yep, sowieso zijn tot ep 207 fillers, voor wat ik kan zien..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Volgens mij ben ik één van een paar dat nog is blijven kijken (en dat nog steeds doet), ik heb alles vanaf het begin gezien. Elke filler.![]()
Maarre is die ene screenshot van een paar weken geleden in een [DB] fansub nu bogus of niet?
Veel weten al niet eens meer wie Sasuke is...![]()
Komen daar dan geen fillers..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi shana kijken ipv naruto en bleach
thank me later (H)
Neej na 26 afleveringen is er een mooi einde met voldoende openingen waaraan ze weer werken.quote:
Lol beginnen we weer met speculerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
Inmiddels al een nieuwe film en die * O * kan weg... Zo goed is die film totaal niet.
Fillers eindelijk voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag op donderdag nieuwe ep op een andere tijd en wel dubbele aflevering... Schijnt "best pictures special" te zijn en daarna kakashi special 4 eps lang
volgens animenewsnetwork komt er een special met kurunai daarna..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
Inmiddels al een nieuwe film en die * O * kan weg... Zo goed is die film totaal niet.
Fillers eindelijk voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag op donderdag nieuwe ep op een andere tijd en wel dubbele aflevering... Schijnt "best pictures special" te zijn en daarna kakashi special 4 eps lang
Eerst zien ... dan gelovenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Qunix het volgende:
@ de TT:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakugan no Shana? Zo ja, dat je die nog niet eerder hebt gekeken. Leuke serie was dat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi shana kijken ipv naruto en bleach
thank me later (H)
is het nog steeds volgens mij is er zelfs een film in de maak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Shakugan no Shana? Zo ja, dat je die nog niet eerder hebt gekeken. Leuke serie was dat.![]()
Wat die fillers betreft, zo gek lang kan het niet meer duren.![]()
Hoe lang denken we dat nu niet al?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat die fillers betreft, zo gek lang kan het niet meer duren.![]()
quote:Naruto Episode 203-205 Delay
The release of episode 203-205 of Naruto has been delayed due to circumstances beyond Dattebayo's control.
The episode is a 90 minute special with new opening and ending songs. Translation and timing for all parts including the opening and ending is complete, however due to unavailability of proper quality source video (raw) we made a decision to delay the release.
Dattebayo will release the 3-episode Naruto special as soon as we are able to do so while still maintaining our standards for quality releases.
Please do not send feedback asking questions about this delay. Users who do so will be BANNED.
Zijn nieuwe outfit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Mensen die de special hebben gezien melden dat de timeskip Naruto in de nieuwe Ending zat
Of dit waar is kunnen we hopelijk morgen zelf zien
Hopen dat het niet lang meer duurt
EDIT :
Oh yeah
[afbeelding]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?quote:
Dat zwarte zat niet op de vorige en na de timeskip in de manga wel. HET IS EEN TEKEN!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?
maarja ik hoor het wel als de fillers zijn afgelopen..
Whehe .. zo te horen heb jij al een tijdje geen Naruto gekekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie van die screen niet echt een verandering van outfit...?
maarja ik hoor het wel als de fillers zijn afgelopen..
hoe raad je het toch...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
Whehe .. zo te horen heb jij al een tijdje geen Naruto gekeken![]()
Was het niet over de jeugd van Kurenai ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef _Supreme het volgende:
ik snap het niet... de 90 min. aflevering die dezer dagen geaird is in japan, is het nu Wel, of Niet filler?
Jup, tis een fillerquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het niet over de jeugd van Kurenai ofzo?
Volgensmij wel een filler.. ik hoopte zo lang dat het Kakashi's Gaiden was!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |