Ik kreeg via via deze link, van iemand, en die had et weer van een ander. Maar dat dit mag! Dat dit kan!
Ik snap het niet.... naja... geef jouw mening over dit soort praktijken. Ik zie dit niet als klaagbaak, maar meer als cultuur element.
Graag je reactie!
forum....
Ik sta hier dus niet achter, ik kots ervan!
Ik snap niet dat ze zelf vinden dat ze 'intelligent' bezig zijn . Ze zijn zelfs bang dat je naar de 'andere' site kijkt, waar ze wel kortzichtig doen
.
Ik heb even gezocht naar een film die ik vanwege de acteurs/beelden/muziek en dramatisch verhaal erg mooi vind gezocht en jawelhoor. Ze vatten American History X op als een ode aan het Nazi zijn. Wat een ENORME beperkte lui zijn dat .
Moet je lezen:
quote:Wat een ophemeling. Dat is gewoon precies waar die film IMHO tegen probeert te waarschuwen, je gelooft wat je wil zien blijkt maar weer/
een van die bezoekers daar schreef:
Zo schrikt deze film er niet van terug (en terecht! ) om extreem-rechts in verband te brengen met hedonisme... met drank, gezellige feestjes, sex... kortom, er zit een boodschap in van "kijk eens hoe cool het leven van een neo-nazi kan zijn"...Ook is de rol van Edward Norton, Derek, zeker op te vatten als een voorbeeldfiguur. Hij is sterk, ziet er (nee, ik ben niet homo) stoer en goed uit en is in staat op te komen voor zichzelf en zijn geliefden.
Ik weet uit persoonlijke ervaring dat dit beeld veel blanke jongeren aanspreekt... niet alleen mij, maar ook veel van mijn vrienden...
En die signatures die ze gebruiken..
Ik weet niet of dit een leuke discussie blijft of een massaal afkotsen van die lui, maar ik vind het erg dat dit toegestaan moet worden IHKV meningsuiting. Ik neig naar melden en kijk er verder niet rond (kop in het zan methode, zei ik al tegen liter).
tsssk
quote:Ongelovelijk:
Op dinsdag 11 december 2001 02:10 schreef drLiter het volgende:
en dan ook de leuzen en de platen die ze gebruiken in hun posts
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 11-12-2001 02:26]
quote:Dat is dus een van die signatures.. Een actieveling of een populair plaatje ofo
Op dinsdag 11 december 2001 02:16 schreef Hummer_ het volgende:
Ongelovelijk: http://www.micetrap.net/regalia/Collectables/zyklon-can.jpg
ff voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen nazi, of een naieve democraat ofzo, maar we hebben nou eenmaal afgesproken hier (in NL) dat iedereen vrijheid heeft in het uiten van zijn of haar mening. We hebben echter ook afgesproken dat het verboden is om te discrimineren, en deze 2 regels botsen nog wel eens (understatement). Maar helaas is dit het gevolg van een dergelijke democratie (zie Duitsland een paar weken terug. Nazi's demonstreerden daar, maar hielden zich aan de wet, dus konden ze niet worden opgepakt).
Wat wel grappig is: sommige mensen op dit forum noemen LN een nazi partij enzo. Moet je eens op dit nazi-forum lezen hoe zij er over denken. "Ik stem niet op die homo" is een van de meest gehoorde (en meest typerende) kreten. Dus zelf zijn zij tegen LN (terwijl hier iets anders wordt gedacht).
Maar ach, laat dit soort ventjes lekker op internet met elkaar lullen. Op internet hebben ze een grote bek, maar IRL zijn het waarschijnlijk allemaal mietjes (moet haast wel, want als je echt een stoere neo-nazi bent, vind ik dat je ook zo over straat moet lopen, maar nee dat doen ze niet).
mijn 2 centen
Dit is trouwens ook een voorbeeld van een 'leuk' plaatje zeg: afbeelding
quote:Tja, ze worden gehost door http://alpha.nationalwebhosting.com/
Op dinsdag 11 december 2001 02:34 schreef Nuke het volgende:
Niet te geloven... dat hun ISP ze niet uit de lucht haalt!Om van te
![]()
![]()
Kan je daar een mailtje naar sturen denk je? Naar abuse@ips oid?
Verder hoop ik dat de fok linksballen hier eens een kijkje gaan nemen om eens te ervaren wat nou eigenlijk een nazi is i.p.v ieder rechts geluid en steunbetuiging aan L.N als anti semitisch te bestempelen.
quote:Dankjewel! Dat mag idd ook wel eens gezegd worden!
Op dinsdag 11 december 2001 02:40 schreef Hummer_ het volgende:
Ik ben het met de vorige poster eens op het punt dat we dit niet mogen verbieden omdat de vrijheid van meningsuiting altijd centraal moet blijven staan in onze maatschapij.Verder hoop ik dat de fok linksballen hier eens een kijkje gaan nemen om eens te ervaren wat nou eigenlijk een nazi is i.p.v ieder rechts geluid en steunbetuiging aan L.N als anti semitisch te bestempelen.
--
edit: 1 dingetje: niemand noemt LN anti-semitisch. Wel wordt de anti-buitenlander politiek van P.Fortuin vaak bekritiseert
Gatverdamme, ik ga even m'n "temporary internet files" verwijderen... zal wel vol met hakenkruizen zitten
:R
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het uit naam van Fok! gaat. Dat is nergens voor nodig. Maar gewoon een beetje tegengas geven voor een tijdje, om ze te fukken daar.
Is dat niet wat?
quote:Ervaring leert dat dergelijke lui zodra ze de discussie verliezen naar andere middelen grijpen, of je op andere punten proberen te pakken.
Op dinsdag 11 december 2001 02:53 schreef keeper het volgende:
We kunnen trouwens ook met zn allen dat forum gaan flooden. En dan niet overal 'k**kernazi' gaan posten, maar iig tegengas geven met zn allen.
Het is het niet waard als je het aan mij vraagt.
quote:Dacht nog steeds dat dat Den Bosch was
eindhoven onafhankelijk
Forum MemberLocation: eindhoven(de hoofdstad van brabant)
D'r zit toch nog wel een beetje logica in ze hoor:
quote:ik heb trouwens wel ergere dingen van ze gezien hoor.
maar als a naar z moet en c naar z moetof z naar a
is het denk ik beter om a en z naar m te sturen?u get the point
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?s=14a7bd03133907f81e4b2f70249ff7d5&threadid=7248 is wel een interessante discussie
Tevens lijkt het mij niet echt onwaarschijnlijk dat een aantal posters die met het nieuwe mod systeem op FP hun ei niet meer kwijt kunnen deze recleme link weten te waarderen.
quote:Alsjeblieft zeg, voor je het weet komen ze hier terug zieken
Op dinsdag 11 december 2001 09:49 schreef PLAE@ het volgende:
ik zal het toch zeker een goed idee vinden om elke avond ff 10 minuten met zo'n 100 fokkers dat forum te vervuilen en eens even duidelijk aan te geven dat ZIJ hier(NL) niet thuishoren.
quote:VS is een vreemd land. Owee als je wat gedetailleerde informatie over drugs op een VS-server plaatst.. (En volgens mij kon iemand hier erover meepraten)
Op dinsdag 11 december 2001 10:42 schreef yvonne het volgende:
In Amerike mag je Nazi zijn, maar je mag niet roken
quote:Ja hallo, hoe in hemelsnaam denk je het internet te kunnen controleren?
Op dinsdag 11 december 2001 10:28 schreef yvonne het volgende:Vreemd, ik hoor dit soort instanties altijd blaten dat ze alles op Inet zo goed onder controle hebben,
tsja, dat blijkt.
quote:Ja
Op dinsdag 11 december 2001 10:45 schreef weerdo het volgende:[..]
VS is een vreemd land. Owee als je wat gedetailleerde informatie over drugs op een VS-server plaatst.. (En volgens mij kon iemand hier erover meepraten)
doodzwijgen die losers
Andere vraag is: waarom blijft het nazisme toch een vrij brede groep van mensen, het zijn m.i. niet zo maar enkele geperveteerde eenlingen, aanspreken? Is het zo dat mensen met een bepaalde psychologische make-up hiertoe worden aangetrokken?
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 11-12-2001 11:03]
quote:Doodzwijgen heeft nooit geholpen
Op dinsdag 11 december 2001 11:00 schreef dop het volgende:
dit is geen topic waardigdoodzwijgen die losers
quote:Dan is dat ook weer duidelijk.
Op dinsdag 11 december 2001 10:57 schreef Schorpioen het volgende:
Maar in mijn geval ging het hier gewoon om de policies van de provider, niet om de wet. Over het algemeen is de vrije meningsuiting absoluter in Amerika dan hier. Zou de KKK hier getolereerd worden? Zelfs een "onschuldig" schertspartijtje als de CD is bijna verboden hier.
(Toch zonde)
quote:Smaak is niet relevant hier. Waar het om gaat dat verbieden alleen averechts werkt. Als je er zoveel ruchtbaarheid aan geeft, geef je ook de boodschap aan bepaalde mensen dat nazisme wel iets heel Groots moet zijn... Hierdoor kunnen ze zich in hun ideeen gesterkt voelen, en zal het nazisme alleen maar groeien.
Op dinsdag 11 december 2001 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben het in principe eens met vorige schrijver (d.w.z. Schorpioen), maar een nazisite ligt naar mijn smaak op het randje, zo, niet dondert van dat randje af...
quote:Brr... dat klinkt heel eng.
Volgende vraag is idd: hoe verbied je dit soort uitwassen dan? En dan moet iedereen het antwoord schuldig blijven, hoewel... Zijn er niet overal Cyberpolice departementen in oprichting? Die dit soort uitwassen opsporen en annihileren?
quote:Onzekerheid is het, en frustratie. Als je maar hard genoeg schreeuwt dat joue eigen ras superieur aan andere rassen is, ga je dat vanzelf ook echt geloven. En het is een manier om ergens bij te horen: de haat jegens anderen is een enorm goed bindmiddel voor een groep.
Andere vraag is: waarom blijft het nazisme toch een vrij brede groep van mensen, het zijn m.i. niet zo maar enkele geperveteerde eenlingen, aanspreken? Is het zo dat mensen met een bepaalde psychologische make-up hiertoe worden aangetrokken?
quote:In Nederland is dit verboden. Absoluut. Echter, tegen het internationale karakter van het Internet kun je niet op. Er zal altijd wel ergens een plekje op deze aardbol zijn waar dit soort zaken getolereerd worden.
Op dinsdag 11 december 2001 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben het in principe eens met vorige schrijver (d.w.z. Schorpioen), maar een nazisite ligt naar mijn smaak op het randje, zo, niet dondert van dat randje af... Volgende vraag is idd: hoe verbied je dit soort uitwassen dan?
Vrijheid van meningsuiting is in mijn ogen een zwaard met 2 zijden. Een goede zijde en een slechte zijde. En zo'n site is in mijn ogen een uiting van de slechte zijde..
quote:Het enge bij deze stroming is juist dat het vrij eenvoudig is om in de denkbeelden van het nazisme mee te gaan. Juist de betrekkelijke eenvoudige logica (welke op grondpunten in mijn ogen niet klopt, maar waar wel ver in is doorgedacht)achter deze stroming trekt mensen aan. Dus iedereen is in mijn ogen vatbaar voor het nazisme en daaraan gerelateerde extreme stromingen.
Leestip: De golf
quote:Dat is ook een film.... toch?
Op dinsdag 11 december 2001 11:25 schreef weerdo het volgende:[..]
Leestip: De golf
quote:Het ligt er maar aan:
Op dinsdag 11 december 2001 10:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Alsjeblieft zeg, voor je het weet komen ze hier terug zieken
,
maar als wij een dingetje laten gaan met scheldwoorden over islam krijgen we het Meldpunt op ons dak, en zoiets laten ze passeren?
Vreemd, ik hoor dit soort instanties altijd blaten dat ze alles op Inet zo goed onder controle hebben,
tsja, dat blijkt.
Tis maar net wie je in je herberg hebt.
quote:Doodzwijgen ?
Op dinsdag 11 december 2001 11:00 schreef dop het volgende:
dit is geen topic waardigdoodzwijgen die losers
quote:Nee.
...maar iig tegengas geven met zn allen.Is dat niet wat?
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 11-12-2001 13:52]
quote:Was dat sarcastisch ivm het woord tegengas?
Op dinsdag 11 december 2001 13:37 schreef zodiakk het volgende:[..]
Nee.
Ik denk dat het niet zo'n gek idee is om dat forum te flooden. Daarbij wil ik dan benadrukken dat het los van Fok! staat, en er dus nergens links naar fok oid worden gepost ed. Ze komen er toch nooit achter waar al die 100 anti-racisten ('t zijn niet allemaal nazi's daar heb ik inmiddels begrepen) opeens vandaan komen..
Ze mogen hun mening uiten, mogen wij dan protesteren tegen die mening? Ja, en dat kan goed op die manier.
Het feit dat ze op een Amerikaanse server staan maakt het voor ons (als Nederland zijnde) namelijk lastig er iets tegen te doen, behalve door bovengenoemde maatregel
En doodzwijgen die lui? Wir haben es nicht gewuBt
quote:Ja
Op dinsdag 11 december 2001 15:03 schreef keeper het volgende:[..]
Was dat sarcastisch ivm het woord tegengas?
Wat een stelletje freaks bij elkaar zeg. Alsof je naar een slechte aflevering van Jerry Springer zit te kijken!
quote:Het is eigenlijk om je te bescheuren, ware het niet dat het zo intens triest is.
Ik vier met mijn kinderen de verjaardag van Wodan 6 december
quote:Mmm das wel een beetje jammer ivm eventuele floodings...
Daar kan ik ook weinig aan doen. Het is sinds een week of drie geleden ingesteld door de grote baas zelf. Dit had te maken met aanvallen van hackers en het veelvuldig posten van onzinberichten door tegenstanders en vermeende medestanders.Vandaar dat alle berichten van nieuwe mensen en lui die nauwlijks posten eerst door een moderator gevalideerd moeten worden.
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 11-12-2001 19:43]
quote:Zoals al eerder in deze thread gesteld: de site wordt op een Amerikaanse server gehost en je doet er dus helaas geen moer aan. Grote kans dat ze bij MDI oid allang weten van het bestaan hiervan. En argumenteren met dergelijke kortzichtige figuren gaat helaas ook weinig uithalen.
Op dinsdag 11 december 2001 19:41 schreef Meneer_Aart het volgende:
... of het te melden aan deze of gene instantie.
quote:Aan de andere kant, hun IP's worden wel gelogd en dergelijke. Nu kan je daar als normale user niet bij, maar is het niet mogelijk om ze op de een of andere manier toch te tracen?
Op dinsdag 11 december 2001 19:52 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Zoals al eerder in deze thread gesteld: de site wordt op een Amerikaanse server gehost en je doet er dus helaas geen moer aan. Grote kans dat ze bij MDI oid allang weten van het bestaan hiervan. En argumenteren met dergelijke kortzichtige figuren gaat helaas ook weinig uithalen.
Ze maken andere mensen belachelijk en sporen iedereen die daar komt aan tot prakijken waarbij zinloos geweld en nationale rampen in het niet komen te staan. Dit is te extreem, je mag best vrijheids van meningsuiting hebben, maar bij deze vrijheid is het niet de bedoeling dat er openlijk gediscusseerd [wordt niet eens over gediscuseerd] kan en gaat worden hoe je ander culturen kan vernietigen zodat je eigen cultuur de macht heeft, want zij zijn ook degene die te beperkt zijn en waar vrijheids van menings-uiting helemaal niet ten sprake komt.
En nog even over die demonstratie in Duitsland enkele weken terug, dat die mensen willen demostreren moeten ze helemaal zelf weten, maar dat dat op een sabat dag moet gebeuren en wel door een joodse wijk en voor een synagoge, ik kan er met me kop niet bij dat dit geoorloofd wordt door West-Europesche bestuursleden!
quote:Nah was afgelopen zaterdag of ervoor
Op woensdag 12 december 2001 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
op het moment zijn ze een meeting aan het plannen
Ze hebben vrijheid van meningsuiting, hoewel hun eigen opvattingen daar eigenlijk haaks tegenover staan, en die wil ik ze ook graag geven eigenlijk. Hoe fout de theorie ook moge zijn, het tegenhouden heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken.
Overigens, eigenlijk kun je best wel lachen om alle complottheoriën die deze leeghoofden weten te bedenken. Alles wordt in het licht gezien van de grote jodentheorie, zoals de volgende voorbeelden, uit een topic over de Lord of the Rings-film
quote:of deze
Im curious how it will Judaified. Perhaps Smaug will be a Jewish dragon? He did hoard all that gold. Maybe Gandalf will be an African shaman? I cant wait to see how childhood book I loved is ruined!
Draco
quote:
I still have my fingers crossed, but it looks very good. The Lord of the Rings is very, very racial, White is good, though grey is sometimes better than White (more wisdom, less likely to fall over to the Black side). The movie characters look their parts - I was just a little worried that the hobbits were going to be Jewish like, but I don't think so.Remember in the LOTR books, the character of Weimer Wormtongue - the sinister wormlike adviser to the old Kind of the Riders of Rohnan? That was a great negative portrayal of the court Jew who spreads poison into the ears of weak White leaders.
quote:Ja dan zie ik precies hetzelfde als ik normaliter zie? Gewoon in et grijs?
Op woensdag 12 december 2001 16:45 schreef Aneurism het volgende:
http://www.micetrap.net/regalia/Collectables/
En selecteer daar eens het hele scherm (gewoon in het venster klikken en ctrl a clicken...)
quote:Houseee???
Op woensdag 12 december 2001 19:25 schreef Witchfynder het volgende:
Gatver!![]()
![]()
Er zei iemand daar gewoon "houzee".
Hoe durft die &*#$%^ nazi dat te zeggen?
![]()
quote:Ze tegen interneren in kampen of tegen de muur zetten.
Op zondag 16 december 2001 00:47 schreef 187 het volgende:
Ik wordt duizelig en krijg een heel apart gevoel als ik de whitepower icons e.d. zie. Ik kots werkelijk van zoveel domheid.maar ja wat kan je er tegen doen.........
quote:Tja lachen, ik vind het meer zielig dat iemand zulke rare dingen in z'n hoofd kan halen...
Op woensdag 12 december 2001 17:42 schreef WouterB het volgende:
Overigens, eigenlijk kun je best wel lachen om alle complottheoriën die deze leeghoofden weten te bedenken. Alles wordt in het licht gezien van de grote jodentheorie, zoals de volgende voorbeelden, uit een topic over de Lord of the Rings-film
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:54 schreef drLiter het volgende:Ik snap het niet.... naja... geef jouw mening over dit soort praktijken. Ik zie dit niet als klaagbaak, maar meer als cultuur element.
Graag je reactie!
forum....
Ik sta hier dus niet achter, ik kots ervan!
ik word niet snel boos, of iets in die strekking, maar dit vind ik dus ook echt vreselijk. racisme in welke vorm dan ook mag NIET getolereerd worden, het probleem is dan ook hoe zulk soort sites en fora verboden kunnen worden.
mensen moeten in hun waarde worden gelaten, maar als je zulk soort onzin uitkraamd ben je in mijn ogen zielig, onnozel en is de zwaarste straf, te licht...
Deze quote van ene Gerardus Mooyman in het politiek forum zegt alles:
quote:
Waarom plaatsen jullie mijn postings niet!!Geen wonder dat er geen hol te beleven is op dit matte forum!
Als je al een uitspraak doet met een beetje peper in zijn reet, wordt die niet eens geplaatst!
Muchus Plezieros, guys!
Misshien moeten jullie eens een tread plaatsen of welk soort garen je moet gebruiken om een paar sokken te breien!
I out of here!!
Watjesfront!!
LOL, het lijkt Fok! wel
Kunnen ze lekker lijden en voelen wat de joden en andere mensen hebben meegemaakt..
er is 1 woord voor: Tolerance Unlimited rules!!!!!
quote:Niet om het een of ander hoor, maar vind je dit dan een tolerante reactie?
Op maandag 17 december 2001 12:13 schreef pilo2710 het volgende:er is 1 woord voor: Tolerance Unlimited rules!!!!!
Tis eigenlijk een soort van vergeldingsgedachte: zodra zij ophouden tolerant te zijn, hoeven wij dat ook niet meer jegens hen te zijn.
quote:volgens mij ben je er nu al afgeflikkerd, kon je niet vinden!!
Op zondag 16 december 2001 10:48 schreef Gboy27 het volgende:
Om eens lekker tegengas te geven heb ik me aangemeld als lid... (mijn naam is GAYBOY) Benieuwd of ik door hun keuring heenkom... Ik zal jullie op de hoogte houden!
maar wat een zielige gasten zeg, laat ze maar lekker in hun domme sop gaarkoken
quote:Triest dat ze zo'n 500 posts nodig hebben om te beslissen waar ze gaan paintballen.
Op zaterdag 22 december 2001 16:00 schreef Bas het volgende:
het meest trieste is nog wel dat het onderdeel "Stormfront Nederland & Vlaanderen" er met 4000 posts en 500 threads ver bovenuit steekt..
Wat doe je eraan? Niets, je kan er niets aan doen, dat is nu eenmaal de grondwet van dat land.
Aan de andere kant, denk eens aan het volgende: Als je een (studenten)vereniging opricht voor moslims, een club voor negers, salsa-avonden houdt is er geen haan die er naar kraait. Wil je echter een "blanke" club oprichten, dan staat de BVD voor dat je het weet voor de deur.
En nee, ik ben geen WCotC, RaHoWa, W.A.R. of neo-nazi (schijthekel an dat soort kortzichtige types), maar denk er eens aan.
Mvg,
-={E}=-
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 03-01-2002 14:43]
quote:Klopt waarschijnlijk niet veel van. Een club voor moslims zal misschien getolereerd worden, maar ik ken ook een aantal christelijke verenigingen. Waarschijnlijk mag je er best lid worden als niet christen/moslim maar niemand doet het.
Op donderdag 03 januari 2002 02:45 schreef Elegy het volgende:
Aan de andere kant, denk eens aan het volgende: Als je een (studenten)vereniging opricht voor moslims, een club voor negers, salsa-avonden houdt is er geen haan die er naar kraait. Wil je echter een "blanke" club oprichten, dan staat de BVD voor dat je het weet voor de deur.
Een club voor negers zal idd niet verboden worden, zolang ze blanken maar niet weigeren want dat is racisme. Idem voor blanke verenigingen die negers weigeren. Denk niet dat justitie hier onderscheid in zal maken.
quote:Nee, zolang ze maar geen anderen weigeren kan er natuurlijk niets tegen gedaan worden. Het ging mij om het feit dat er niet raar wordt gekeken naar R&B of salsa avonden, of zaken als "de eerste hindoestaanse computerclub" (ik verzin maar wat) maar als je, noem eens wat, een roeivereniging voor Vikingen, of Noormannen zou starten je erg vreemd wordt aangegeken, of je andersgetinte mensen zou toelaten of niet.
Op donderdag 03 januari 2002 15:01 schreef WouterB het volgende:[..]
Klopt waarschijnlijk niet veel van. Een club voor moslims zal misschien getolereerd worden, maar ik ken ook een aantal christelijke verenigingen. Waarschijnlijk mag je er best lid worden als niet christen/moslim maar niemand doet het.
Een club voor negers zal idd niet verboden worden, zolang ze blanken maar niet weigeren want dat is racisme. Idem voor blanke verenigingen die negers weigeren. Denk niet dat justitie hier onderscheid in zal maken.
Voorbeeld, kijk naar Noorwegen, er lopen daar eenaantal "Viking"metalbands rond. Ze gebruiken een hoop symbolen, keltische en runen. Gevolg? Ze worden snel bestempeld als neo-nazis, fascisten oid. Maar als je de gemiddelde r&b, gangstarap etc., text luistert, word je bijkans bedolven onder de "n!gger dit n!gger dat". En dan heb je ook nog eens het "black is beautiful" statement. Vergeet ook niet dat rascisme niet is weggelegd voor blanken...
Gtn,
-={E}=-
quote:In Germany, this sign is known as Sig-rune ähnlich, i.e. similar to the victory rune . This variation is called Donnerkeil, thunderbolt.The oginal form is the rune for yew tree, from the earliest runic alphabet. Because of its long growing period, yew has a very dense and strong wood, and was used to make battle bows, the most dangerous weapon during the Viking era.
Op donderdag 03 januari 2002 15:04 schreef Gellius het volgende:
Wa's dat voor een avatar eigenlijk, Elegy?
Runes bestaan al een tijdje.
Grtn,
-={E}=-
"The Sig rune - an ancient Germanic symbol of Thor, the thunder god, and represented a lightning bolt. In 1933 the Nazis paid a graphic designer named Walter Heck 2.5 deutchemarks to develop a symbol for the Scultzstaffel, or SS. Heck doubled the sig rune as a visual alliteration to the 2 S's in "Schutzstaffel" - creating a striking, hypotnic symbol for an evil cause."
Puberaal gedoe...
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 03-01-2002 16:13]
quote:Helemaal mee eens. Door dit soort dingen te zien besef je hoe gek sommige mensen zijn. Als ik dit niet zou lezen zou ik niet eens geloven dat dit bestaat.
Op dinsdag 11 december 2001 10:23 schreef Schorpioen het volgende:
Hoe verderfelijk ook, door dit soort zaken te verbieden steek je alleen maar je kop in het zand. Buiten het feit dat dit tegen het recht van vrije meningsuiting in gaat (en die is wat mij betreft absoluut - niet aan tornen) los je er niks mee op. Die gasten zullen dan ondergronds verder gaan, hun ideeën verdwijnen er niet door, maar zullen wsch alleen verstevigd worden. Het enige dat je ermee bereikt dat je de mogelijkheid van een dialoog verliest. Bovendien, is het bestaan van dat openbare forum niet de beste anti reclame voor hun ideeën die je kan wensen? Laat het maar lekker staan, zodat heel de wereld kan lezen hoe dom en verachtelijk ze zijn!
Die usericons zijn echt ZIEK.
quote:Sjeez, waar heeft die figuur engels leren schrijven, wat een hoop fouten...
Op donderdag 03 januari 2002 15:51 schreef Gellius het volgende:
Dat zal allemaal best, maar is het nu domme provocatie of domme domheid dat je je tooit met:"The Sig rune - an ancient Germanic symbol of Thor, the thunder god, and represented a lightning bolt. In 1933 the Nazis paid a graphic designer named Walter Heck 2.5 Deutche Mark to develop a symbol for the SchutzStaffeln, or SS. Heck doubled the sig rune as a visual alliteration to the 2 S's in "Schutzstaffel" - creating a striking, hypnotic symbol for an evil cause."
Puberaal gedoe...
Geen van beiden. Ik weet waar de symbolen vandaan komen die ik gebruik, en mocht je het willen weten: Mijn avatar is NIET van de SS. In de uitleg die ik eerder heb gegeven staat ook dat het van oorsprong het symbool was voor een boom waar de bogen van de noormannen gemaakt van waren.
Ik hou van symbolen, en ik weet waar ze vandaan kwamen. Wist je dat Thors Hammer in Duitsland als nazisymbool wordt gezien, maar dat het hier wel verkocht mag worden? Hoeveel mensen lopen er wel niet rond met die hamer, de Mjolnir?
Verder hecht ik meer waarde aan de oorspronkelijke betekenis van de symbolen, zoals bijvoorbeeld die van de swastika.
Bovendien, de Wolfsangel en de Sig rune zijn twee verschillende tekens.
Grtn,
-={E}=-
Grtn,
-={E}=-
quote:en elegy (elegie) is een treurzang
Op donderdag 03 januari 2002 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, mijn webicoontje is een grafsymbool, Alpha en Omega, het begin en het einde. Maar mijn avatar is de wolfsangel.Grtn,
-={E}=-
het is maar net welke verbinding je ermee wil leggen, ik vind je icoon of avatar niet storend.
quote:Precies, ik heb mijn naam ontleend aan het franse blad "Elegy, magazine for underground culture:"
Op donderdag 03 januari 2002 20:35 schreef Seborik het volgende:[..]
en elegy (elegie) is een treurzang
het is maar net welke verbinding je ermee wil leggen, ik vind je icoon of avatar niet storend.
Btw, nog naar Lacrimosa geweest die onlangs in Nighttown waren?
quote:Nee
Op donderdag 03 januari 2002 23:07 schreef Elegy het volgende:[..]
Precies, ik heb mijn naam ontleend aan het franse blad "Elegy, magazine for underground culture:"
Btw, nog naar Lacrimosa geweest die onlangs in Nighttown waren?
Ik wou dat ik daar heen was geweest... maar ik leerde Lacrimosa pas een week daarna kennen ofzo..
Maar ben er echt helemaal weg van... luister Fassade zo'n beetje elke dag al
heb nu al 2 cd's gekocht en nog 2 besteld...
maar mochten ze weer komen, dan acht ik de kans groot dat ik er naartoe ga
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 03-01-2002 23:30]
quote:Sorry
Op donderdag 03 januari 2002 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Elegy, Seborik: ontopic aub. Lacrimosa bespreken we in mijn andere forum.
quote:Metalheads Unite XXXV!!!! - Vempire?? het enige echte metalheads slowchat topic
Op donderdag 03 januari 2002 23:54 schreef Elegy het volgende:[..]
Sorry
, maar welk forum dan? Ik kan het zo gauw niet vinden.
quote:Beetje mensen wegtrekken van mijn topic he
Op donderdag 03 januari 2002 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Elegy, Seborik: ontopic aub. Lacrimosa bespreken we in mijn andere forum.
quote:Het Muziek-forum, slimpie.
Op donderdag 03 januari 2002 23:54 schreef Elegy het volgende:[..]
Sorry
, maar welk forum dan? Ik kan het zo gauw niet vinden.
quote:Mja, maar nergens een Lacrimosa thread te vinden
Op vrijdag 04 januari 2002 00:28 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het Muziek-forum, slimpie.
quote:het kan hier:
Op vrijdag 04 januari 2002 00:44 schreef Elegy het volgende:[..]
Mja, maar nergens een Lacrimosa thread te vinden
Lacrimosa dus wel in Nederland!
of in het Metalheads topic
quote:Je mag blij zijn dat het topic er nog staat.
Op vrijdag 04 januari 2002 00:03 schreef drLiter het volgende:[..]
Beetje mensen wegtrekken van mijn topic he
lol
quote:Yep, ik heb er een. Hmmz, goed dat je het zegt, dan doe ik die niet om als ik naar Duitsland ga.
Op donderdag 03 januari 2002 18:04 schreef Elegy het volgende:Wist je dat Thors Hammer in Duitsland als nazisymbool wordt gezien, maar dat het hier wel verkocht mag worden? Hoeveel mensen lopen er wel niet rond met die hamer, de Mjolnir?
quote:Is dat et ding dat je om je nek heb hangen?
Op vrijdag 04 januari 2002 10:26 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep, ik heb er een. Hmmz, goed dat je het zegt, dan doe ik die niet om als ik naar Duitsland ga.
Sommige mensen weten trouwens niet eens hoe een bepaald symbool er precies uitziet. Ik heb een Maltees kruis op mijn nek en er zijn mensen die mijn dan vragen waarom ik een IJzeren Kruis om mij nek heb.
Tss... dat ze dat durven verwarren met het ijzeren kruis. Stelletje *zelfcensuur*.
en dit is een Eisenkreuz (Iron cross)
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 04-01-2002 19:24]
quote:Ja, klopt, maar dat is niet deze. Dit plaatje heb ik gewoon van een site. De mijne heb ik echt op Malta gekocht in Valetta bij één van de tig smeden.
Op vrijdag 04 januari 2002 11:16 schreef drLiter het volgende:[..]
Is dat et ding dat je om je nek heb hangen?
nazi.org
stormfront.org
voorpost.org
en nog meer w8 even ik zoek zo de site van kafka wel is erg intressant ik heb daar echt uren gehangen tsja ik snap niet dat je als je zo'n 2e wereldoorlog nog trots met zo'n swastika kan lopen bah bah bah
erg boeiend
quote:Er zijn nog veel meer sites, wat dacht je van allerlei "nazi" merchandise, van stempels en propagandaposters tot op maat gemaakte SS uniformen?
Op woensdag 16 januari 2002 22:17 schreef ActaniA het volgende:
tsja ik zoek ook wel eens naar nazi sites vooral omdat ik mij intresseer in die mensen maar ik verafschuw ze wel (leve kafka) misschien een tip voor onze bobsleeer om gewoon te surfen ipv lid te wordennazi.org
stormfront.org
voorpost.org
en nog meer w8 even ik zoek zo de site van kafka wel is erg intressant ik heb daar echt uren gehangen tsja ik snap niet dat je als je zo'n 2e wereldoorlog nog trots met zo'n swastika kan lopen bah bah bah
Het is allemaal te krijgen, en je hoeft er niet eens goed voor te zoeken.
Als laatste nog: Ik kan er niets aan doen, maar ik vind die Nazi uniformen toch erg mooi, de Algemein SS, de SA, de Luftwaffe. Ik weet het, er zit nogal een nare geschiedenis achter, maar toch... of hoort dit meer thuis in seksualiteit, onder het kopje uniformfetish? 'Tis niet echt een fetish namelijk
quote:Beetje onsmakelijk.
maar iig tegengas geven met zn allen.
Wees blij dat volk met een meer geperverteerde mening een eigen plek buiten Fok gevonden heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2001 01:54 schreef drLiter het volgende:
Waar slaat deze topickick nou weer opquote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Pumatje het volgende:
mag dat?
Iets soortgelijks geldt voor hamer en sikkel. Nu ook niet echt een symbool voor de beste bedoelingen in Oost-Europa...quote:Op woensdag 16 januari 2002 22:17 schreef ActaniA het volgende:
Volkskrantlezers?quote:Op zondag 28 november 2004 01:02 schreef PJORourke het volgende:
Veel users vinden dit al een naziforum.
Nee zo'n topickick wordt niet getolereerdquote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Pumatje het volgende:
mag dat?
quote:Op zondag 28 november 2004 01:14 schreef Pumatje het volgende:
bela, heet jij ook echt bela.
een maatje van me heet iig zo, vernoemd naar een franse beroemde componist, en hij denkt gedoemd te zijn voor zijn leven want hij gelooft van zijn leven niet dat er nog iemand op deze aarde iemand bela heeft genoemd, stel je heet echt zo word dit voor ons de grap van het jaar
Racisme is verboden.quote:Op zondag 28 november 2004 02:11 schreef Landmass het volgende:
@ TS
Dit is gewoon vrijheid van menigsuiting. Wat is daar mis mee.
om maar over de (NSD)FP te zwijfenquote:Op zondag 28 november 2004 01:02 schreef PJORourke het volgende:
Veel users vinden dit al een naziforum.
Ik zou niet weten wie je allemaal bedoelt.quote:Op maandag 29 november 2004 12:53 schreef Skyclad het volgende:
Zijn hier genoeg gasten die sympathisanten zijn van dat soort groepen hoor. Meeste van de Wilders fans om te beginnen.
Ah, daar hebben we er al 1!quote:Op maandag 29 november 2004 12:56 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie je allemaal bedoelt.
Wil je even quoten waar ik gezegd heb een Wildersfan te zijn?quote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we er al 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |