SlOpel GTquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:34 schreef eer-ik het volgende:
vond het wel een geinig bakkie
Ik dacht aan een ouwe kadett ofzo...
[afbeelding]
Dat is echt één van m'n ultieme droomauto'squote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef leolinedance het volgende:
Chevrolet Corvette Stingray
[afbeelding]
[afbeelding]
die heeft een kennis van me in het zwart. Leuk ding is datquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is echt één van m'n ultieme droomauto's
Mooiste Corvette (zelfs mooiste Amerikaan) ooit
Precies.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef ook_gek het volgende:
zelfde eigenaar
auto's koop je voor je zelf en niet voor iemand andersquote:
Oeeeh een BMW16quote:Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef Skv het volgende:
BMW 760 Li V16!
Ja, denk het ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:18 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Oeeeh een BMW16.
Ik denk niet dat dat klopt, maak er maar 12 van.
Die zag ik vorige week nog in Diemen-Zuid staan! Dacht er toen ook al aan om 'm hier te posten (speciaal voor Alexxxquote:
Whehe, ik dacht ook al; foto maken en posten voor Alexxxquote:Op zondag 14 mei 2006 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog in Diemen-Zuid staan! Dacht er toen ook al aan om 'm hier te posten (speciaal voor Alexxx).
"Ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er lekker uit"quote:Op zondag 14 mei 2006 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog in Diemen-Zuid staan! Dacht er toen ook al aan om 'm hier te posten (speciaal voor Alexxx).
En jij maar denken dat je de eerste bentquote:Op maandag 15 mei 2006 08:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"Ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er lekker uit"![]()
weet je niet meer waar dat was? ik moet die murcielago gewoon een keer IRL zien. ik weet dat ik zo dichtbij zit, want ik herken gewoon de soort straat, het moet ergens in oudwijk zijn, maar waar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
deze heb ik ook daar in de buurt gespot, mijn broer woont er vlakbij
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef blup het volgende:
[..]
weet je niet meer waar dat was? ik moet die murcielago gewoon een keer IRL zien. ik weet dat ik zo dichtbij zit, want ik herken gewoon de soort straat, het moet ergens in oudwijk zijn, maar waar?.
net zoals die straat waar die opslag staat...
Lieverd, dat kaartje poste ik zelf. Dat is het cafe.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kaartje staat in dit topic bij die opslag staan ze vrijwel nooit buiten
oh ok. Maar die gast hecht dus waarde aan zn privacy. Bovendien is het veel interessanter foto's te posten dan te speculeren waar iemand woontquote:Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef blup het volgende:
[..]
Lieverd, dat kaartje poste ik zelf. Dat is het cafe.
Die lambo heeft daar nog nooit gestaan. Ik vraag me af waar die gast dus woont.
Dan moet je niet je wagens uitlenen aan gasten die er mee op internet prijzen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ok. Maar die gast hecht dus waarde aan zn privacy. Bovendien is het veel interessanter foto's te posten dan te speculeren waar iemand woont
Waar zat jij in bij die 1e fotoquote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Weer eens wat anders gespot dan een auto
[afbeelding]
18 voets Hummer zekerquote:
Wanneer post je in dit topic?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Intelligence het volgende:
Ik spot elke zondag dezelfde Renault Clio V6, en dezelfde Buick 7 liter V8, en..en..en...raar als je elke zondag meeting hebt en die auto's in bezit zijn binnen de club
, dan haalt TF of ondertekiende de blabla post zsm weg
Welk merk/type is datquote:Op zondag 14 mei 2006 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heeft een kennis van me in het zwart. Leuk ding is dat![]()
[afbeelding]
Deze rijd nu rond in scheveningen
Kan best, stond bij die garage op stadsveld.. bij de Poolmansweg daar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Kaj_A het volgende:
@Skv, is die Lincoln niet van autobedrijf Termijtelen?
whooiii. heb je daar niet meer foto's van gemaakt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Kaj_A het volgende:
Klopt dat ie daar altijd staat, dat bedrijf heet toch Termijtelen![]()
Daar staat wel vaker leuk spul achterin, oude porsche's, jaguars.
Ontopic:
[afbeelding]
Tuurlijk heb ik daar meer foto's van gemaakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Inorbit het volgende:
[..]
whooiii. heb je daar niet meer foto's van gemaakt?
vette post weer Jag. jij spot meer brute wagens als er op de nurburgring webcam voorbij komen.
ik vind ze juist wel vet, gelukkig maar dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef stifmeister18 het volgende:
vette spots , alleen jammer van die zwarte velgen onder die M5![]()
Lijkt wel een beetje op dezequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Kaj_A het volgende:
Klopt dat ie daar altijd staat, dat bedrijf heet toch Termijtelen![]()
Daar staat wel vaker leuk spul achterin, oude porsche's, jaguars.
Ontopic:
[afbeelding]
01 nummerborden zijn de laatste generatie toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:47 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar meer foto's van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die nieuwste generatie gaat bestaan uit een combinatie van drie letters en drie cijfers, alleen ken ik de volgorde niet meer precies. Dit is nog een nummerbord van voor de xx-00-xx tijd, van vlak na de blauwe nummerplaten dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:47 schreef blup het volgende:
[..]
01 nummerborden zijn de laatste generatie toch?
yup Ford Mustangquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:24 schreef Relin het volgende:
Afgelopen maandag in Stockholm de volgende 2 wagens gespot
Ehm...Ford Mustang oid?
[afbeelding]
[afbeelding]
Aston Martin DB9
[afbeelding]
[afbeelding]
Leverde me wel de opmerking op van een gozer dat hij nog nooit eerder een meisje had gezien dat foto's maakt van auto's![]()
![]()
Hummer staat daar heel vaak, van de eigenaar van de stucshop. Blijft idd een pimp Hummer. Vind hem wel bruut.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef peacetaker het volgende:
mijn spots van de afgelopen tijd, het is lang niet alles maar anders wordt mijn post veel te lang![]()
foto's zijn van niet al te beste kwaliteit...het is en blijft een telefoon camera![]()
Mitsubishi Lancer 1400GL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volvo V70R
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e V70R
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"pimped" Hummer H2
[afbeelding]
Chevy Checker Marathon
[afbeelding]
Jaguar XJR
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 M5's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie foto!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
W12 met keramische schijven rondom
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef peacetaker het volgende:
mijn spots van de afgelopen tijd, het is lang niet alles maar anders wordt mijn post veel te lang![]()
foto's zijn van niet al te beste kwaliteit...het is en blijft een telefoon camera![]()
Mitsubishi Lancer 1400GL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is een 8.. de 9 heeft een andere achterbumper.. met zwart in het middenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
Van gistermiddag.
En deze Evo 8 stond vanmiddag onder mijn raam. Aardige eigenaar, twijfelde of het een 8 of 9 was door het rooster in de motorkap. Hij zei dat het een 8 was.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, widescreenquote:
Tis een MG B GT, dus model B, uitvoering GTquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:16 schreef peacetaker het volgende:
ik verveelde me vandaag dus ging even een rondje door de stad fietsen...kwam weer leuk speelgoed tegen
MG BGT (volgens RDW, zal wel GTB zijn...klinkt logischer):
quote:
oo okquote:
Ding kwam vandaag de showroom uitrollenquote:
Betrapt!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:00 schreef nerdette het volgende:
@ j0rrit
wat voor sites doorzoek jij met wat voor zoektermen?![]()
Een 80 quattro is ookquote:
Die uitlaten zijn zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ding kwam vandaag de showroom uitrollen
Alle opties zitten erop
[afbeelding]
Talentquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ding kwam vandaag de showroom uitrollen
Alle opties zitten erop
[afbeelding]
Gaf hij iemand een Ram dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef nerdette het volgende:
Ding doet z'n naam eer aan kwam ik achter
Eeh... hij heeft er ruimte voor achterin om ze te vervoeren? Hij was alleen te hoog om erin te kijken. (moet ik ook niet zo'n laagliggend otootje rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |