Brimstig.nl.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het adres van dit spektakel?
nee dan maak je iets zonder kip.. voor mijquote:
neej talpa!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit je de herhaling van 9/11/01 te kijken?
nope no deal..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej talpa!
en als jij de boodschappen hier heen brengt kook ik wel voor je....
maar dan ook geheel vleesloos
maak lekkere vega lasagne
Geen idee; ik ga niet over de lay-out. Noch over de tekst.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Speciaal in oranje voor vandaag?
of is het altijd zo onduidelijk?![]()
Welke gedeelte is dan wel van je?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Geen idee; ik ga niet over de lay-out. Noch over de tekst.
Ja, misschien een klein beetje vanaf heden..
IK. BEN. ER. VAN. OVERTUIGD.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Copycat het volgende:
http://www.brimstig.nl/in(...)rzamelt-u..html#c469
Ze zullen blij met je zijn, R_ON![]()
oeh misschien betekend dat dan meer rust voor onsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik er heel veel belangstelling voor heb, maar dat weerhoudt je er vast niet van...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ik het eens vragen wat ze van je vinden?
Maar ben jij nu JAM of dweep je met JAM of heb je JAM for brains?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef R_ON het volgende:
Niet dat ik er heel veel belangstelling voor heb, maar dat weerhoudt je er vast niet van....
Het zit in mijn systeem, daar doe je niets aan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ben jij nu JAM of dweep je met JAM of heb je JAM for brains?
Wat maakt het dat jouw klokje zo curieus tikt?
Nofi, verder.
Het ding?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:33 schreef liefie_ het volgende:
OMG antrhaxx! het is je gelukt om met het ding te communiceren!
iets wat zo lang tegen de spreekwoordelijke muur kan lullen kan niet menselijk zijn...quote:
Als je nou eens actie ondernam om 'm tegen hemzelf in bescherming te nemen ipv stomzinnig aan te moedigen, zouden we nog ergens zijn . . .quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Copycat het volgende:
Stel je alsjeblieft niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef ThunderChild het volgende:
Als je nou eens actie ondernam om 'm tegen hemzelf in bescherming te nemen ipv stomzinnig aan te moedigen, zouden we nog ergens zijn . . .![]()
![]()
![]()
Als moderators dat consequent zouden doen, zouden ze jou al dwingen naar een psych. te gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je nou eens actie ondernam om 'm tegen hemzelf in bescherming te nemen ipv stomzinnig aan te moedigen, zouden we nog ergens zijn . . .![]()
![]()
![]()
Mij zie je niet elk half uur een vaag verhaal neerzetten . . .quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Als moderators dat consequent zouden doen, zouden ze jou al dwingen naar een psych. te gaan.![]()
ja en helaas krijg je daar meer hoofdpijn van als je dat al had...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Burdie het volgende:
Niks persoonlijks verder, maar altijd als R_ON hier is, heb ik het gevoel alsof ik in een psychotische koortsdroom ben beland.
Daarom ben ik vanmiddag ook in de zon gaan zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en helaas krijg je daar meer hoofdpijn van als je dat al had...
Ik heb daar zelf ook last van.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Burdie het volgende:
Niks persoonlijks verder, maar altijd als R_ON hier is, heb ik het gevoel alsof ik in een psychotische koortsdroom ben beland.
was t maar van iets leuksquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom ben ik vanmiddag ook in de zon gaan zitten.
Koninginnenach is niet heel goed voor je hoofd, gelukkig is het maar één keer per jaar.
Nee, niet alleen hier. Helaas.quote:
ookquote:
Piekeren is nergens voor nodig... het is verspilde energie die toch niet leidt tot een oplossing. Daarom kan je veel beter stoppen met piekeren en gewoon iets anders, iets leuks gaan doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ook
en gepieker
en gewoon een zeer hoofd
heeft ie vaker de laatste tijd
en als ik t nou gewoon heel diep nadenken noemquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Piekeren is nergens voor nodig... het is verspilde energie die toch niet leidt tot een oplossing. Daarom kan je veel beter stoppen met piekeren en gewoon iets anders, iets leuks gaan doen.
Ook zonde van de moeitequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en als ik t nou gewoon heel diep nadenken noem
Dat zit in mijn hoofd. Hij is overigens bijna afgelopen...quote:
Ik ben gewoon hier hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook zonde van de moeite.
Want je krijgt er hoofdpijn van, dus het kan nooit gezond zijn.
Over ongezond gesproken... waar is R_ON?
Zag je het? Ik begon je al te missen...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat zit in mijn hoofd. Hij is overigens bijna afgelopen...
maar als je niet nadenkt is het gezeik zo moeilijk op te lossen hahaquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook zonde van de moeite.
Want je krijgt er hoofdpijn van, dus het kan nooit gezond zijn.
Over ongezond gesproken... waar is R_ON?
Ja, dat vond ik wel lief van je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zag je het? Ik begon je al te missen...
Oke, dan ga je af en toe nadenken, een oplossing verzinnen, en die daarna uitvoeren. Om vervolgens leuke dingen te gaan doen. Mên, het leven is zo leuk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar als je niet nadenkt is het gezeik zo moeilijk op te lossen haha
helaas is t iemand die zeikt...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oke, dan ga je af en toe nadenken, een oplossing verzinnen, en die daarna uitvoeren. Om vervolgens leuke dingen te gaan doen. Mên, het leven is zo leuk.
Ja, dat zou ik nu zelf ook willen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar kap nou ff met die muziek joh
Negeren werkt nog beterquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas is t iemand die zeikt...
misschien zou ik die iemand moeten martelen
ik denk dat dat nog beter helpt dan advil
ik zou t graag uitpraten zodat meteen alle gezeik de wereld uit isquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Negeren werkt nog beter.
Deze opmerking was niet rasistisch bedoeld.
Als ie niet wil, dat stikt ie er maar in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou t graag uitpraten zodat meteen alle gezeik de wereld uit is
maar persoon werkt niet mee
drom ga ik nu lekker hersenloos paul de leeuw kijken en misschien nog dr who en daarna frietjes en een groentekroketje halen
juig niet te vroegquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ie niet wil, dat stikt ie er maar in.
Problem solved
Veel plezier met Paul de Leeuw!
Ik luister nu Damien Rice, gemixt met die muziek van R_ON op de achtergrondquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor de chagrijnige mensen onder ons...luister eens wat Nick Warren. Te vette muziek.
Damien Rice.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik luister nu Damien Rice, gemixt met die muziek van R_ON op de achtergrond.
Het is toepasselijk voor alle dagen van het jaarquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef Burdie het volgende:
Hoi melwat heb je een toepasselijke en (vandaag)on-topic-e avatar.
Oranje boven!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is toepasselijk voor alle dagen van het jaarHoezo speciaal vandaag
Er?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien ga ik er wel gewoon ff naartoe om te feesten. Bier mee...
NIet nodig, het werkte prima door naar al dat duits te luisteren wat vandaag bij de ikea rondliepquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef Burdie het volgende:
Oh, en mel, hier kun je je duits ophalen vanavond.
Ja, want die hebben geen koniginnedag.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
NIet nodig, het werkte prima door naar al dat duits te luisteren wat vandaag bij de ikea rondliep
Ja, hier achter in een tuin of in het park. Of ergens op straat... het zal wel zo'n buurtfeest zijn ofzo.quote:
Het lijken wel Turkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, want die hebben geen koniginnedag.![]()
Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek wasquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben vooral vertieft. Maar eens op tijd slapen vandaag.
ik ook! werd al enthousiast!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek was.
Dat ben ik altijd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: verliefd. Ik wilde al vragen of je misschien ziek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |