Kan best, stond bij die garage op stadsveld.. bij de Poolmansweg daar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Kaj_A het volgende:
@Skv, is die Lincoln niet van autobedrijf Termijtelen?
whooiii. heb je daar niet meer foto's van gemaakt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Kaj_A het volgende:
Klopt dat ie daar altijd staat, dat bedrijf heet toch Termijtelen![]()
Daar staat wel vaker leuk spul achterin, oude porsche's, jaguars.
Ontopic:
[afbeelding]
Tuurlijk heb ik daar meer foto's van gemaakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Inorbit het volgende:
[..]
whooiii. heb je daar niet meer foto's van gemaakt?
vette post weer Jag. jij spot meer brute wagens als er op de nurburgring webcam voorbij komen.
ik vind ze juist wel vet, gelukkig maar dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef stifmeister18 het volgende:
vette spots , alleen jammer van die zwarte velgen onder die M5![]()
Lijkt wel een beetje op dezequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Kaj_A het volgende:
Klopt dat ie daar altijd staat, dat bedrijf heet toch Termijtelen![]()
Daar staat wel vaker leuk spul achterin, oude porsche's, jaguars.
Ontopic:
[afbeelding]
01 nummerborden zijn de laatste generatie toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:47 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar meer foto's van gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die nieuwste generatie gaat bestaan uit een combinatie van drie letters en drie cijfers, alleen ken ik de volgorde niet meer precies. Dit is nog een nummerbord van voor de xx-00-xx tijd, van vlak na de blauwe nummerplaten dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:47 schreef blup het volgende:
[..]
01 nummerborden zijn de laatste generatie toch?
yup Ford Mustangquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:24 schreef Relin het volgende:
Afgelopen maandag in Stockholm de volgende 2 wagens gespot
Ehm...Ford Mustang oid?
[afbeelding]
[afbeelding]
Aston Martin DB9
[afbeelding]
[afbeelding]
Leverde me wel de opmerking op van een gozer dat hij nog nooit eerder een meisje had gezien dat foto's maakt van auto's![]()
![]()
Hummer staat daar heel vaak, van de eigenaar van de stucshop. Blijft idd een pimp Hummer. Vind hem wel bruut.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef peacetaker het volgende:
mijn spots van de afgelopen tijd, het is lang niet alles maar anders wordt mijn post veel te lang![]()
foto's zijn van niet al te beste kwaliteit...het is en blijft een telefoon camera![]()
Mitsubishi Lancer 1400GL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volvo V70R
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e V70R
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]