helaas is t iemand die zeikt...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oke, dan ga je af en toe nadenken, een oplossing verzinnen, en die daarna uitvoeren. Om vervolgens leuke dingen te gaan doen. Mên, het leven is zo leuk.
Ja, dat zou ik nu zelf ook willen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar kap nou ff met die muziek joh
Negeren werkt nog beterquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas is t iemand die zeikt...
misschien zou ik die iemand moeten martelen
ik denk dat dat nog beter helpt dan advil
ik zou t graag uitpraten zodat meteen alle gezeik de wereld uit isquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Negeren werkt nog beter.
Deze opmerking was niet rasistisch bedoeld.
Als ie niet wil, dat stikt ie er maar in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou t graag uitpraten zodat meteen alle gezeik de wereld uit is
maar persoon werkt niet mee
drom ga ik nu lekker hersenloos paul de leeuw kijken en misschien nog dr who en daarna frietjes en een groentekroketje halen
juig niet te vroegquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ie niet wil, dat stikt ie er maar in.
Problem solved
Veel plezier met Paul de Leeuw!
Ik luister nu Damien Rice, gemixt met die muziek van R_ON op de achtergrondquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor de chagrijnige mensen onder ons...luister eens wat Nick Warren. Te vette muziek.
Damien Rice.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik luister nu Damien Rice, gemixt met die muziek van R_ON op de achtergrond.
Het is toepasselijk voor alle dagen van het jaarquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef Burdie het volgende:
Hoi melwat heb je een toepasselijke en (vandaag)on-topic-e avatar.
Oranje boven!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is toepasselijk voor alle dagen van het jaarHoezo speciaal vandaag
Er?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien ga ik er wel gewoon ff naartoe om te feesten. Bier mee...
NIet nodig, het werkte prima door naar al dat duits te luisteren wat vandaag bij de ikea rondliepquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef Burdie het volgende:
Oh, en mel, hier kun je je duits ophalen vanavond.
Ja, want die hebben geen koniginnedag.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
NIet nodig, het werkte prima door naar al dat duits te luisteren wat vandaag bij de ikea rondliep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |