Waar basseer je dat op ?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
De fillers stoppen binnenkort.. het kan gewoon niet anders.. ze zitten nu gewoon op het maximum.
En de Manga is gewoon tof, kan niet wachten tot de serie verder gaat.
Omdat ze nu bijna bij de 200 zijn en dat als ze nu NOG langer doorgaan iedereen al helemaal vergeet hoe tof Naruto eens was. En trouwens.. de manga is nu alweer ver genoeg vooruit gelopen op de serie, zoals ik al eerder zei. u bent getuige van een Leanne redenatie.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op ?
En btw, dat dachten we 6 maanden geleden ook al
Amen, dan zal het wel zo zijn. Magic number 200 it is thanquote:Op zondag 18 juni 2006 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
u bent getuige van een Leanne redenatie
Zeg dat nou niet.. straks heb ik het fout.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Amen, dan zal het wel zo zijn. Magic number 200 it is than
Nee, je hooptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zijn wel geruchten, maar dat is dan ook alles. Ik neem aan dat ze bijvoorbeeld rond de 200 ophouden..
Geen idee, ben afgehaakt met kijken van fillers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog steeds fillers?
quote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto word zeker vet na de fillers
Akatsuki is gewoon te vet met ItachiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog steeds dus kennelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog steeds fillers?
Yup, alhoewel de laatste paar fillers best wel een leuk verhaaltje isquote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En nog steeds dus kennelijk.
Jah, volgende weekquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt binnenkort een 90 minuten lange aflevering. Kakashi's Gaiden?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:31 schreef Orealo het volgende:
Helaas.
De fillers zijn nog niet afgelopen.
Duren sowieso tot episode 206..
Dat is inderdaad het vervolg nadat de reddingsactie van Sasuke mislukte.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Speedski het volgende:
[..]
Verwacht je er veel van ? Is die ep dan het begin weer van de manga ?
I wish I had better news..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het vervolg nadat de reddingsactie van Sasuke mislukte.
En ik lees de manga, dus weet al wat er komen gaat. Het verhaal wordt nog toffer.![]()
Edit: Orealo, dat meen je toch niet.Ik snap het echt niet meer, die manga is toch al ver vooruit nu?
Lijkt me echt bijzonder onnodig om nu nog langer met die fillers door te gaan, aangezien net het laatste fillerverhaal wordt afgerond dacht ik. Ook een nieuwe openingssong..
Jemig ... wat een rommelige sitequote:Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
I wish I had better news...
Maar op animenewsnetwork.com kan je de episode titels zien voor de komende episodes, en ik denk dat we nog wel even bezig zijn.
Wrijf het er maar in..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:20 schreef Speedski het volgende:
Heh .. zat je toch ff mooi mis Strawberry
das toch die gast die ging flippen en op naruto & sakura in ging hakken???quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Volgens mij ben ik één van een paar dat nog is blijven kijken (en dat nog steeds doet), ik heb alles vanaf het begin gezien. Elke filler.![]()
Maarre is die ene screenshot van een paar weken geleden in een [DB] fansub nu bogus of niet?
Veel weten al niet eens meer wie Sasuke is...![]()
ik ook hoor, mij boeit dat filler gedoe niet zo, alhoewel ik waarsch wel weer ff ga inkijken zodra het weer echt begint... ik kan me nog maar moeilijk iets er van herinnerenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Volgens mij ben ik één van een paar dat nog is blijven kijken (en dat nog steeds doet), ik heb alles vanaf het begin gezien. Elke filler.![]()
Maarre is die ene screenshot van een paar weken geleden in een [DB] fansub nu bogus of niet?
Dan heb je de mooiste afleveringen gemist.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die gast die ging flippen en op naruto & sakura in ging hakken???
ik kijk al sinds ep 100 niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep, sowieso zijn tot ep 207 fillers, voor wat ik kan zien..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Komen daar dan geen fillers..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi shana kijken ipv naruto en bleach
thank me later (H)
Neej na 26 afleveringen is er een mooi einde met voldoende openingen waaraan ze weer werken.quote:
Lol beginnen we weer met speculerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
Inmiddels al een nieuwe film en die * O * kan weg... Zo goed is die film totaal niet.
Fillers eindelijk voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag op donderdag nieuwe ep op een andere tijd en wel dubbele aflevering... Schijnt "best pictures special" te zijn en daarna kakashi special 4 eps lang
volgens animenewsnetwork komt er een special met kurunai daarna..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
Inmiddels al een nieuwe film en die * O * kan weg... Zo goed is die film totaal niet.
Fillers eindelijk voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag op donderdag nieuwe ep op een andere tijd en wel dubbele aflevering... Schijnt "best pictures special" te zijn en daarna kakashi special 4 eps lang
Eerst zien ... dan gelovenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakugan no Shana? Zo ja, dat je die nog niet eerder hebt gekeken. Leuke serie was dat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi shana kijken ipv naruto en bleach
thank me later (H)
is het nog steeds volgens mij is er zelfs een film in de maak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Shakugan no Shana? Zo ja, dat je die nog niet eerder hebt gekeken. Leuke serie was dat.![]()
Wat die fillers betreft, zo gek lang kan het niet meer duren.![]()
Hoe lang denken we dat nu niet al?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat die fillers betreft, zo gek lang kan het niet meer duren.![]()
quote:Naruto Episode 203-205 Delay
The release of episode 203-205 of Naruto has been delayed due to circumstances beyond Dattebayo's control.
The episode is a 90 minute special with new opening and ending songs. Translation and timing for all parts including the opening and ending is complete, however due to unavailability of proper quality source video (raw) we made a decision to delay the release.
Dattebayo will release the 3-episode Naruto special as soon as we are able to do so while still maintaining our standards for quality releases.
Please do not send feedback asking questions about this delay. Users who do so will be BANNED.
Zijn nieuwe outfit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Mensen die de special hebben gezien melden dat de timeskip Naruto in de nieuwe Ending zat
Of dit waar is kunnen we hopelijk morgen zelf zien
Hopen dat het niet lang meer duurt
EDIT :
Oh yeah
[afbeelding]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?quote:
Dat zwarte zat niet op de vorige en na de timeskip in de manga wel. HET IS EEN TEKEN!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?
maarja ik hoor het wel als de fillers zijn afgelopen..
Whehe .. zo te horen heb jij al een tijdje geen Naruto gekekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?
maarja ik hoor het wel als de fillers zijn afgelopen..
hoe raad je het toch...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
Whehe .. zo te horen heb jij al een tijdje geen Naruto gekeken![]()
Was het niet over de jeugd van Kurenai ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef _Supreme het volgende:
ik snap het niet... de 90 min. aflevering die dezer dagen geaird is in japan, is het nu Wel, of Niet filler?
Jup, tis een fillerquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het niet over de jeugd van Kurenai ofzo?
Volgensmij wel een filler.. ik hoopte zo lang dat het Kakashi's Gaiden was!![]()
Het wordt sowieso kut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef outcast_within het volgende:
benieuwd of naruto de stem krijg van ash, of van die kerels van bey blade of van die kerels van yugi-oh....
Jetix is de enige zender die het risico kan/wil lopen in europa..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef torn_Machina het volgende:
Lees ik net even dat Jetix, Naruto al sinds 22 juli uitzendt in Engeland. Dan kan het nooit gek lang duren voordat het ook in Nederland geaired wordt.![]()
Waarom moet het nou net weer Jetix zijn.![]()
Ik heb een diepe haat ontwikkeld sinds ze heel Cartoon Network zijn gaan dubben in het Nederlands.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Jetix is de enige zender die het risico kan/wil lopen in europa..
en ja ik ben ook niet echt een fan van NL vertalingen maar ik vind ze ook niet bar en bar slecht..
Gek he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
doordat CN alles naar nederlands ging dubben gingen mensen niet meer kijken naar me idee.
INDERDAAD DE HONDEN!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:06 schreef Zeurberus het volgende:
Het ging al bergafwaarts toen Eek the Cat ineens nederlands gesproken was, vergeef het ze nooit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef outcast_within het volgende:
ik ben tegen zinloos geweld.
warmte in spanje is fijner als warmte in nederland
Het is belachelijk dat je als automobilist een fietser aanrijd die fout is, je zelf schuldig bent.
Sinds de invoering van de euro zijn de prijzen flink gestegen
vroeger had je veel betere tekenfilms
Bijna weekend
3de keer is trakteren he?
en idd dubbing in het nederlands is algemeen genomen kut.
Of verstoor ik hier nu een sociaal ritueel waarin we uitgekauwde zaken uitvoerig bespreken en al doende een band proberen te kweken?
In dat geval ga fijntjes door![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:32 schreef Zeurberus het volgende:
Zullen we de geschiedenis lessen dan ook maar skippen voortaan Outcast? Toch ook bespreken van oude koeien
Owjoooooooquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz, ben benieuwd hoe lomp dat 'dattebayo' van Naruto in het Nederlands klinkt.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die de Naruto manga lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik word echt gek van die fillers dus heb ik net Kakashi Gaiden gelezen en is echt erg tof !Die arc al tot het eind gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namelijk, zo ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |