weet je! tiësto komt! stoer niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja ja ja Tiësto komt....O RLY? Nee, we hebben het alleen al 80x gehoord, dus zeg het gerust nog 10x.![]()
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.quote:
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog singlequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.![]()
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog single
Recente split, meen ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hij is inderdaad alweer een tijdje single. En nee ik lees de roddelbladen ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Remzz het volgende:
Pebbles is denk ik het offciele dieptepunt vandaag
Had idd, was zeker een lekker wijf. Hij zal er vast geen problemen mee hebben gehad om een nieuw lekker wijf aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |