weet je! tiësto komt! stoer niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja ja ja Tiësto komt....O RLY? Nee, we hebben het alleen al 80x gehoord, dus zeg het gerust nog 10x.![]()
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.quote:
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog singlequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dude...Tiësto heeft een fotomodel als vriendin.![]()
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
afgelopen donderdag (?) bij Giel was hij nog single
Recente split, meen ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hij is inderdaad alweer een tijdje single. En nee ik lees de roddelbladen ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Remzz het volgende:
Pebbles is denk ik het offciele dieptepunt vandaag
Had idd, was zeker een lekker wijf. Hij zal er vast geen problemen mee hebben gehad om een nieuw lekker wijf aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste roddels ook niet, ik kan me in ieder geval herinneren dat hij een heel lekker wijf had als vriendin.
Met 20 miljoen ofzo is dat inderdaad geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had idd, was zeker een lekker wijf. Hij zal er vast geen problemen mee hebben gehad om een nieuw lekker wijf aan de haak te slaan.
nee, rare keuze dat hij zolang speeltquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Jamie Cullum is ook niet van de muziek waarop je uit je dak gaat, meer van de relaxte besloten concert bij kaarslicht.
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, rare keuze dat hij zolang speelt
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.![]()
ja, maar om nou een uur te poepenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het schijten moet ik ook zeggen.![]()
Omdat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:12 schreef Brahimov het volgende:
Gaat ie ook nog z'n band voorstellen. Why?
Artiesten hebben altijd de drang om iets tegen het publiek te moeten zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:12 schreef Brahimov het volgende:
Gaat ie ook nog z'n band voorstellen. Why?
Dat is vandaag wel geblekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Artiesten hebben altijd de drang om iets tegen het publiek te moeten zeggen.
DJ Chuckie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is vandaag wel gebleken
- "Waar zijn die handjes?"
- "Heeee Hoooo"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |