Ik moet nog even overleggen maar ik denk dat de deal rond is. 5% winst en gaat over 75.000 euroquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ikke nietquote:
Geen idee....quote:
Kennelijk he.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee....
Hoezo... roept iedereen dat?
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurtquote:
Dat is uh..... minderquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef liefie_ het volgende:
mn fiets staat nog buitenhij moet naar binnen anders word ie weer gejat maar ik lig al in bed...
Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurt
als vrouw ben je altijd een slet danquote:
Nu al? Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
Nee hoor, zolang je alleen met mij seks hebt valt het sletgehalte nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als vrouw ben je altijd een slet dan![]()
![]()
![]()
Zo is het knaapquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
alsof jij altijd bij de hand bent...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je alleen met mij seks hebt valt het sletgehalte nog wel mee.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alsof jij altijd bij de hand bent...
Kans op sex op msn...quote:
Even zoeken, heb er dringend 1 nodig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch zo'n fuckbuddy-aanmeld-topic ergens hier?
owkej dealquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het komt wel goed meisje...ik ben dr zo vaak als ik kan.
Ik verwacht niet anders hoor sletje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej deal
maar voor de tijd dat je er niet bent heb ik gewoon recht om er een of meerdere andere op na te houden
oho nu al verwachtingen...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders hoor sletje.
JIj zegt 'deal' en dan wordt het te serieus? Vrouwen? Ik begrijp ze niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho nu al verwachtingen...
dat is me toch echt iets te serieus hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |