Het wordt sowieso kut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef outcast_within het volgende:
benieuwd of naruto de stem krijg van ash, of van die kerels van bey blade of van die kerels van yugi-oh....
Jetix is de enige zender die het risico kan/wil lopen in europa..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef torn_Machina het volgende:
Lees ik net even dat Jetix, Naruto al sinds 22 juli uitzendt in Engeland. Dan kan het nooit gek lang duren voordat het ook in Nederland geaired wordt.![]()
Waarom moet het nou net weer Jetix zijn.![]()
Ik heb een diepe haat ontwikkeld sinds ze heel Cartoon Network zijn gaan dubben in het Nederlands.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Jetix is de enige zender die het risico kan/wil lopen in europa..
en ja ik ben ook niet echt een fan van NL vertalingen maar ik vind ze ook niet bar en bar slecht..
Gek he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
doordat CN alles naar nederlands ging dubben gingen mensen niet meer kijken naar me idee.
INDERDAAD DE HONDEN!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:06 schreef Zeurberus het volgende:
Het ging al bergafwaarts toen Eek the Cat ineens nederlands gesproken was, vergeef het ze nooit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef outcast_within het volgende:
ik ben tegen zinloos geweld.
warmte in spanje is fijner als warmte in nederland
Het is belachelijk dat je als automobilist een fietser aanrijd die fout is, je zelf schuldig bent.
Sinds de invoering van de euro zijn de prijzen flink gestegen
vroeger had je veel betere tekenfilms
Bijna weekend
3de keer is trakteren he?
en idd dubbing in het nederlands is algemeen genomen kut.
Of verstoor ik hier nu een sociaal ritueel waarin we uitgekauwde zaken uitvoerig bespreken en al doende een band proberen te kweken?
In dat geval ga fijntjes door![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:32 schreef Zeurberus het volgende:
Zullen we de geschiedenis lessen dan ook maar skippen voortaan Outcast? Toch ook bespreken van oude koeien
Owjoooooooquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz, ben benieuwd hoe lomp dat 'dattebayo' van Naruto in het Nederlands klinkt.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die de Naruto manga lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik word echt gek van die fillers dus heb ik net Kakashi Gaiden gelezen en is echt erg tof !Die arc al tot het eind gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namelijk, zo ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |