quote:28/4/2006 - Lazovic wil zich bewijzen in Nederland
Aan het einde van het seizoen loopt het huurcontract van Lazovic af bij Partizan. In de zomer zal moeten blijken wat er met de dure aanvaller gaat gebeuren. In het Algemeen Dagblad liet Lazovic weten graag terug te willen naar Nederland om zich te bewijzen. "Ik wil bewijzen dat ik echt kan voetballen". Het liefst wil hij daarom terug naar Feyenoord, maar als dat niet kan ziet hij een hereniging met Rob Baan wel zitten.
"Rob Baan zag het in mij zitten. Hij liet me weten dat hij vertrouwen in mij had. Dat is belangrijk. Hij is een van de beste mensen die ik in Nederland heb ontmoet. Als scout en als mens heel, heel goed."
"Clubs halen jonge voetballers uit het buitenland en verwachten dat ze meteen ‘Dutch guys’ zijn. Je moet nieuwkomers de tijd geven en geduld hebben. Niet meteen zeggen: ‘Wat moeten we met die gast, hij kan niks. Waarom hebben we die jongen gekocht?’ Het talent komt vanzelf terug."
Moet je even melden bij v-bal.com ofzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, gister met Koninginnenacht naar Arnhem geweest en wie kwam ik tegen? Juist, Nicky Hofs. Ik heb ff met hem gepraat. De groep had helemaal het vertrouwen in Kalou niet opgezegt. En hij vertelde mij dat van Hooijdonk waarschijnlijk alles aan het AD had vertelt. Dat was binnen de groep wel duidelijk. Hij verwachte wel het vertrek van Kalou aan het eind van het jaar, maar hij wist niet of Kuijt weg ging.
Als Feyenoord zijnde zou ik gelijk van die kans gebruik maken. Ik denk niet er in de toekomst nog zoveel geld voor hem op de tafel wordt gelegd. Prima speler aan de andere kant...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees een gerucht op Voetbalprimeur dat Paauwe voor 4 miljoen naar Fulham kon in de winterstop.
Het is wel geloofwaardig, dit is zeker niet de eerste keer dat piar zijn mond niet kan houden.quote:Op zondag 30 april 2006 09:50 schreef Cart_man het volgende:
Lekkende spelersMaak er maar speler van, van Hooijdonk.
Precies. Het was gewoon rustig in de media, voordat hij kwam. Hij is er weer en alle bullshit verhalen komen weer tevoorschijn...quote:Op zondag 30 april 2006 09:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het is wel geloofwaardig, dit is zeker niet de eerste keer dat piar zijn mond niet kan houden.
Ik begrijp niet waarom hij is gehaald. Voetballen kan hij niet meer, dat was bij NAC al gebleken en hij is natuurlijk een onrustfactor in een groep.quote:Op zondag 30 april 2006 10:00 schreef Cart_man het volgende:
Mede daarom ben ik nog steeds fel tegen zijn aanwezigheid in de Kuip. Ophoeren met pi-euro.
Plus het feit dat hij bij de best betaalde spelers hoort. En dat voor iemand die zelden een wedstrijd speelt en niet voor de basis is. Dat zijn ook hele gekke dingen natuurlijk, stop dat geld liever in basisspelers. En geef dat niet uit aan een dure pinchhitter waar je zelden wat aan hebt.quote:Op zondag 30 april 2006 10:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij is gehaald. Voetballen kan hij niet meer, dat was bij NAC al gebleken en hij is natuurlijk een onrustfactor in een groep.
Tuurlijk, is mooi weer teevee.quote:Op zondag 30 april 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord tv is wel lollig trouwens. Wil ik even kijken wat ze te zeggen hebben over de pleeoff wedstrijden tegen Ajax. Nou niks dus, geen woord over gerept.
Hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
dat het wel erg fijn is dat je het geld van de tweede wedstrijd terugkrijgt!
Jouw signature, uit welk interview komt dat?quote:Op zondag 30 april 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord tv is wel lollig trouwens. Wil ik even kijken wat ze te zeggen hebben over de pleeoff wedstrijden tegen Ajax. Nou niks dus, geen woord over gerept.
Voordat hij er was verloor Feyenoord niet twee keer dik van Ajax natuurlijk. Telt ook mee...quote:Op zondag 30 april 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Het was gewoon rustig in de media, voordat hij kwam. Hij is er weer en alle bullshit verhalen komen weer tevoorschijn...
wat is dat nou weer voor gelulquote:Op zondag 30 april 2006 15:40 schreef J.Bauer het volgende:
[..]
Voordat hij er was verloor Feyenoord niet twee keer dik van Ajax natuurlijk. Telt ook mee...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees een gerucht op Voetbalprimeur dat Paauwe voor 4 miljoen naar Fulham kon in de winterstop.
quote:Loek dit zet je er gewoon op om onrust te zaaien
Je weet helemaal niets je bent een zemelaar
is cart men zei die netquote:Op zondag 30 april 2006 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie is hier nou eigenlijk Loek? Want Loek loopt op Feyenoord Prikpagina mijn verhaal over Pi-air te verkondiggen dat ik van Nicky Hofs heb gehoord.
ach, ik zou me er niet druk om maken.quote:Op zondag 30 april 2006 18:46 schreef Nellid het volgende:
Sowieso lomp omdat te gaan verkondigen, zeker als je t van Hofs zelf hebt...
Ik wil ook meer weten over de voorbereiding. Nu Shanghai is gecanceld zullen er toch wel andere toernooitjes worden gepland?quote:Op zondag 30 april 2006 18:46 schreef Nellid het volgende:
Sowieso lomp omdat te gaan verkondigen, zeker als je t van Hofs zelf hebt...
Nee, 0 wedstrijden.quote:Op zondag 30 april 2006 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met Ghaly? Speelt hij bij Tottenham?
Dirk-Kuijt is Loek niet, Loek = daaaaaaaan.quote:
Ey spuitelf ik weet best wel dat Dirkie Loek niet is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:36 schreef J.Bauer het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt is Loek niet, Loek = daaaaaaaan.
quote:
Ja dat met Baretto las ik ook, maar ik weet niet wat ik er van moet verwachten. Niet de dragende speler op het middenveld die we zoeken.quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
Nec heeft Baretto bij Feijenoord aangeboden. Verder zijn er nog geen contacten geweest.
Technische staf van Feijenoord heeft het plaatje voor volgend seizoen rond. Zijn hier en daar al wat contacten met spelers. Echter nog niks concreets. Komende weken hoeft er in ieder geval nog niks verwacht te worden.
gelukkig zat jij rond te tafelquote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
Nec heeft Baretto bij Feijenoord aangeboden. Verder zijn er nog geen contacten geweest.
Technische staf van Feijenoord heeft het plaatje voor volgend seizoen rond. Zijn hier en daar al wat contacten met spelers. Echter nog niks concreets. Komende weken hoeft er in ieder geval nog niks verwacht te worden.
que?quote:Op zondag 30 april 2006 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig zat jij rond te tafel
quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
Staat gewoon in de krant, koekwaus.
nou mag ik CM ook niet, maar dit is wel een erg simpele/kortzichtige reactiequote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel verhaal en je weet al dat de selectie rond is enzo
Ben wel geliefd hier.quote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef _Gromit_ het volgende:
nou mag ik CM ook niet, maar dit is wel een erg simpele/kortzichtige reactie:
edit: toch nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben wel geliefd hier.Hoe komt dat toch?
Mag ik trouwens vragen op welke site je zo een nieuwsoverzicht krijgt?
Je bent stiekem een Feijenoordsupporter.quote:Op zondag 30 april 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord.headliner.nl
hoe ik dat weet he
Is een aanvaller...quote:Op zondag 30 april 2006 21:19 schreef Cart_man het volgende:
Is al goed.
Mathisen wordt trouwens genoemd als aankoop. Hij was al in een eerder stadium in beeld als versterking. Hoor deze naam echter voor het eerst. Wanneer hadden we eerder interesse voor deze verdediger...
quote:
quote:Feyenoord heeft opnieuw interesse in Jesper Mathisen. De verdediger stond eerder dit seizoen al in de belangstelling van de Rotterdammers nadat zijn proefperiode was geslaagd, maar destijds koos hij voor contractverlenging bij zijn huidige club IK Start.
De kans dat de 19-jarige Mathisen volgend jaar in De Kuip speelt is vrij groot. Terwijl hij een aflopend contract heeft, is de relatie met zijn trainer onredelijk. Hij werd regelmatig buiten de A-selectie gehouden waar hij het niet mee eens was. Mocht Mathisen dus naar Feyenoord vertrekken hoeft de Nederlandse club geen transfersom voor hem te betalen.
Feyenoord is al lange tijd op zoek naar goede verdedigers. Vooral in het begin van het seizoen speelde een zwalkende defensie een rol in het mislopen van de landstitel.
quote:Feyenoord wacht op Mathisen
Het begint er steeds meer op te lijken dat het jonge Noorse talent Jesper Mathisen naar Feyenoord komt. Dit weet VoetbalPrimeur uit een betrouwbare bron te melden. De 19-jarige speler van Start was eerder al op proef bij de Rotterdammers.
Na de stage keerde Mathisen terug naar Noorwegen om daar over zijn toekomst na te denken. In overleg met zijn vader besloot hij nog even bij IK Start te blijven. Een jaar later is de speler echter een andere mening toegedaan.
De verhouding tussen de aanvaller en zijn trainer Tom Nordlie is verre van goed. Mathisen is teleurgesteld dat hij geen kans krijgt om zich te bewijzen in het eerste elftal en daarnaast is het talent van mening dat de trainer de oudere spelers voortrekt.
Als Feyenoord de 19-jarige Mathisen komende zomer binnenhaalt hoeft er geen transfersom betaald te worden. Het contract bij zijn huidige werkgever loopt namelijk af.
Die zeggen ook dat het een aanvaller is...quote:Fr-fans.nl meldt dat Jesper Mathisen afgelopen week stage gelopen heeft bij Feyenoord. De 18-jarige aanvaller is in Noorwegen bestempeld als “groot talent” ...
Ik zal Elmander anders nooit vergeten door de voorzet op Pierrequote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie het wel. Zit overigens helemaal niet te wachten op een "groot talent". Wil versterkingen, geen tweede Elmander.
Hij was toch gewoon verhuurd?quote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef _Gromit_ het volgende:
Nu Lecce gedegradeerd is lijkt de kans klein dat Karim Saïdi kiest om zijn cariére voort te zetten bij de Italiaanse club.
![]()
Jup ik ook, maar communicatie is ook wat waard natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch zonde... Vond hem toch altijd de beste verdediger die we hadden.
Nieuwe trainer, nieuwe defensie.quote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
raar dat Saidi zomaar verdween uit de basis
quote:30-04-2006 Nederland wil WK 2018 organiseren, nieuwe Kuip?
[Bron: FR4ever.nl]
In 2018 wil Nederland samen met België het WK organiseren. Met zes stadions in Nederland en vier stadions in België zou het te doen moeten zijn. Echter is het volgens KNVB-directeur Henk Kesler wel noodzakelijk dat er dan een nieuw voetbal stadion zou moeten komen met een grotere capicieit, dat zei hij zondag tijdens Studio Voetbal. Rotterdam zou daarvoor de ideale locatie zijn omdat ze in amsterdam een vrij nieuw stadion hebben, en ze in Eindhoven de achterban missen voor zo'n groot stadion. De geruchten over een nieuw Feijenoord-stadion, oftewel een nieuwe Kuip, doen al langer de ronde. In 2011 zouden de plannen voor een stadion met een capiciteit van ruim 60 á 70 duizend zitplaatsen rond zijn.
Een nieuw stadion zou een voordeel zijn voor Feyenoord, want volgens Henk Kesler betaald Feyenoord zich al jarenlang groen en geel aan de huur van het stadion. Tevens meldde hij dat een eventueel nieuw stadion niet het einde van De Kuip zal betekenen. De Kuip is een rijksmonument en zal niet snel worden afgebroken. Hugo Borst onderzoekt of een eventueel nieuw stadion op Varkenoord kan komen, maar vooralsnog is de locatie nog onbekend.
quote:Geachte heer Ruud,
Ik zal proberen kort op uw vragen in te gaan.
De Kuip dateert van 1937 en was toen één van de modernste 'voetbal'stadions ter wereld.
De exploitatie van De Kuip staat organisatorisch en financieel los van de Betaald Voetbal Organisatie Feyenoord.
Om het stadion te kunnen exploiteren en te onderhouden, zonder een onmogelijk hoge huur van de club te vragen (logisch dat de club liever geld in goede spelers steekt, dan in de huur), moet de Stadion N.V. ook andere commerciële activiteiten ontplooien (KNVB-interlands, Amstel Cup - tegenwoordig Gatorade Cup, popconcerten, congressen, feesten en partijen). Om voor die activiteiten in de nationale en internationale concurrentiestrijd mee te gaan, is in 1994 het stadion zoveel mogelijk aangepast aan de hedendaagse eisen (grotere overkapping, business-seats en -units, het Maasgebouw met vergader- en ontvangstzalen enz.).
Aan de Kuip zelf is feitelijk weinig veranderd en alle voertballiefhebbers vinden nog steeds dat De Kuip de beste voetbalsfeer heeft van alle stadions in Nederland.
Toch staat de wereld buiten Rotterdam niet stil (komst van de Amsterdam Arena en het Gelredôme, modernisering/uitbreiding van het Philips stadion) en komt De Kuip steeds minder vaak in aanmerking voor interlands (de wedstrijden worden over meer stadions verdeeld) en met name voor popconcerten (een weekje Marco Borsato levert De Kuip bijna net zoveel op als 20 thuiswedstrijden van Feyenoord!); dus ook de inkomsten lopen terug. Naast steeds hogere moderne eisen van comfort en functionaliteit, nemen zoals altijd met oude gebouwen, oude auto's enz. het geval is, de onderhoudskosten alleen maar toe.
Vandaar dat er serieus moet worden nagedacht over ooit (!) een nieuwe Kuip; of dat nu over 5, 10 of 15 jaar het geval is, er zal een keer iets moeten gebeuren. Bouw op precies dezelfde plaats lukt natuurlijk niet (we kunnen moeilijk Feyenoord elders laten spelen of twee jaar uit de competitie halen). Dat betekent dus op een andere plaats, met als voorkeur zo dicht mogelijk bij de huidige historische plek. Als er dan een nieuw stadion komt - met hopelijk dezelfde voetbalsfeer (en geen 2e Arena) - dan is natuurlijk de vraag wat te doen met de oude Kuip. Zonder hoofdhuurder, zonder andere evenementen enz. zijn er geen inkomsten, maar zal er toch onderhoud enz. moeten plaatsvinden, en om De Kuip langzaam te laten wegroesten...daar wordt ook niemand vrolijk van. Gekeken zou kunnen worden naar een herbestemming zoals bij het Olympisch Stadion in A'dam, maar ook daar zit men met hoge financiële lasten die niet terugverdiend kunnen worden. Ook handhaving van een deel van het stadion als 'monument' is wellicht een optie. Op dit moment ligt de planontwikkeling voor een nieuw stadion even stil, maar zal ongetwijfeld in de nabije toekomst weer aan de orde komen. Ook de positie van de huidige Kuip komt daarbij altijd weer aan de orde. Creatieve ideeën blijven altijd welkom.
Ik kan u dus geen definitief antwoord geven, maar ik hoop u toch iets meer achtergrond-informatie te hebben verstrekt.
Met vriendelijke groeten,
Hans Zoethoutmaar
Rotterdam Topsport
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Ruud
Verzonden: donderdag 17 november 2005 8:45
Aan: Topsport
Onderwerp: De Kuip[Scanned]
Geachte heer, mevrouw,
Aanleiding van deze mail zijn plannen (of ze concreet zijn weet ik niet) om
een nieuw stadion te bouwen en die te gebruiken i.p.v. De Kuip.
Dat zal er hoe dan ook een keer van komen, dat is helaas niet anders.
Mijn vraag is: wat is de gemeente Rotterdam van plan met De Kuip als er ooit
een nieuw stadion komt?
Ik, en vele supporters met mij, zijn bang dat De Kuip wordt afgebroken.
Graag wil ik hierover duidelijkheid (als er überhaupt al plannen zijn).
Als ik niet aan het goede adres ben, wilt u dan zo vriendelijk zijn een
juist e-mail adres aan mij door te geven?
Met vriendelijke groet,
Ruud (een verontruste Feyenoord supporter)
Precies. Dat denken veel mensen wel. "Nieuw stadion? Nee kut, De Kuip moet blijven." Maar dat is gewoon onmogelijk. Op den duur moet er gewoon een nieuw stadion komen en dat hoeft geen achteruitgang te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef J.Bauer het volgende:
Een nieuw stadion hoeft niet per definitie een verslechtering te zijn hoor. Maar ik behoud ook liever De Kuip, dat wel.
Kerel denk je nou echt dat dat het stadion gaat wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
moet ik het ei plaatje weer uit de kast halen?
Doe niet zo ongelofelijk dom zeg...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
moet ik het ei plaatje weer uit de kast halen?
Ja dat is ook echt belangrijk voor de kwaliteit van een stadion...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:01 schreef ruud_fr het volgende:
het is zeker wel een achteruitgang
in De Kuip ligt zoveel historie, dat maak je met geen enkel ander stadion goed
Jij woont ook nog in het huis waarin je geboren bent? En slaapt in je kinderbedje met je favoriete knuffel?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:01 schreef ruud_fr het volgende:
het is zeker wel een achteruitgang
in De Kuip ligt zoveel historie, dat maak je met geen enkel ander stadion goed
ik begrijp je...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij woont ook nog in het huis waarin je geboren bent? En slaapt in je kinderbedje met je favoriete knuffel?
Want tja, zoveel historie... Beetje kromme vergelijking dat laatste, maar je snapt m'n punt wel
Eens. Feijenoord hoort in De Kuip, zou mooi zijn als er volgend seizoen weer een topelftal staat, want dat hoort wel een beetje bij een topclub.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef Cart_man het volgende:
Het liefst heb ik dat Feijenoord in de Kuip blijft spelen tot het van ellende in elkaar stort. Een nieuw stadion kan nooit, echt nooit, het gevoel dat ik bij het betreden van de Kuip krijg, vervangen.
Dat is helaas waar. Als het nieuwe stadion zo'n multifunciotneel hypermodern ding wordt pas ik ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef Cart_man het volgende:
Het liefst heb ik dat Feijenoord in de Kuip blijft spelen tot het van ellende in elkaar stort. Een nieuw stadion kan nooit, echt nooit, het gevoel dat ik bij het betreden van de Kuip krijg, vervangen.
Wat had je precies in gedachten?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooie doorstart van De Kuip moet mogelijk zijn toch, in dezelfde stijl?
Belachelijk.quote:01-05-2006 Schikkingsvoorstel Paauwe: Vier duels, één voorwaardelijk
[Bron: Voetbal International]
Als het aan de aanklager van de KNVB ligt mist Patrick Paauwe de eerste drie duels van het nieuwe seizoen. De Feyenoorder kreeg een voorstel van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Paauwe heeft tot dinsdagochtend 9.30 uur de gelegenheid het voorstel te accepteren dan wel af te wijzen. Mocht de Feyenoorder het schikkingsvoorstel van de hand wijzen, moet hij zich voor de tuchtcommissie verantwoorden voor zijn gedrag in het play-offduel met ajax. In de amsterdam arena zou de linkspoot een slaande beweging hebben gemaakt in de richting van nurdin boukhari.
De eerste wedstrijd in de play-offs om een ticket voor de voorronde van de Champions League werd ontsierd door rode kaarten. Feyenoorders Romeo Castelen en André Bahia hebben hun straf al uitgezeten voor hun uitsluiting. ajacied steven pienaar mist door zijn schorsing ook nog de laatste wedstrijd tegen FC Groningen.
Dat lijkt me lastig. Er is sprake van metaalmoeheid, hoe ga je dan al het metaal vervangen, zonder de constructie van de Kuip in gevaar te brengen...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grondige verbouwing, maar niks veranderen aan architectuur.
Hoewel het wel wat overdreven is, was het natuurlijk wel gewoon een slaande beweging.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:22 schreef ruud_fr het volgende:
wtf
door dat tikje tegen zijn borstkas waarna ie deed alsof hij dood ging?
Hahahahaquote:
da's latig gezien het feit dat je niet echt kan verbouwen, slechts renoveren. De overkapping staat nu niet voor niets "los" van de kuip.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grondige verbouwing, maar niks veranderen aan architectuur.
Rot toch op met je slaande beweging.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor een slaande beweging gewoon terecht die schorsing..
quote:'Feyenoord toont interesse in Lasse Nilsson'
Door Michel van velzen
1 Mei, 2006
Feyenoord heeft interesse in Lasse Nillson, Erwin Koeman zat op de tribune bij Sc Heerenveen-Roda JC om de Zweed te bekijken. Feyenoord is druk op zoek naar vervangers voor de waarschijnlijk vertrekkende Dirk Kuyt en Salomon Kalou.
De Zweed die dit seizoen 9 maal het net wist te vinden staat ook in de belangstelling van AZ, hij heeft nog niet gereageerd op het bericht.
idd, ik zit te wachten op t politieonderzoek wegens openlijke geweldplegingquote:Op maandag 1 mei 2006 17:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor een slaande beweging gewoon terecht die schorsing..
het was er gewoon eentje. Dat Boukhari zwaar overdreef staat daar volledig los vanquote:Op maandag 1 mei 2006 17:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot toch op met je slaande beweging.Slaat gewoon nergens op.
Lasse Nilssonquote:Tijd voor het volgende gerucht.
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
idd, ik zit te wachten op t politieonderzoek wegens openlijke geweldpleging
Schandalige overtreding van Paauwe. Zoiets hoort niet thuis op het voetbalveld. Zie Bouaouzan.quote:
Hij geeft hem een tikje op de borstquote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Als dat geen slaande beweging is
En Fortes-Rodriguez maar 3 duels?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Paauwe 4 duels schorsingLaat me niet lachen man...
[afbeelding]
Een tikje is ook een slaande beweging.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft hem een tikje op de borst![]()
Dat schaap van jullie gaat theatraal liggen, die zouden ze 4 wedstrijden moeten geven.
Jij gaat die doodschop van pienaar vergelijken met dit?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
Dirk Kuyt liet zich niet vallen in de uitwedstrijd tegen Ajax zeker?? Bij elk team zitten gasten die dit soort streken uithalen. Dit valt helaas niet uit te bannen.
Dat doet hij niet. Kuty liet zich vallen in het styrafschopgebiedquote:Op maandag 1 mei 2006 18:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij gaat die doodschop van pienaar vergelijken met dit?
zoals jij het uitlegt is een schouderklopje ook roodquote:Op maandag 1 mei 2006 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een tikje is ook een slaande beweging.
Sterker nog, je hoeft niet eens iemand te raken om rood te krijgen. De beweging op zich is al genoeg,.
zie ik nou boukari klagen bij Kuyt over een schwalbe?quote:
Ah k, ik dacht al. Kuyt viel daar wel wat overdreven ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Kuty liet zich vallen in het styrafschopgebied
haha fuckin' pussy.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Als dat geen slaande beweging is
Van mij mag hij ook wel geschorst worden. Kan hij tenminste niet opgesteld worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik vind het eigenlijk ook nergens opslaan, maar ik kan er wel om lachen.
3/4 is wel wat achterlijk veel jaquote:Op maandag 1 mei 2006 20:17 schreef dedeur het volgende:
Boukhari zette zijn schouder in de looplijn van Paauwe om hem af te remmen. Dat Paauwe dan een tikje geeft van 'doe eens niet zo kinderachtig' is geen drie duels waard.
Hahahahahaquote:
Gaat om het principe. Vier wedstrijden voor zo'n driekeerniksovertreding is gewoon belachelijk. Of Paauwe vertrekt weet je bovendien niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker boeiend allemaal, Paauwe vertrekt toch.
Konden ze voor het eerst sinds 25 jaar weer eens de titel winnen, doen ze het niet.quote:1/5/2006 - Jong Feyenoord loopt kampioenschap mis door nederlaag in kampioenswedstrijd
(Gepost door K)
Jong Feyenoord is er niet in geslaagd kampioen te worden van de beloftencompetitie. De ploeg had aan een zege genoeg in de uitwedstrijd tegen Jong Fc Utrecht. Bij puntverlies zou de ploeg afhankelijk zijn van Jong AZ. Die ploeg won echter zelf met maar liefst 10-0 van Jong Vitesse. Lange tijd bleef het in Utrecht 0-0 waardoor Jong Feyenoord een zege af moest dwingen. daar slaagde de ploeg niet in. Uiteindelijk ging het in de slotfase nog met 1-0 onderuit. Daardoor ging de titel dus ook na 25 jaar opnieuw aan Jong Feyenoord voorbij. [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to
quote:Zorg dat je d’r bij komt
De voetbalcarrière van Patrick Kluivert is gelukkig in het slop geraakt en dat gunnen wij hem ook wel. Maar hij heeft zelf ook het besluit genomen om een andere carrière zet te maken. Echter komen wij hem als Feyenoord-supporter nog steeds tegen en dat is wel het laatste wat we willen.
Op de foto ziet u hem in actie tijdens zijn eerste werkdag op zondag 23 april 2006 bij De Kuip op de Breebrug. De foto is gemaakt door één van de supporters die toen is aangehouden.
Ik weet niet of je het kunt geloven, maar ik post het maar ff.quote:Volgens verschillende mensen binnen Feyenoord heeft Feyenoord onlangs geinformeerd bij Newcastle voor de mogelijkheid om Alberto Luque over te nemen. De spanjaard,vanaf vorige zomer nieuw bij Newcastle mag vertrekken bij Newcastle, waar hij zeer sporadisch speelt.
Of Luque naar Feyenoord wil komen lijkt te betwijfelen maar het belangrijkste zou voor hem zijn om aan spelen toe te komen. Feyenoord ziet in Luque een eventuele opvolger voor Kuyt. Overigens zou Newcastle voor deze speler zo'n 6 miljoen euro verlangen.
Is een post van een User op een forumquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Merkie het volgende:
Mooi professioneel geschreven bericht.
ja, van D-K op Fok!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is een post van een User op een forum
Elleboogstoot? Hij probeert Boukhari gewoon weg te waaien met zijn hand en raakt hem per ongeluk. Pfff....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:36 schreef patrickt36 het volgende:
De straf voor Paauwe is inderdaad wat aan de zware kant, aangezien het niet hard was.
Daartegenover staat wel, het is en blijft een elleboogstoot, hoe zacht hij ook is.
En je weet, daar zit de KNVB tegenwoordig op te azen.
Ik volg je niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huizegems, Opdam en Farnerud.....
![]()
Wat moeten we daar nou mee. Hebben ze bij het bestuur weer eens zin in een overgangsjaar ofzo![]()
hebben we de afgelopen 4 jaar iets bereikt dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
En waarom spreek je van 'weer' een overgangsjaar?
Weinig. Maar om dan elk jaar weer van een overgangsjaar te spreken.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hebben we de afgelopen 4 jaar iets bereikt dan?
Pff dat is echt kut.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Konden ze voor het eerst sinds 25 jaar weer eens de titel winnen, doen ze het niet.
Goede afspiegeling van het eerste elftal dus.
quote:Henk Duut trots op Mohamed Abubakari
Door: EvD | Bron: AD & FRGoals
Opleiden was er amper bij, maar met Mohamed Abubakari boekte Henk Duut toch een succesje. De 20-jarige Ghanees van de Fetteh Football Academy, verdiende in het half jaar dat hij bij de beloftes speelde, een contract bij Feyenoord. Volgend seizoen krijgt de middenvelder een kans bij de A-selectie.
"Hij doet het erg goed en maakt veel progressie," aldus Duut. Ook gisteravond(1-0 verlies van Jong Feyenoord red.) bleef Abubakari eenvoudig overeind, al kon ook hij niet voorkomen dat Utrecht-spits Rossini in de 89e minuut de 1-0 scoorde. Biseswar (mooi schot op kruising, Bandalovski, Magrao en weer Biseswar waren eerder dichtbij 0-1 geweest.
Peperdure jongen. Zou wel een fantastische aanwinst zijn, maar lijkt me geen reëel verhaal.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kunt geloven, maar ik post het maar ff.
Whehehe, ze houden het gewoon.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand al meer info over de refund van de PO's?
Wat een hysterie.quote:Hooligans dreigen wedstrijd ajaxA1 te verstoren
De wedstrijd van Sparta A1 tegen de leeftijdsgenoten van ajax wordt op een geheime lokatie gespeeld. De politie vreest dat aanhangers van Feyenoord de wedstrijd zullen verstoren.
Afgelopen weekeinde speelde de amateurs van Capelle ook al een wedstrijd op een geheime plaats omdat hooligans hadden gedreigd de wedstrijd tegen de amateurs van ajax te verzieken.
Zat er aan te komen. Het ga je goedquote:Feyenoord verkoopt Loovens aan Cardiff
2/5/2006 16:39
Glenn Loovens is definitief weg bij Feyenoord. De Rotterdamse club verkocht de centrale verdediger aan Cardiff City.
Loovens tekende voor drie jaar bij de club uit Wales, waarvoor hij het huidige seizoen al op huurbasis uitkwam. Hij speelde 33 keer voor The Bluebirds en scoorde twee maal. Met Cardiff eindigde hij op de elfde plaats in het Championship.
Al in januari had Loovens via de Feyenoordkrant verteld weg te willen bij Feyenoord, ook al had hij er nog een contract tot medio 2007. 'Dit is de derde keer dat ik ben uitgeleend, daar kan ik ook wel mijn conclusie uit trekken.' En: 'Ik zie mijn toekomst niet meer bij Feyenoord. Ik droom nu van iets anders, het Premiership.'
In Nederland speelde de 22-jarige Loovens niet alleen voor Feyenoord maar ook als huurling voor Excelsior en De Graafschap. Namens Feyenoord kwam hij in 27 competitieduels in actie.
Opdam is transfervrij toch? Volgens Feyenoord Netwerk tenminste. Ik weet alleen niet wat jullie met hem van plan zijn, maar voor linksback komt hij tekort. Centraal moet ik het nog maar zien.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farnerud.. lykt me wel iets. Niet voor niks Zweeds international.. en nu niet komen van: ja Östlund ook. Bij Ostlund was er geen andere rechtsback.Middenveld van Zweden is wel een ander verhaal.
Huysegems begrijp ik niet helemaal... die man bakt er echt totaal niks van. Waardeloze speler.
Opdam gaat ons miljarden kosten Scheringa kennende, laat die maar in Alkmaar blijven. (Y)
Farnerud is vandaag jarig trouwens
Dan is die website niet goed op de hoogte. Opdam heeft nog een contract tot 2007.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Opdam is transfervrij toch? Volgens Feyenoord Netwerk tenminste. Ik weet alleen niet wat jullie met hem van plan zijn, maar voor linksback komt hij tekort. Centraal moet ik het nog maar zien.
Huysegems zal ook wel een paar miljoen moeten kosten. Best veel voor een speler die niet eens in Alkmaar kan overtuigen.
Ik wist wel dat die opleiding in Ghana uiteindelijk zijn winst zou gaan opleveren....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
Afdankertjes van AZquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Opdam is transfervrij toch? Volgens Feyenoord Netwerk tenminste. Ik weet alleen niet wat jullie met hem van plan zijn, maar voor linksback komt hij tekort. Centraal moet ik het nog maar zien.
Huysegems zal ook wel een paar miljoen moeten kosten. Best veel voor een speler die niet eens in Alkmaar kan overtuigen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef mister_popcorn het volgende:
van Fr-Fans.
[Bron: Telegraaf]
In de Telegraaf valt te lezen dat Benjamin de Ceulaer (22) volgend seizoen in De Kuip speelt. Dat kreeg de Belgische rechtsbuiten gisteren in een persoonlijk onderhoud met Erwin Koeman te horen.
De Ceulaer werd afgelopen jaar door Feyenoord verhuurd aan Rkc en scoorde in 25 duels zeven keer. Zijn seizoen eindigde in mineur door een kuitbeenbreuk. 'Maar ik sta al ver in mijn herstel. Gisteren - acht weken nadat ik de blessure opliep - heb ik al weer acht kilometer gerend.'
Zou dat betekenen dat Castelen wordt verkocht nog deze zomer? Zou ik prima vinden.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef mister_popcorn het volgende:
van Fr-Fans.
[Bron: Telegraaf]
In de Telegraaf valt te lezen dat Benjamin de Ceulaer (22) volgend seizoen in De Kuip speelt. Dat kreeg de Belgische rechtsbuiten gisteren in een persoonlijk onderhoud met Erwin Koeman te horen.
De Ceulaer werd afgelopen jaar door Feyenoord verhuurd aan Rkc en scoorde in 25 duels zeven keer. Zijn seizoen eindigde in mineur door een kuitbeenbreuk. 'Maar ik sta al ver in mijn herstel. Gisteren - acht weken nadat ik de blessure opliep - heb ik al weer acht kilometer gerend.'
Zou dat betekenen dat Castelen wordt verkocht nog deze zomer? Zou ik prima vinden.
quote:"Ik zeg niet nee tegen Feyenoord"
Feyenoord wil Stein Huysegems. De Rotterdamse club meldde zich al officieel bij AZ voor de Rode Duivel. Huysegems heeft nog geen akkoord met Feyenoord, maar ziet een transfer zitten. "Tegen een topclub als Feyenoord zeg je niet 'neen", aldus de aanvaller in Het Laatste Nieuws.
"Ook al eindigde AZ voor hen in de competitie, toch beschouw ik Feyenoord als een stapje hoger. Mijn eerste seizoenshelft was een afknapper, ik heb minder gespeeld dan verhoopt. Pas na de winterstop heb ik mijn kans gekregen."
"Ik heb nog geen gesprek gehad met AZ over mijn toekomst, ik weet dus niet wat de club van plan is. Maar ze hebben me geen duidelijk signaal gegeven dat ik zou moeten opkrassen."
Manager Dirk Degraen wilde helemaal niets kwijt. "Of wij de voorwaarden kennen van Feyenoord? Geen commenaar" Of wij al een voorakkoord hebben met de Rotterdammers? Geen commentaar. Sorry, meer kan ik echt niet kwijt."
quote:Woerts: 'Huysegems wil naar Feyenoord'
Feyenoord heeft de beste papieren om volgend seizoen te kunnen beschikken over Stein Huysegems. De aanvaller van AZ wil graag meer aan spelen toekomen, aangezien hij bij de Alkmaarders over het algemeen alleen kan rekenen op invalbeuren. De Belgische jeugdinternational mist het vertrouwen wil nu vertrekken bij de club.
Toch heeft AZ de aanvaller een nieuw voorstel gedaan voor een contractverlenging. Volgens Woerts wil Huysegems zelf ook graag naar Feyenoord toe komen. De Belg zou de vervanger worden van Salomon Kalou, die na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk vertrekt bij de Stadionclub.
,,AZ wil het liefst zijn contract verlengen. Als dat niet lukt, staan zij open voor een vertrek", aldus commercieel direct Chris Woerts vandaag in het Algemeen Dagblad.
Vervanger voor Kalou.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik moet de Belg heel niet. Wat moeten we ermee![]()
Heb nog liever Huysegems dan Kalou op dit moment.quote:
Kalou heeft toch weer 15 goals gemaakt, ondanks dat hij op links speelde, dus zo slecht vind ik zijn prestatie niet. Hoewel ik ook moet toegeven dat hij het seizoen daarvoor beter speelde.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Erasmusch het volgende:
Kalou is het hele jaar al kut. En ik hoef al helemaal geen Opdam.
Valt nog mee. Kan me maar 1 redelijke/goede wedstrijd van m herinneren. Die 4-2 tegen Twente (?) een maandje geleden ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kalou heeft toch weer 15 goals gemaakt, ondanks dat hij op links speelde, dus zo slecht vind ik zijn prestatie niet. Hoewel ik ook moet toegeven dat hij het seizoen daarvoor beter speelde.
Ik denk het wel, aangezien Vincken er straks ook weer staat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er niet zo zeker van verder dat Benjamin de voorkeur boven Castelen krijgt. Concurrentie onderling is wel goed.
Dat gezeik met Vincken ook altijd. Die jongen heeft 3 wedstrijdjes gespeeld. Die jongen is over een jaar of 2 misschien een versterking en echt een meerwaarde voor Feyenoord. Dat kan en mag je nu nog niet van hem verwachten. Het lijkt mij het beste om Castelen te verkopen. Ceulaar zijn plek in laten nemen en dan mag Vincken zo nu en dan rustig gebracht worden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk het wel, aangezien Vincken er straks ook weer staat.
Steinquote:Stein Huysegems ziet een overstap naar Feyenoord zitten, zo onthult de Belgische aanvaller van AZ in Het Laatste Nieuws. De linkerspits staat in de belangstelling van de Rotterdammers.
"Tegen een topclub als Feyenoord zeg je geen nee", stelt Huysegems in de Belgische krant. "Ook al eindigde AZ voor hen in de competitie, toch beschouw ik Feyenoord als een stapje hoger. Mijn eerste seizoenshelft was een afknapper, ik heb minder gespeeld dan verhoopt. Pas na de winterstop heb ik mijn kans gekregen."
Toch is het de vraag of AZ de opgebloeide aanvaller wil laten gaan. "Ik heb nog geen gesprek gehad met AZ over mijn toekomst, ik weet dus niet wat de club van plan is. Maar ze hebben me geen duidelijk signaal gegeven dat ik zou moeten opkrassen", gaat Huysegems verder.
Namens Feyenoord bevestigde algemeen directeur Chris Woerts de Rotterdamse belangstelling voor Huysegems in het AD: "AZ wil het liefst zijn contract openbreken. Als dat niet lukt, staan zij open voor een direct vertrek van Huysegems", aldus Woerts.
Mocht AZ er niet in slagen het tot 2007 lopende contract open te breken, dan zal de Belg vrijwel zeker deze zomer worden verkocht. Feyenoord zal daarvoor wel de portomonee dienen te trekken en lijkt alleen aan die vraagprijs van AZ te kunnen voldoen wanneer Dirk Kuijt, Salomon Kalou of Romeo Castelen wordt verkocht aan een topclub.
domme kut dat bedoelt erasmusch ook!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat gezeik met Vincken ook altijd. Die jongen heeft 3 wedstrijdjes gespeeld. Die jongen is over een jaar of 2 misschien een versterking en echt een meerwaarde voor Feyenoord. Dat kan en mag je nu nog niet van hem verwachten. Het lijkt mij het beste om Castelen te verkopen. Ceulaar zijn plek in laten nemen en dan mag Vincken zo nu en dan rustig gebracht worden.
Domme boer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
domme kut dat bedoelt erasmusch ook!
vrouwen en voetbal![]()
Geweldig hoe Feyenoord de enige voetballer met techniek laat vallenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Erasmusch het volgende:
Kalou is het hele jaar al kut. En ik hoef al helemaal geen Opdam.
Hij laat Feyenoord het hele seizoen al vallen, dus zo gek vind ik dat niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:05 schreef Baklap het volgende:
[..]
Geweldig hoe Feyenoord de enige voetballer met techniek laat vallen
Met 15 goals vind ik niet dat hij Feyenoord laat vallen. Samen met Kuijt heeft hij ervoor gezorgd dat Feyenoord 2 seizoenen goed draait. De rest van de selectie bestaat uit gemiddelde voetballers.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij laat Feyenoord het hele seizoen al vallen, dus zo gek vind ik dat niet.
Arghquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:12 schreef Baklap het volgende:
[..]
Met 15 goals vind ik niet dat hij Feyenoord laat vallen. Samen met Kuijt heeft hij ervoor gezorgd dat Feyenoord 2 seizoenen goed draait. De rest van de selectie bestaat uit gemiddelde voetballers.
Maar ok, dan kun je beter Boshaar hebben, want die doet boos en is stoer.
Bloed zweet en tranen en vooral geen mooi voetbal.
Achja, volgend jaar weer een rare sloppewijk Argentijn inkopen met een moeilijke naam en de supporters zijn weer tevreden. Vooral met hard werken en veel rode kaarten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Argh. De zoveelste voetbaln00b die komt beweren dat Feyenoord alleen maar op K2 draait. Toch gek dan dat Feyenoord ondanks de mindere prestaties van K2 dit seizoen beter heeft gepresteerd dan vorig seizoen (beter spel, meer gewonnen wedstrijden).
Je bijdrage is tot nu toe erg nuttig geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar weer een rare sloppewijk Argentijn inkopen met een moeilijke naam en de supporters zijn weer tevreden. Vooral met hard werken en veel rode kaarten.
Mooie acties en toffe bewegingen heb je immers niks aan he.
Jij komt met een loos oordeel over Feyenoord, ik weerleg jouw 'argumenten' en vervolgens kom je met een aantal drogredenen die nergens op slaan. Leg nou eerst maar eens uit waarom jij gelijk zou hebben en ik niet, dan neem ik je misschien weer serieusquote:
quote:Bona Kalou wil Salomon bij topclub
03 mei 2006, 11:40
Door: Robin Schellevis
Als het aan Bonaventura Kalou ligt zal zijn jongere broertje binnen één of twee jaar bij een topclub spelen. De aanvaller van Paris Saint Germanin beweerde tevens tegenover De Telegraaf dat Salomon nooit is begonnen over een Nederlands paspoort.
"Ik denk dat ik zijn belangrijkste adviseur ben. Gelukkig hebben wij ook heel goede zaakwaarnemers. Ik heb fouten gemaakt in mijn loopbaan. Ben te lang bij een club blijven hangen. Was ik al eerder naar Auxerre verhuisd, dan had ik nu in Spanje of Italië gespeeld", aldus de Bonaventura.
"Spijt heb ik nergens van. Maar Salomon mag niet blijven steken. Hij heeft de kwaliteiten om een speler van wereldklasse te worden. Daarbij gaat het om details. Geluk, op het juiste moment bij de juiste club komen. Hij is een serieuze jongen, die hard werkt. Ik weet zeker dat hij het kan gaan maken. Het is mijn droom dat hij snel bij een absolute topclub terechtkomt. Binnen een of twee jaar, dat is mijn grootste wens."
www.voetbalprimeur.nl
Je hebt gelijk in deze Yvettequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:46 schreef yvette1982 het volgende:
Huysegems is idd een stuk minder dan Kalou. Plus AZ zal zeker een flinke transfersom krijgen. En hij zal niet voor niets bijna altijd op de bank zitten in Alkmaar. Het is een schande als je nu al bankzitters van mindere clubs als grote versterking ziet.
quote:Club Brugge kan Javier Portillo niet houden
2/5/2006 11:31
Een definitief aantrekken van Javier Portillo zit er voor Club Brugge niet in. De Spaanse huurling is te duur, en staat zelf ook niet te springen.
'Portillo zal moeilijk te houden zijn, met die zes miljoen euro die op zijn hoofd gekleefd werd', vertelde trainer Emilio Ferrera. Dat is geen nieuws, stelt technisch manager Marc Degryse. 'We wisten vooraf dat het - los van zijn prestaties - moeilijk zou zijn een transfer financieel te realiseren.'
Portillo wordt gehuurd van Real Madrid en is het zelf zat in Brugge. Zijn negentig minuten op de bank tegen Germinal-Beerschot waren tegen het zere been. 'Ik heb me als een prof gedragen, maar hoe bedankt Ferrera mij? Met een plaats op de bank. Ik heb het wel gezien bij Club Brugge. Andere clubs zullen mijn sterke seizoen wél kunnen waarderen', zegt Portillo in Het Laatste Nieuws.
'Toegegeven, door de hartoperatie van mijn vader was ik er de laatste weken niet echt bij. Maar van de ene week op de andere zonder een woordje uitleg mijn basisplaats kwijtraken, dat stemt tot nadenken
Wie gaan er nog meer een kijkje nemen? Wij gaan zowiezo met een groepje ff pilzen ergens in Rotterdam.quote:De politie zet zondag extra mensen in bij de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Rotterdamse Kuip. De politie wil met man en macht voorkomen dat opstootjes escaleren. ,,Wij zitten erbovenop,’’ aldus een woordvoerder woensdag.
De politie vreest niet zozeer voor de aanhangers van de twee finalisten, maar zij sluit niet uit dat supporters van andere voetbalclubs als Feyenoord en ADO Den Haag de zaak willen ,,verstieren.’’
De politie laat het niet zover komen en grijpt tijdig in, aldus de zegsman. Op verscheidene plekken in de stad gelden zondag een drank- en een samenscholingsverbod. Bovendien moeten duizenden fans met bussen en treinen uit Amsterdam en Eindhoven naar Rotterdam reizen. Een aantal supporters mag met de auto komen.
De politie vangt de toeschouwers op diverse locaties op. De agenten in Rotterdam krijgen hulp van collega’s uit die regio’s en van het Korps landelijke politiediensten (KLPD).
Sinds de hevige rellen bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax op 17 april 2005 treedt de politie in Rotterdam extra streng op. Bij het jongste duel tussen de Amsterdamse en de Rotterdamse club werden ruim achthonderd mensen aangehouden omdat zij niet wilden vertrekken van een viaduct bij het stadion.
Hoort dat in dit topic thuis? Dacht het nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:14 schreef trishstratus het volgende:
Waarom denken die joden in het joden topic dat ze CL spelen???
Ze spelen toch daadwerkelijk voorronde CL!
Soccer Investments? Die scoop van t AD.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef Erasmusch het volgende:
Benfica was toch van dat geouwehoer met eigendomsrechten etc?
meen je datquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:14 schreef trishstratus het volgende:
Waarom denken die joden in het joden topic dat ze CL spelen???
Ze spelen toch daadwerkelijk voorronde CL!
Definitief dus. Ik neem aan dat Castelen dan verkocht gaat worden of Vincken verhuurd.quote:BENJAMIN DE CEULAER VOLGEND SEIZOEN BIJ FEYENOORD
Benjamin De Ceulaer speelt volgend seizoen bij Feyenoord. De Belgische rechtsbuiten heeft na een persoonlijk onderhoud met Erwin Koeman te horen gekregen dat hij na een verhuurperiode aan RKC Waalwijk nu een kans krijgt in De Kuip. ‘Een jongensdroom’, reageert de 22-jarige aanvaller. ‘Het waren verlossende woorden van de trainer. Ik ben heel blij dat ik de concurrentiestrijd aan mag gaan bij deze grote club.’ De Ceulaer werd vorig seizoen gekocht van het Belgische Sint-Truiden en meteen uitgeleend aan RKC Waalwijk, waar hij een uitstekend seizoen beleefde. Momenteel revalideert hij bij Feyenoord van een kuitbeenbreuk.
De Ceulaer: ‘Dat ik eerst naar RKC ben gegaan heeft goed uitgepakt voor me. Zo heb ik ervaring kunnen opdoen en ben ik gewend geraakt aan het voetbal in de Eredivisie. Ik vind het van professionaliteit getuigen dat Feyenoord mij die tijd heeft gegeven. Daar ben ik de club dankbaar voor. Ik heb altijd mijn best gedaan, me proberen te bewijzen en heb nu het gevoel klaar te zijn voor de concurrentiestrijd. Ook Koeman gaf aan dat hij er vertrouwen in heeft. Ik had in het gesprek overal rekening mee gehouden. Het gevoel dat ik na deze boodschap kreeg, was bijna niet te beschrijven.’
De Ceulaer kwam dit seizoen 25 keer in actie namens RKC. Opvallend was dat hij veelvuldig scoorde (zeven keer), iets waar het in zijn jaren in België aan ontbrak. Tegen ADO Den Haag liep hij een kuitbeenbreuk op, waarna er in samenspraak met de medische staf werd besloten de revalidatie in De Kuip te laten verlopen. Inmiddels heeft De Ceulaer de looptraining hervat. De Belg verwacht op 8 juli volledig fit te zijn tijdens de eerste training van het seizoen 2006/2007.
1 2 3 4 | T. Janssen - Greene - Guzman (of Guzman omwisselen met Greene) Drenthe - Bahia - Vlaar - Zuiverloon Ekramy |
Och, dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:38 schreef Cart_man het volgende:
Met deze opstelling mag je blij zijn wanneer je nacompetitie ontloopt...
'98-'99quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wanneer zijn wij voor het laatst kampioen geworden omdat we echt kwalitatief een betere selectie hadden dan ajax/psv?
Liep het team toen over van kwaliteit? Dacht het niet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
'98-'99
zonder kwaliteit wordt je geen kampioen
Jammerquote:Kalou voor fotosessie sponsor in Portugal
De zaakwaarnemer van Salomon Kalou liet in het Algemeen Dagblad weten dat Kalou een dagtripje naar Portugal had gemaakt voor een fotosessie met sponsor Adidas. "Salomon heeft dinsdagavond het vliegtuig gepakt, woensdagmorgen zijn er drie uur lang foto’s gemaakt en daarna is hij teruggevlogen naar Rotterdam. Hij moet vandaag immers gewoon weer bij Feyenoord trainen" aldus zijn zaakwaarnemer in het AD in een reactie op de ontdekking van Kalou op het vliegveld in Portugal gisteren, welke Feyenoord Netwerk gisteren aantrof in de Portugese media.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er nog mensen die ook zondag een kijkje in Rotterdam gaan nemen?
Dirky.. zo steun je de spelers toch niet.quote:
1864quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, dat zal wel meevallen.
Werklust/teamspirit gaat boven kwaliteit.
Wanneer zijn wij voor het laatst kampioen geworden omdat we echt kwalitatief een betere selectie hadden dan ajax/psv?
ja ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er nog mensen die ook zondag een kijkje in Rotterdam gaan nemen?
Als ie bijtekent ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel raar dat Kalou ineens niet meer gewenst is, door alle randzaken heeft hij z'n niveau niet gehaald. Maar ik zou zo'n jongen graag nog een jaar zien in de Kuip.
Pakken we Zondag een pilsje samen CM?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef Cart_man het volgende:
Kalou heeft het bij mij al aan het begin van het seizoen verbruid, door openlijk te flirten met psv. Zal er niet rouwig om zijn wanneer hij vertrekt.
Inderdaad..quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel raar dat Kalou ineens niet meer gewenst is, door alle randzaken heeft hij z'n niveau niet gehaald. Maar ik zou zo'n jongen graag nog een jaar zien in de Kuip.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=36374quote:Feyenoord staat op het punt om Jonas Kolkka vast te leggen.
uitgegeven: 16:05 04-05-2006 gewijzigd: 16:05 04-05-2006
De 31-jarige Fin kwam het afgelopen seizoen uit voor ADO Den Haag en komt transfervrij over naar de Kuip.
De linkeraanvaller speelde in het verleden ook voor Willem II, PSV, Panatinaikos en Crystal Palace.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=36374![]()
Zonder playoffs hadden ze waarschijnlijk wel tweede geworden. Nadat het duidelijk was dat het kampioenschap er niet meer in zat was er niets meer om voor te vechten en dat zie je terugkomen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord is ook bezig af te haken natuurlijk. Ze zitten alleen maar achter subtoppers aan. Maar goed, eigenlijk behoort Feyenoord al jaren niet meer aan de top. Zelfs als Ajax een slecht jaar heeft kunnen ze niet bij de eerste twee eindigen.
Buijs kan veel beter voetballen dan Bosschaartquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Snap trouwens niet dat iedereen het opeens ziet zitten in Danny Buijs.
Perfecte instelling die gozer hoor, en met z'n denkwijzes is ook niks mis.
Maar dat wordt zó'n Bosschaart 2.
daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:38 schreef Cart_man het volgende:
Met deze opstelling mag je blij zijn wanneer je nacompetitie ontloopt...
Snap je reactie maar aan de andere kant moeten we nu alles spiegelen aan Boosschaart?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja, en Bosschaart was de beste linksback van Nederland in wording
Ik moet het nog maar allemaal zien, dus laat hem nog maar een jaartje in Groningen blijven ballen.
Ehh, lijkt me sterk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat dit een late 1 april grap zijn please.
Zolang we er geen griekse vissen uit halen vind ik het best.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Jullie beseffen toch wel dat de visvijver niet zo groot is bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |