I agree, but i forgive you.quote:
Deze komt vers van de kaasboerderijquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier maar eens boodschappen doen morgen, krijg zin in wat lekkers en dan zie ik oude kaas staan
Kaasboederij hmm kan ik van de week ook wel eens heenquote:
Same herequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:07 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi
Vanavond niks doen behalve bijkomen van gister![]()
Jah... ik pak net ook een pilsje hier ja. En ik ben geil natuurlijk maar da's logisch!quote:
Is iedereen geil vanavond ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik pak net ook een pilsje hier ja. En ik ben geil natuurlijk maar da's logisch!
Ik moet nog even overleggen maar ik denk dat de deal rond is. 5% winst en gaat over 75.000 euroquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ikke nietquote:
Geen idee....quote:
Kennelijk he.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee....
Hoezo... roept iedereen dat?
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurtquote:
Dat is uh..... minderquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef liefie_ het volgende:
mn fiets staat nog buitenhij moet naar binnen anders word ie weer gejat maar ik lig al in bed...
Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah, ach... ik heb een vriendin maar niet in de buurt
als vrouw ben je altijd een slet danquote:
Nu al? Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
Nee hoor, zolang je alleen met mij seks hebt valt het sletgehalte nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als vrouw ben je altijd een slet dan![]()
![]()
![]()
Zo is het knaapquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens slapen.
alsof jij altijd bij de hand bent...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je alleen met mij seks hebt valt het sletgehalte nog wel mee.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alsof jij altijd bij de hand bent...
Kans op sex op msn...quote:
Even zoeken, heb er dringend 1 nodig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch zo'n fuckbuddy-aanmeld-topic ergens hier?
owkej dealquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het komt wel goed meisje...ik ben dr zo vaak als ik kan.
Ik verwacht niet anders hoor sletje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej deal
maar voor de tijd dat je er niet bent heb ik gewoon recht om er een of meerdere andere op na te houden
oho nu al verwachtingen...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders hoor sletje.
JIj zegt 'deal' en dan wordt het te serieus? Vrouwen? Ik begrijp ze niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho nu al verwachtingen...
dat is me toch echt iets te serieus hoor
het zijn alle verwachtingen waar ik aan moet voldoenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
JIj zegt 'deal' en dan wordt het te serieus? Vrouwen? Ik begrijp ze niet.
ik moet nog ff wachten, maar het is de moeite waard!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kans op sex op msn...Snel offline gaan
![]()
fiets snel binnen gezet nu hoef ik ook niet meer uit bedquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier gaat ik ook eens naar bed
Ja gaat weer lekker. Vannacht blijven slapen en we waren heel lief. Hele lieve lekkere geile sex voor de spiegel gehadquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik moet nog ff wachten, maar het is de moeite waard!
hoe is het met je vriendin, de lucht weer geklaard?
typischquote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gaat weer lekker. Vannacht blijven slapen en we waren heel lief. Hele lieve lekkere geile sex voor de spiegel gehad![]()
Wat is er typisch aan lieverd?quote:
dat jij van sex voor de spiegel houdtquote:
Was de eerste keer in mn leven... Nieuwe spiegel in mn kamer... En t is een succes... Vriendinnetje zag t volgens mij ook wel zittenquote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat jij van sex voor de spiegel houdt
Inderdaad heel erg geil. Raar dat ik t nooit eerder gedaan heb...quote:
Spiegelsex is goed. Ik wil een hemelbed, met als hemel een spiegel. Ooit. Als ik een model heb gevonden waarbij ik niet bang ben dat de spiegel naar beneden komt zetten als je flink bezig bent in bedquote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hele lieve lekkere geile sex voor de spiegel gehad![]()
Ja ... Is inderdaad niet erg koningsgezind van me. Sorry.quote:
quote:
Jij zal de komende WK het héél leuk gaan vinden . . .quote:
Het is meer dat ik koninginnedag echt geen hol aan vind, dan dat ik problemen heb met de kleur oranje.quote:
af en toe kan ik huismutsig zijn maar jij bent echt de ergstequote:Op zondag 30 april 2006 12:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Och Oranje vind het wel wat hebben eigenlijk
En zo is mijn vloertje op de regenachtige zondag weer spik en span schoon
Hey QyRoZ is terug.quote:Op zondag 30 april 2006 12:50 schreef QyRoZ het volgende:
Spoken.
Nee, ik heb er juist bewondering voor dat je die stap hebt gemaakt.quote:Op zondag 30 april 2006 12:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know.![]()
Can you blame me for moving?
en ooit een spookje gezien?quote:Op zondag 30 april 2006 12:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know.![]()
Can you blame me for moving?
Zal wel te maken hebben dat ik een tijdje huismama geweest benquote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
af en toe kan ik huismutsig zijn maar jij bent echt de ergste
Al zeker een halve week, oh dementerende filosoof.quote:
* ziet zijn mening over huisvrouwen en werk creëren bevestigd worden *quote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben dat ik een tijdje huismama geweest ben
Ik had het nog niet gezien Litpho.quote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al zeker een halve week, oh dementerende filosoof.
Je bent niet de enige hoor!quote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zal wel te maken hebben dat ik een tijdje huismama geweest ben
Solly, werd gek van de vloer en die is nu weer schoon.
Strakkies nog het halletje keuken en bijkeuken en dan ben ik weer zo goed als rond
![]()
Nu alleen nog een kind.quote:Op zondag 30 april 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor!
De keuken is gedaan. De tweede was zit in de machine. Nu de badkamer en het toilet.
Blegh. Wat ben ik burgerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |