Kijk mensen met zo'n geheugen hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
tegen de meid van sound die met die belletjes rinkelde zodat je evenwicht kwijtraakte, hij kreeg door een van die stokjes in zijn arm dat vast zat aan een touw zijn shadow jutsu op haar vast, gooide vervolgens zon dolk(naam ff kwijt) bukte achterover, zij ook dus, maar ze raakte met haar kop de muur doordat ze er vlak voor stond en shikamaru niet, waardoor hij won. Daarvoor moest Ino vs Sakura daarvoor TenTen tegen Temari, daarvoor was Sasuke vs. gemaskerde -ikjatchakra- gozer. Daarna kwam volgensmij Rock Lee vs Gaara. Iets in die richting...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kijk mensen met zo'n geheugen hebben we wat aan!
Dat was 'm idd!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad!Goed onthouden zeg!
Waar heb je die avatar nou van dan Orealo?![]()
hij valt in het niet met de uitspringerigheid van je oudequote:
Nog één weekje fillers dus. Is het nog het kijken waard?quote:Op zondag 30 april 2006 12:27 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het t/m aflevering 186 door gaat. Dit is tot nu toe bekend. Misschien dat het nog langer kan doorgaan.
Ik hoop dat 183 de laatste is =(
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef outcast_within het volgende:
Je weet gewoon dat ze niks nieuws kunnen introduceren en enkel kunnen herhalen.
dat is zo vervelend.
iedere keer die kutjeugd, kage bunshin. etc. etc.
Doe dan ff fillers in de mangaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.
ze moeten de manga natuurlijk niet inhalen
dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heet volgens mij gewoon meer te maken met het feit dat ze niks kunnen introduceren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja! Ik irriteer me echt wezenloos aan het feit dat zoveel van die mensen ongeveer dezelfde jeugd hebben gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef outcast_within het volgende:
Je weet gewoon dat ze niks nieuws kunnen introduceren en enkel kunnen herhalen.
dat is zo vervelend.
iedere keer die kutjeugd, kage bunshin. etc. etc.
dus een average Henk Jan uit de Peperstraat om de hoek is een geduchte opponent?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja! Ik irriteer me echt wezenloos aan het feit dat zoveel van die mensen ongeveer dezelfde jeugd hebben gehad.Er lopen echt niet normaal veel wezen daar rond. Kunnen ze niet wat origineler zijn?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |