Vertel maar es ff, ik heb niks gezien, wat was er vanmiddag? wat was het gaafst?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:33 schreef Jonathon het volgende:
Dit is niet zoveel aan hea, vanmiddag was het leuker...
dat heeft een redenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Weinig beelden van het publiek, nu
Die zijn ook weg nu...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Ja nee, die lopen allemaal wegquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Al gebruiktquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef jna het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er nog een nummer komt hierna aangezien hij die draaitafel die op de piano staat nog niet heeft gebruikt.
Of heb ik dat gemist?
Soms staan er wel vaker dingen op een podium die geen nut hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:34 schreef jna het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er nog een nummer komt hierna aangezien hij die draaitafel die op de piano staat nog niet heeft gebruikt.
Of heb ik dat gemist?
Jamie Cullum bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Soms staan er wel vaker dingen op een podium die geen nut hebben
Kloptquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze muziek past niet echt bij het vrolijke-verstand-op-nul-feest genaamd koninginnedag.
Ik denk dat de organisatie dat nu ook doorheeft en voortaan Jamie Cullum ook niet meer zal optreden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze muziek past niet echt bij het vrolijke-verstand-op-nul-feest genaamd koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |