"Ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er lekker uit"quote:Op zondag 14 mei 2006 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog in Diemen-Zuid staan! Dacht er toen ook al aan om 'm hier te posten (speciaal voor Alexxx).
En jij maar denken dat je de eerste bentquote:Op maandag 15 mei 2006 08:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"Ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er lekker uit"![]()
weet je niet meer waar dat was? ik moet die murcielago gewoon een keer IRL zien. ik weet dat ik zo dichtbij zit, want ik herken gewoon de soort straat, het moet ergens in oudwijk zijn, maar waar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
deze heb ik ook daar in de buurt gespot, mijn broer woont er vlakbij
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef blup het volgende:
[..]
weet je niet meer waar dat was? ik moet die murcielago gewoon een keer IRL zien. ik weet dat ik zo dichtbij zit, want ik herken gewoon de soort straat, het moet ergens in oudwijk zijn, maar waar?.
net zoals die straat waar die opslag staat...
Lieverd, dat kaartje poste ik zelf. Dat is het cafe.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kaartje staat in dit topic bij die opslag staan ze vrijwel nooit buiten
oh ok. Maar die gast hecht dus waarde aan zn privacy. Bovendien is het veel interessanter foto's te posten dan te speculeren waar iemand woontquote:Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef blup het volgende:
[..]
Lieverd, dat kaartje poste ik zelf. Dat is het cafe.
Die lambo heeft daar nog nooit gestaan. Ik vraag me af waar die gast dus woont.
Dan moet je niet je wagens uitlenen aan gasten die er mee op internet prijzen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ok. Maar die gast hecht dus waarde aan zn privacy. Bovendien is het veel interessanter foto's te posten dan te speculeren waar iemand woont
Waar zat jij in bij die 1e fotoquote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Weer eens wat anders gespot dan een auto
[afbeelding]
18 voets Hummer zekerquote:
Wanneer post je in dit topic?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Intelligence het volgende:
Ik spot elke zondag dezelfde Renault Clio V6, en dezelfde Buick 7 liter V8, en..en..en...raar als je elke zondag meeting hebt en die auto's in bezit zijn binnen de club
, dan haalt TF of ondertekiende de blabla post zsm weg
Welk merk/type is datquote:Op zondag 14 mei 2006 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heeft een kennis van me in het zwart. Leuk ding is dat![]()
[afbeelding]
Deze rijd nu rond in scheveningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |