welk gestalk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dacht je dat je eindelijk van mijn gestalk af was?
ik wou in de dierentuin wonenquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou in de dierentuin wonen
helaas dacht nixxx denk ik dat de apenheul een dierentuin was maar daar zijn alleen saaie apen
Waaah! Tof! Waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik doelde voornamelijk op je tagje.
Hoiquote:
Vet. Hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooooh dat wil ik ook! Een idee voor morgen middag
Okay...vooruit. Ik kom wel weer naar jou toe.quote:
Uurtje of 3? Moet eerst uitslapen natuurlijk voor die zware taak bij jou.quote:
Ik moet je erin tillen toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
Wat nou zware taak... ik ga in bad, het zware eraan zie ik niet zo.
Omdat je zo aandringt.quote:
Dat moet ook...mannen en jagers enzo. Toch vond ik je een aandringende 'prooi'.quote:
Je weet het mooi te brengenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat moet ook...mannen en jagers enzo. Toch vond ik je een aandringende 'prooi'.
Waarom morgen pas?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef liefie_ het volgende:
bad
bad is bij mama
ik morgen gelukkig ook
ik ben niet graag bij mamaquote:
waarom ga je dan überhaupt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet graag bij mama
Je luistert DnB?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:51 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, ik luister retegoeie muziek vanavond. DnB afgewisseld met heerlijke trance....
Wist je toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Je luistert DnB?
I agree, but i forgive you.quote:
Deze komt vers van de kaasboerderijquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier maar eens boodschappen doen morgen, krijg zin in wat lekkers en dan zie ik oude kaas staan
Kaasboederij hmm kan ik van de week ook wel eens heenquote:
Same herequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:07 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi
Vanavond niks doen behalve bijkomen van gister![]()
Jah... ik pak net ook een pilsje hier ja. En ik ben geil natuurlijk maar da's logisch!quote:
Is iedereen geil vanavond ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik pak net ook een pilsje hier ja. En ik ben geil natuurlijk maar da's logisch!
Ik moet nog even overleggen maar ik denk dat de deal rond is. 5% winst en gaat over 75.000 euroquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ikke nietquote:
Geen idee....quote:
Kennelijk he.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee....
Hoezo... roept iedereen dat?
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurtquote:
Dat is uh..... minderquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef liefie_ het volgende:
mn fiets staat nog buitenhij moet naar binnen anders word ie weer gejat maar ik lig al in bed...
Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurt
als vrouw ben je altijd een slet danquote:
Nu al? Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
Nee hoor, zolang je alleen met mij seks hebt valt het sletgehalte nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als vrouw ben je altijd een slet dan![]()
![]()
![]()
Zo is het knaapquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |