Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek wasquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben vooral vertieft. Maar eens op tijd slapen vandaag.
ik ook! werd al enthousiast!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek was.
Dat ben ik altijd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek was.
welk gestalk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dacht je dat je eindelijk van mijn gestalk af was?
ik wou in de dierentuin wonenquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou in de dierentuin wonen
helaas dacht nixxx denk ik dat de apenheul een dierentuin was maar daar zijn alleen saaie apen
Waaah! Tof! Waar komt die vandaan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik doelde voornamelijk op je tagje.
Hoiquote:
Vet. Hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooooh dat wil ik ook! Een idee voor morgen middag
Okay...vooruit. Ik kom wel weer naar jou toe.quote:
Uurtje of 3? Moet eerst uitslapen natuurlijk voor die zware taak bij jou.quote:
Ik moet je erin tillen toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Burdie het volgende:
Wat nou zware taak... ik ga in bad, het zware eraan zie ik niet zo.
Omdat je zo aandringt.quote:
Dat moet ook...mannen en jagers enzo. Toch vond ik je een aandringende 'prooi'.quote:
Je weet het mooi te brengenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat moet ook...mannen en jagers enzo. Toch vond ik je een aandringende 'prooi'.
Waarom morgen pas?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef liefie_ het volgende:
bad
bad is bij mama
ik morgen gelukkig ook
ik ben niet graag bij mamaquote:
waarom ga je dan überhaupt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet graag bij mama
Je luistert DnB?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:51 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, ik luister retegoeie muziek vanavond. DnB afgewisseld met heerlijke trance....
Wist je toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Je luistert DnB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |