 kg wegen. 0,0
De weekenden zijn idd het moeilijkst. Maar je bent toch weer lichter dan vorige week!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:01 schreef wenneke1 het volgende:
De schade valt mee moet ik zeggen. Niet echt heel erg consequent gegeten en toch heel mooi op gelijk gewicht van 62,5 blijven zitten. ( Weekenden zijn zo moeilijk om alles vol te houden![]()
Volgende week? Dat ik het nu nog een keer doe? Is goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
Mini_rulez, zal ik volgende week de regeltjes weer bijhouden?
Das helemaal waar. Ben dan ook erg trots op mezelf. nog maar 4,5 kilo en dan ben ik weer op het gwicht van voor de zwangerschapquote:Op maandag 1 mei 2006 09:39 schreef Mini_rulez het volgende:
De weekenden zijn idd het moeilijkst. Maar je bent toch weer lichter dan vorige week!
Mijn nieuwe regeltje:
(18) Mini_rulez (1m60) (23,0) was 68 kg, weegt nu 58,5 kg en wil graag 56 kg wegen. -9,5
Dit is tamelijk offtopic, maar ik heb wel eens gehoord dat het juist gezond is om overdag heel weinig te eten en dan 's avonds flink bourgondisch. 't Heeft te maken met een soort stresshormoon dat dan aangemaakt wordt wat ervoor zorgt dat je lichaam in een "overlevingsmodus" gaat zitten waardoor je dus een stuk ouder zou kunnen worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zit in de Allerhande te lezen en daar staan allerlei recepten in die gezond zijn. Ook een heel stuk met over hoe je gezond moet eten en juist geen maaltijden moet overslaan. Vervolgens kom ik achterin, bij een interview met Lucretia van der Vloot (een zangeres/actrice volgens het artikel) en die verteld doodleuk dat ze overdag alleen een crackertje en een stuk ananas eet, om 's avonds helemaal los te gaan bij het eten. Dat is haar manier om slank te blijven. Maar ze verteld ook dat ze de hele dag door aan eten denkt, verslaafd is aan eten en het liefst chocolade met noten of een broodje met een bal gehakt. Klinkt me een beetje raar in de oren. En het komt op mij ook heel erg over van 'kijk mij dun zijn en weinig eten, knap he?' terwijl ze eigenlijk ontzettend ongezond eet en slecht bezig is.
En daar kan ik nu even niet tegen.
Ik kan Quinazoline's OP niet veranderen, dus ik post morgen gewoon een nieuwe lijst met regeltjes en dan zet ik iedereen erbij die zich in de tussentijd heeft aangemeld.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:25 schreef BrandX het volgende:
Ziet dat ze nog niet is toegevoegd aan de OP....![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan Quinazoline's OP niet veranderen, dus ik post morgen gewoon een nieuwe lijst met regeltjes en dan zet ik iedereen erbij die zich in de tussentijd heeft aangemeld.
Weet ik, maar in principe was gisteren mijn begindag. Dus dan moet ik wel met het juiste gewicht beginnen en dat was gisterochtend dus 65,7. Omdat ik wel een juiste voorstelling van zaken wil hebben, heb ik (bewust) mijn begingewicht aangepast.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
GWS, wat wij altijd doen is het eerste gewicht hetzelfde laten (dus wat je was) en als tweede gewicht opschrijven hoeveel je nu weegt. Het laatste getal is hoeveel je afgevallen bent. Op deze manier raak je natuurlijk niks kwijt, tenzij je dit bewust zo hebt gedaan nu.
Kan me voorstellenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zit in de Allerhande te lezen en daar staan allerlei recepten in die gezond zijn. Ook een heel stuk met over hoe je gezond moet eten en juist geen maaltijden moet overslaan. Vervolgens kom ik achterin, bij een interview met Lucretia van der Vloot (een zangeres/actrice volgens het artikel) en die verteld doodleuk dat ze overdag alleen een crackertje en een stuk ananas eet, om 's avonds helemaal los te gaan bij het eten. Dat is haar manier om slank te blijven. Maar ze verteld ook dat ze de hele dag door aan eten denkt, verslaafd is aan eten en het liefst chocolade met noten of een broodje met een bal gehakt. Klinkt me een beetje raar in de oren. En het komt op mij ook heel erg over van 'kijk mij dun zijn en weinig eten, knap he?' terwijl ze eigenlijk ontzettend ongezond eet en slecht bezig is.
En daar kan ik nu even niet tegen.
Inderdaad. Nou staan beroemdheden toch meestal niet bekend om hun gezonde levensstijl, maar van zo'n blad vind ik het wel stom dat ze zichzelf zo tegenspreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen![]()
Dat klinkt meer als iemand met een eetstoornis als ik eerlijk ben. Vreselijk ongezond ook...
Dat vind ik ook altijd zo'n moeilijk moment. Dan heb je hem al gekocht, maar pas als de kaartjes eraf zijn kun je écht niet meer terug.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:34 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb de kaartjes van mijn bikini geknipt
![]()
Kan jij in een maat 36? ik ben 61 kg, en ik kan me meestal met moeite in een 38 proppen, maar meestal is het toch echt een 40.. Waar kan dat aan liggen? het leven is niet eerlijk..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou staan beroemdheden toch meestal niet bekend om hun gezonde levensstijl, maar van zo'n blad vind ik het wel stom dat ze zichzelf zo tegenspreken.
Even wat meer update van mij:
Ik heb van het weekend gewinkeld en nieuwe kleren gekocht. Een heel lief shirtje en een jurkje () in M, en zelfs een broek in maat 36! Die maat heb ik nog nooit gehad! (Nouja, misschien toen ik dertien was en net te groot werd voor de kinderafdeling.
) Nu ook nog mijn nieuwe bh goed past, in een maat die ik al jááren niet meer aan kon, ben ik helemaal blij.
![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n moeilijk moment. Dan heb je hem al gekocht, maar pas als de kaartjes eraf zijn kun je écht niet meer terug.
Maar je hebt het gedaan! Nu heb je gewoon officieel een maatje 38/40.![]()
Nu moet je hem wel ook aantrekken hè, de laatste horde.
Het wisselt inderdaad wel per winkel en per merk, maar deze is van H&M en daar zijn alle maten volgens mij wat ruimer (daar kon ik vroeger ook nog wel eens een L of 38 kopen terwijl ik bij andere merken XL al niet meer aan kreeg).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Kan jij in een maat 36? ik ben 61 kg, en ik kan me meestal met moeite in een 38 proppen, maar meestal is het toch echt een 40.. Waar kan dat aan liggen? het leven is niet eerlijk..![]()
Ja, goed idee! Als je dan aan 'jezelf in bikini in de tuin en met andere mensen erbij' gewend bent, kun je overstappen naar het zwembad of het strand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:30 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het heeft ook echt een paar dagen geduurd, maar met dat goede weer op komst kan ik misschien binnenkort wel in de tuin gaan liggen.
Nja, dan word het nog even stevig doorlijnen met mijn lichtgewicht/veels te brede botten..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het wisselt inderdaad wel per winkel en per merk, maar deze is van H&M en daar zijn alle maten volgens mij wat ruimer (daar kon ik vroeger ook nog wel eens een L of 38 kopen terwijl ik bij andere merken XL al niet meer aan kreeg).
Verder zal het inderdaad met je bouw te maken hebben, misschien heb ik zwaardere botten dus minder vet bij hetzelfde gewicht? Ik roep maar wat hoor.
Van de H&M pas ik maar weinig... vooral op mijn bovenarmen is het een drama. Broeken gaan nog wel, maar verder houdt het snel op. Zelf ga ik graag naar de We. Daar gaat het allemaal prima!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het wisselt inderdaad wel per winkel en per merk, maar deze is van H&M en daar zijn alle maten volgens mij wat ruimer (daar kon ik vroeger ook nog wel eens een L of 38 kopen terwijl ik bij andere merken XL al niet meer aan kreeg).
Verder zal het inderdaad met je bouw te maken hebben, misschien heb ik zwaardere botten dus minder vet bij hetzelfde gewicht? Ik roep maar wat hoor.
Keurige actie!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:40 schreef karoltje het volgende:
Net geskeelerd en mn vriendin en ik waren bijna de snackbar in geskeelerd!! Maa oeh oeh we zijn toch sterk gebleven.
Vandaag:
Ontbijt: 2 wasa crackers
Tussendoor: 3 cracottes
Lunch: 2 bruine boterhammen met kaas
Tussendoor: 1 emmer sla met mosterddressing
Net: 1 augurk
Straks avondeten: stamppot rauwe andijvie!
Ruim binnen de puntjes!
Goedzo! Weer een moeilijk moment overleefd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:40 schreef karoltje het volgende:
Net geskeelerd en mn vriendin en ik waren bijna de snackbar in geskeelerd!! Maa oeh oeh we zijn toch sterk gebleven.
Vandaag aardbeien, yoghurt en multivruchtensap. Het was nog maar een probeersel, maar best geslaagd. Je kunt er eigenlijk alles in gooien. Van het weekend had ik er eentje gemaakt met banaan, yoghurt en roomijs. Ook lekker, als je van banaan houdt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:16 schreef karoltje het volgende:
Vertel eens, wat zat erin?
Dat is wel vreemd, ik ben 1 m 68, en ik ben 67 kilo en pas goed in maat 38.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Kan jij in een maat 36? ik ben 61 kg, en ik kan me meestal met moeite in een 38 proppen, maar meestal is het toch echt een 40.. Waar kan dat aan liggen? het leven is niet eerlijk..![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, ik ben 1 m 68, en ik ben 67 kilo en pas goed in maat 38.
Ik ben pas 5 kilo afgevallen, maar ook toen (72 kg) paste ik sommige broeken maat 38 nog!
En dat terwijl ik vrij volle bovenbenen heb!
Goed dat je het zegt! Mijn vriendje moet nog steeds een nieuwe van mij maken, ik zal hem er weer eens aan herinneren. Ik moet ook nog even een oude zoeken als voor-foto, maar dat is lastig want de laatste tijd durfde ik nooit meer op de foto.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
BTW, hoe gaat het met het smoelenboek? vanavond worden er foto's van mij gemaakt, heeft de rest al foto's ingeleverd?
Dat probleem ken ik, ik heb al sinds 2 jaar geen foto's van mezelf laten maken, nja, meestal alleen van mijn gezicht, dus voor mij gaan de voor-na foto's niet op, het worden alleen halverwege foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Mijn vriendje moet nog steeds een nieuwe van mij maken, ik zal hem er weer eens aan herinneren. Ik moet ook nog even een oude zoeken als voor-foto, maar dat is lastig want de laatste tijd durfde ik nooit meer op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |