WMP zit niet op mijn Applequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:48 schreef iDex het volgende:
remco met welk programma kijk jij de stream?
mja ik heb het alleen met 538 streamsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]Raar. Hier loopt ie echt hee llvoeiend
Dat is ook de reden dat ik op Windows zitquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef iDex het volgende:
[..]
mja ik heb het alleen met 538 streams. ik zit namelijk op een apple, maar niet alle streams doen het of je hebt alleen geluid met vastlopend beeld
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef iDex het volgende:
[..]
mja ik heb het alleen met 538 streams. ik zit namelijk op een apple, maar niet alle streams doen het of je hebt alleen geluid met vastlopend beeld
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarschuwing! Er is een zeekoe aangespoeld en op het podium beland!
21+ minimaalquote:
Pebbles wist dat te overtreffenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Florian maakt zich echt onsterfelijk belachelijk
Pebbles krijgt er voor betaaldquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Pebbles wist dat te overtreffen ;')
Psst. Ze is ingehuurd om deze act te voeren, lijkt niet dat dat spontaan is geboren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Pebbles wist dat te overtreffen ;')
Die hoef je niet te zien.quote:
Het aantal kilogrammen dat zij te zwaar is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt het over het aantal vetrollen van Pebble?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Aparte *fab fab* smaak heb jij.![]()
We are sailing, we are sailingquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef x-uk het volgende:
ik word misselijk van die cameraman
Ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt het over het aantal vetrollen van Pebble?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het aantal kilogrammen dat zij te zwaar is.![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
De piano van Jamie Cullum staat al klaar.![]()
whoei!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
De piano van Jamie Cullum staat al klaar.![]()
Dat is zijn echte naamquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Brahimov het volgende:
DJ Menno de Boer. Wat een trieste naam voor een DJ
Pebbles mischienquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
Welk lijk ligt daar op het podium dan?![]()
De cock komt het straks onderzoekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
Welk lijk ligt daar op het podium dan?![]()
En dan was ze nog totaal niet lekker ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pebbles
wat een naam ook, en dan je naam op je spijkerjasje
Je zal maar betalen voor een striptease van haarquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
En dan was ze nog totaal niet lekker ook
Jammer dat ze geen echte lekker wijf hebben uitgekozen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
En dan was ze nog totaal niet lekker ook
Ja dan zou Florian niet voor lul staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen echte lekker wijf hebben uitgekozen.
Is weer eens wat anders hequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Ff meewerken allemaal we moeten ff een scene opnemen zijn zo klaar"
'Ehm, hoeveel geld wil je hebben om je weer aan te kleden?"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zal maar betalen voor een striptease van haar![]()
dan word je opgelicht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zal maar betalen voor een striptease van haar![]()
Nee. Zo kwam dat nummer van de Partysquad 4x langs, waaronder 1x bij The Opposites.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:01 schreef allardh het volgende:
Ik zit nu meer dan een uur te kijken en heb alleen twee nummers van The Opposites gehoord. Gaat dit de hele dag zo?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef cappp het volgende:
Wie is dat wijf dat tijdens de reclames praat?
Ja dat laatste was idd niet geplannedquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan word je opgelicht.
ik blijf erbij dat het wel spontaan was..
de DJ's schrokken een beetje dat ze d'r bikini/BH uitdeed
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Ehm, hoeveel geld wil je hebben om je weer aan te kleden?"
Famke Janssenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef cappp het volgende:
Famke Janssen..quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef cappp het volgende:
weet je! tiësto komt! stoer niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja ja ja Tiësto komt....O RLY? Nee, we hebben het alleen al 80x gehoord, dus zeg het gerust nog 10x.![]()
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.quote:
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog singlequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.![]()
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog single
Recente split, meen ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hij is inderdaad alweer een tijdje single. En nee ik lees de roddelbladen ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Remzz het volgende:
Pebbles is denk ik het offciele dieptepunt vandaag
Had idd, was zeker een lekker wijf. Hij zal er vast geen problemen mee hebben gehad om een nieuw lekker wijf aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.
Met 20 miljoen ofzo is dat inderdaad geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had idd, was zeker een lekker wijf. Hij zal er vast geen problemen mee hebben gehad om een nieuw lekker wijf aan de haak te slaan.
nee, rare keuze dat hij zolang speeltquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Jamie Cullum is ook niet van de muziek waarop je uit je dak gaat, meer van de relaxte besloten concert bij kaarslicht.
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, rare keuze dat hij zolang speelt
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.![]()
ja, maar om nou een uur te poepenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.![]()
Omdat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:12 schreef Brahimov het volgende:
Gaat ie ook nog z'n band voorstellen. Why?
Artiesten hebben altijd de drang om iets tegen het publiek te moeten zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:12 schreef Brahimov het volgende:
Gaat ie ook nog z'n band voorstellen. Why?
Dat is vandaag wel geblekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Artiesten hebben altijd de drang om iets tegen het publiek te moeten zeggen.
DJ Chuckie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is vandaag wel gebleken
- "Waar zijn die handjes?"
- "Heeee Hoooo"
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is vandaag wel gebleken
- "Waar zijn die handjes?"
- "Heeee Hoooo"
Terug kietelen zou ik zegguhquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef skanimal het volgende:
Wordt kriebelig van die drummer, hij drumt zeker wel goed, maar hoe die snare staat ... :|
Ken je het nummer Mr Boombastic van shaggy?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef Remzz het volgende:
Iemand een korte samenvatting dan van die supersupporter :'0
en kabouter van een meter hoog met twee semi-lekkere danseressen. hij gekleed in oranje polo met rugnummer 2 (Pele) en een witte korte(!) broek. al struikelend over zijn broekje verheerlijkte hij marco van basten in een "liedje"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef Remzz het volgende:
Iemand een korte samenvatting dan van die supersupporter :'0
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je het nummer Mr Boombastic van shaggy?
Stel je voor: een lilliputter met een afropruik in een oranje shirtje en een broek (korte broek, maar voor hem lang dus) die inplaats van Mr boombastic. Mr VanBastisch zingt![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je het nummer Mr Boombastic van shaggy?
Stel je voor: een lilliputter met een afropruik in een oranje shirtje en een broek (korte broek, maar voor hem lang dus) die inplaats van Mr boombastic. Mr VanBastisch zingt![]()
Jamie Cullum?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Merel1808 het volgende:
Ik upload ff een screenshot van de ukkepuk!
Het is nog triester als je het uitgeschreven zietquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
''Put your hands up in the air''
''Ik wil die handen zien''
''Middelvingers in de lucht''
''Twee vingers in de lucht!''
''Zwaai met je armen''
Het is allemaal langsgekomen vandaag, je zou er haast lamme armen van krijgen.![]()
Gewoon een opsomming voor een ieder die het gemist heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is nog triester als je het uitgeschreven ziet![]()
Gemistquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en kabouter van een meter hoog met twee semi-lekkere danseressen. hij gekleed in oranje polo met rugnummer 2 (Pele) en een witte korte(!) broek. al struikelend over zijn broekje verheerlijkte hij marco van basten in een "liedje"
ofzo
Ja, Merk je het??quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:20 schreef Dichterbijer het volgende:
heeft die Cullum ADHD ofzo?
Hij heeft ongetwijfeld nog een lijntje gesnoven voor het optreden, hij is immers in Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:20 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind Jamie wel erg strak staan op de een of andere manier
Jahoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat Jamie Cullum ook nog Everlasting Love gaat doen en dat het publiek dan weer wakker gaat worden. Best triest.
Vooruitziende blik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat Jamie Cullum ook nog Everlasting Love gaat doen en dat het publiek dan weer wakker gaat worden. Best triest.
Vroeg ik me ook al af maar ik denk het haast wel, al is het natuurlijk wel zo dat ze er ook schermen hebben hangen, maar toch duur projectje zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:22 schreef skanimal het volgende:
wordt al deze regie en camera werk alleen voor die baggerstream gedaan?
"Where is my next show?"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld nog een lijntje gesnoven voor het optreden, hij is immers in Amsterdam.![]()
Misschien komt er nog een DVDquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af maar ik denk het haast wel, al is het natuurlijk wel zo dat ze er ook schermen hebben hangen, maar toch duur projectje zo.
Dat betaald beo toch?:Pquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af maar ik denk het haast wel, al is het natuurlijk wel zo dat ze er ook schermen hebben hangen, maar toch duur projectje zo.
Denk dat het ookeen promo DVDtje word voor volgend jaar, voor nieuwe sponsors enzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:22 schreef skanimal het volgende:
Zou kunnen, het is in ieder geval van John de Molquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef iDex het volgende:
538 is toch ook van john de mol? misschien zijn deze beelden ook te zien via digitale televisie ofzo. tis maar een gokje
als 't aan Jorien ligt, maken ze ook een dvd'tjequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:22 schreef skanimal het volgende:
Die supporter wil ik nog wel zienquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:24 schreef jna het volgende:
Die beelden worden ook nog op tmf/mtv/thebox uitgezonden als live clips
Met laptop?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alweer een Fok!er in beeld gezien.
Ook triest dat bijna niemand weet dat het een cover is.quote:
who cares, dat betekent niet dat ik dat nummer niet leuk mag vindenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook triest dat bijna niemand weet dat het een cover is.
Dat was ook ultiem hip/hop heurquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Urquhart het volgende:
The Box zet tegenwoordig toch nog maar enkel hiphop uit?
quote:
99 van de 100 keer dat ik er langs zap wel ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Urquhart het volgende:
The Box zet tegenwoordig toch nog maar enkel hiphop uit?
inderdaad. het is van die vrouw van de Grolsch reclame !quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja best. Maar noem het dan ook niet het nummer van Jamie Cullum.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
who cares, dat betekent niet dat ik dat nummer niet leuk mag vinden![]()
Die zingt het beter dan Jamie Cullum.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inderdaad. het is van die vrouw van de Grolsch reclame !
Ze is ook lekkerderquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die zingt het beter dan Jamie Cullum.![]()
Zie het maar zo, alles is beter dan de Partysquad.quote:
Love Affair, toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nu ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
The White Stripes - 7 nation army.
Wat klinkt niet? Ik vind het wel klinken...alleen beetje veel van hetzelfde..quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:31 schreef JoleX het volgende:
het klinkt niet
Waarom? Hij scoort zijn grootste hits met covers.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:32 schreef jna het volgende:
Jongen pak eens een pen en componeer zelf wat
Vertel maar es ff, ik heb niks gezien, wat was er vanmiddag? wat was het gaafst?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:33 schreef Jonathon het volgende:
Dit is niet zoveel aan hea, vanmiddag was het leuker...
dat heeft een redenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Weinig beelden van het publiek, nu
Die zijn ook weg nu...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Ja nee, die lopen allemaal wegquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Al gebruiktquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef jna het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er nog een nummer komt hierna aangezien hij die draaitafel die op de piano staat nog niet heeft gebruikt.
Of heb ik dat gemist?
Soms staan er wel vaker dingen op een podium die geen nut hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef jna het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er nog een nummer komt hierna aangezien hij die draaitafel die op de piano staat nog niet heeft gebruikt.
Of heb ik dat gemist?
Jamie Cullum bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Soms staan er wel vaker dingen op een podium die geen nut hebben
Kloptquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze muziek past niet echt bij het vrolijke-verstand-op-nul-feest genaamd koninginnedag.
Ik denk dat de organisatie dat nu ook doorheeft en voortaan Jamie Cullum ook niet meer zal optreden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze muziek past niet echt bij het vrolijke-verstand-op-nul-feest genaamd koninginnedag.
en vond de camera engquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef allardh het volgende:
Zij met het petje op vond het ook saai.
Was er dan niemand die dat tevoren kon bedenken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie dat nu ook doorheeft en voortaan Jamie Cullum ook niet meer zal optreden.
Was toch bekendquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Was er dan niemand die dat tevoren kon bedenken?
Zetten ze 538 op hoor je nog Jamie Cullum... Schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:38 schreef JoleX het volgende:
kunnen ze gewoon niet de radio op zetten?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:38 schreef snellejelle het volgende:
k heb alle rappers, kabouters een strippende varkens doorstaan maar dit gaat me echt bijna te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |