Geen idee.. allemaal missies en ze moesten zo'n scent bug vinden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:27 schreef Orealo het volgende:
opzich is het voor m'n gevoel wel korter..
Hmm, waar begonnen de fillers mee?
Hmm ik denk ook shikamaru, maar dan anders getekend, thanks !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind het dan toch wel knap dat ik nog niet ben afgehaakt.
Trouwens deze vond ik net:
[afbeelding] Wat is dat gezicht erachter??
Aaah ja!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee.. allemaal missies en ze moesten zo'n scent bug vinden.
Dat was toch wel een filler he?
hmm true.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:35 schreef outcast_within het volgende:
maar goed daar komt wel bij dat deze godsgruwelijk lelijk is
we waren toch bij stap 1? gebruik die je nu hebt 2 weekjes.quote:
Oooh nice! thanks!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.forosdz.com/foro/tema105595.html Scroll naar beneden!
Staan ook een paar. Chuunin exam gevechten waren bij 50 ongeveer..
Bij 30 had je die met de tenth question. en daarna in the forest of death.
Toen kwamen de gevechten en dat was rond de 50/60 denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toen waren de gevechten al aan de gang.. weet niet precies wanneer Shikamaru dan aan de beurt was. Of hij was misschien al geweest..
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 12-05-2006 16:04:06 ]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Goede herkenbaarheid is ook belangrijk! [Opvallend dus]
In dat geval is die site zo slecht nog niet, alleen andere taal..
Heb trouwens aflevering 50 op mijn pc staan, waarom weet ik ook niet.hmm ik ben even kwijt tegen wie Shikamaru in de voorrondes moest, in de 'echte' moest hij tegen Temari, dat weet ik nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toen waren de gevechten al aan de gang.. weet niet precies wanneer Shikamaru dan aan de beurt was. Of hij was misschien al geweest..
tegen de meid van sound die met die belletjes rinkelde zodat je evenwicht kwijtraakte, hij kreeg door een van die stokjes in zijn arm dat vast zat aan een touw zijn shadow jutsu op haar vast, gooide vervolgens zon dolk(naam ff kwijt) bukte achterover, zij ook dus, maar ze raakte met haar kop de muur doordat ze er vlak voor stond en shikamaru niet, waardoor hij won. Daarvoor moest Ino vs Sakura daarvoor TenTen tegen Temari, daarvoor was Sasuke vs. gemaskerde -ikjatchakra- gozer. Daarna kwam volgensmij Rock Lee vs Gaara. Iets in die richting...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
hmm ik ben even kwijt tegen wie Shikamaru in de voorrondes moest, in de 'echte' moest hij tegen Temari, dat weet ik nog wel.
Kijk mensen met zo'n geheugen hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
tegen de meid van sound die met die belletjes rinkelde zodat je evenwicht kwijtraakte, hij kreeg door een van die stokjes in zijn arm dat vast zat aan een touw zijn shadow jutsu op haar vast, gooide vervolgens zon dolk(naam ff kwijt) bukte achterover, zij ook dus, maar ze raakte met haar kop de muur doordat ze er vlak voor stond en shikamaru niet, waardoor hij won. Daarvoor moest Ino vs Sakura daarvoor TenTen tegen Temari, daarvoor was Sasuke vs. gemaskerde -ikjatchakra- gozer. Daarna kwam volgensmij Rock Lee vs Gaara. Iets in die richting...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kijk mensen met zo'n geheugen hebben we wat aan!
Dat was 'm idd!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad!Goed onthouden zeg!
Waar heb je die avatar nou van dan Orealo?![]()
hij valt in het niet met de uitspringerigheid van je oudequote:
Nog één weekje fillers dus. Is het nog het kijken waard?quote:Op zondag 30 april 2006 12:27 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het t/m aflevering 186 door gaat. Dit is tot nu toe bekend. Misschien dat het nog langer kan doorgaan.
Ik hoop dat 183 de laatste is =(
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef outcast_within het volgende:
Je weet gewoon dat ze niks nieuws kunnen introduceren en enkel kunnen herhalen.
dat is zo vervelend.
iedere keer die kutjeugd, kage bunshin. etc. etc.
Doe dan ff fillers in de mangaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.
ze moeten de manga natuurlijk niet inhalen
dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja! Ik irriteer me echt wezenloos aan het feit dat zoveel van die mensen ongeveer dezelfde jeugd hebben gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef outcast_within het volgende:
Je weet gewoon dat ze niks nieuws kunnen introduceren en enkel kunnen herhalen.
dat is zo vervelend.
iedere keer die kutjeugd, kage bunshin. etc. etc.
dus een average Henk Jan uit de Peperstraat om de hoek is een geduchte opponent?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja! Ik irriteer me echt wezenloos aan het feit dat zoveel van die mensen ongeveer dezelfde jeugd hebben gehad.Er lopen echt niet normaal veel wezen daar rond. Kunnen ze niet wat origineler zijn?
![]()
Het is een mooi thema, maar jammer dat het dus verkracht/uitgemolken word.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja! Ik irriteer me echt wezenloos aan het feit dat zoveel van die mensen ongeveer dezelfde jeugd hebben gehad.Er lopen echt niet normaal veel wezen daar rond. Kunnen ze niet wat origineler zijn?
![]()
Zo zien die lui t wel ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dus een average Henk Jan uit de Peperstraat om de hoek is een geduchte opponent?
Mijn medelijden verdwijnt als sneeuw voor de zon zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het is een mooi thema, maar jammer dat het dus verkracht/uitgemolken word.
ipv snif doe je nu. Verdorie alweer?
Vind je het gek met al die slechte ninja's! Niemand heeft gezegt dat een ninja zijn makkelijk was..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
![]()
Bij chapter 233quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik volg de manga niet echt, maar de eerst volgende aflevering in Naruto na de fillers.. welke manga is dat?
Dan kan ik die misschien even gaan downloaden i.p.v. wachten tot de fillers stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit : daar is het nog niet helemaal, ik kijk nog ff verder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel aanraden nog een chapter of 4-5 terug te beginnen zodat je van alles weer een beetje weet hoe het zit, we hebben immers al een jaar fillers![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Orealo het volgende:
Gevonden, Chapter 239 isJij heb een dope shikamaru avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel aanraden nog een chapter of 4-5 terug te beginnen zodat je van alles weer een beetje weet hoe het zit, we hebben immers al een jaar fillers![]()
Ja, super beroerde filler. Ik vond de humor niet echt lekker en de actie was ver te zoeken....quote:
Biatches!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef outcast-within het volgende:
naruto binnen 187 niet gekeken. direct gespoeld naar het einde. en ja de preview. volgende week weer filler
Als ze nog meer kijkers willen verliezen, doen ze het goed!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef outcast-within het volgende:
naruto binnen 187 niet gekeken. direct gespoeld naar het einde. en ja de preview. volgende week weer filler
Zodra ze - denk ik - zoveel afleveringen a - la de manga af hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar is er dus nog helemaal niets bekend over hoelang de fillers nog ongeveer gaan duren?
Ja, maar het lijkt mij dat de manga nu toch wel redelijk op voorsprong is bij de serie.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:08 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zodra ze - denk ik - zoveel afleveringen a - la de manga af hebben.
In eerste instantie las ik dat er maar 26 (ofzo) filler episodes zouden komen maar volgens mij zitten wij al aan het dubbele... Later las ik dat zelfs de fansubgroep geen idee heeft wanneer het weer verder gaat met het echte verhaal...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt mij dat de manga nu toch wel redelijk op voorsprong is bij de serie.
Het zal binnenkort wel ophouden met de fillers.. hoop ik.. maar dat zeiden jullie een half jaar geleden vast ook.
ik vond em leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:38 schreef MaxiTitan het volgende:
OVA 3 vond ik nog al vreemd eindigen, ik had zoiets van 'en de rest'.
Er had ook wel wat meer actie in gemogen imo...
Ino..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik vond em leuk.
lee tegen gai
sakura vs die andere euh zoiets als sakura
iq220 aan het slapen
sasuke en naruto best netjes tegen kakashi
neji tegen cigaret in bek
Denk je? Dat gevoel had ik voor al die fillers in elk geval niet. Maar toen las ik ook geen manga..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef outcast_within het volgende:
en zelfs daarna zal het verhaal zo tergend langzaam gaan dat het niet de moeite waard is om elke week met spanning op een aflevering te wachten
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je? Dat gevoel had ik voor al die fillers in elk geval niet. Maar toen las ik ook geen manga..
Ik gelukkig nog wel, want dat is voor mij nog kort geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]ik weet niet eens meer hoe het voelde voor de fillers
TV seizoenen ? Of de seizoenen zomer - herfst etcquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:16 schreef outcast_within het volgende:
ja heb het gevoel dat het werkt op seizoenen of halve seizoenen
tv seizoenen gok ik. 13eps per keer? of 26? geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
TV seizoenen ? Of de seizoenen zomer - herfst etc
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef outcast_within het volgende:
De economie is aan het inzakken is het laatste wat ik heb gehoord
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef outcast_within het volgende:
De economie is aan het inzakken is het laatste wat ik heb gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |