Had je een symfonie van Mozart verwacht dan?quote:
nee die was er helemaal niet. zoals bijna alle "rappers" uit dat nummerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
waar was die gast die zo lang dat stuk solo deed? volgens mij staat die niet eens op t podium![]()
PS is nix. Maar de pleinbeelden zijn leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je een symfonie van Mozart verwacht dan?![]()
Hé, je woont in Amsterdam. Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef MissX het volgende:
nee meisje je bent niet geil
Okquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
shit is mijn topic net te laat
neem wel even mijn OP mee dan voor de linkjes![]()
gewoon de boel overbelichten, dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
we moeten nog harder regendansen![]()
hier is het nog steeds zonnig trouwens, maar mijn weerstation geeft wel aan dat het gaat regenen binnenkort.
Hoe meer regen daar hoe meer natte t-shirts![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
X-men? famke jansen?
ze moeten bij iemand op de eerste rij een t-shirt in zijn maag schietenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
dat ding ziet er spectaculairder uit dan het werkt![]()
niet bij rick van velthuysenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef Brahimov het volgende:
Gooien komt verder...
Nee man, ze zijn op!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef El_Rolando het volgende:
Nog heel wat T-shirts te gaan.
arme jijquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ali B heb ik deze week dan al wel weer 4x live gezien![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Jezus, ben je soms een Ali B-groupie ofzo? 4x in een week.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ja hé? Ik werd meegesleurd naar Top of the Pops, en daar kwam Ali B even 2 nummers opnemen, maar die moeten natuurlijk allemaal heeeeeeeeeel vaakquote:
Misschien is Ali weer gaan hangen met zijn neefjes bij de Albert Heijn in Almere. Kan toch ook?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jezus, ben je soms een Ali B-groupie ofzo? 4x in een week.![]()
![]()
oei... da's mooi kut danquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja hé? Ik werd meegesleurd naar Top of the Pops, en daar kwam Ali B even 2 nummers opnemen, maar die moeten natuurlijk allemaal heeeeeeeeeel vaak![]()
Ja, nogal dusquote:
die Rachid van de reclame?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is Ali weer gaan hangen met zijn neefjes bij de Albert Heijn in Almere. Kan toch ook?
Wel slim om niet hun vlaamse hits te zingen, maar gewoon hun enige hit in nederlandquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Brahimov het volgende:
Niet echt feestpleinmuziek. Maar wel een pak beter dan PS
ze zijn gereorganiseerd. van vijf leden naar tweequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
ik dacht dat clouseau allang uit elkaar was
nee nee, ze hebben zelfs een nieuwe plaat die je zo wel hoortquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
Nee, schijnt dat ze in België nog mateloos populair zijn..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
Dominoquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel slim om niet hun vlaamse hits te zingen, maar gewoon hun enige hit in nederland
voor de 1000x te zingen.
"Ik zie de hemel opengaan" zingen; da's goden verzoeken natuurlijkquote:
hij ziet ook graag natte shirts. daar gaat het hele nummer overquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
"Ik zie de hemel opengaan" zingen; da's goden verzoeken natuurlijk
wel weer die handen omhoogquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik zie maar weinig mensen meedoen![]()
erg tam publiek, waarschijnlijk voornamelijk breezers dus die gaan pas gillen bij Ali B en Di-Rect enzo
Zij is waarschijnlijk wel de fatsoenlijkste act van de hele dag. Eindelijk echte intrumenten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
Anouk een UUR? gadverdamme! dan ga ik weer snooker kijken...
ik heb al zin in Milk Inc. daar staat een hele rare achter de draaitafelquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
Belgische 'dance' is toch ook allemaal hetzelfde
Geweldig hoe ze ooit bij de TMF-awards alle 12-15 jarigen wegblies met een muur van geluidquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zij is waarschijnlijk wel de fatsoenlijkste act van de hele dag. Eindelijk echte intrumenten.
maar geen echte muziekquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zij is waarschijnlijk wel de fatsoenlijkste act van de hele dag. Eindelijk echte intrumenten.
Clouseau vond ik ook niet slechtquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Komen die ook nogquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb al zin in Milk Inc. daar staat een hele rare achter de draaitafel
applaus voor de eerste die wat origineels verzint"quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Daantke het volgende:
handen in de lucht :/
het is ook slecht, maar toch beter dan Anoukquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef skanimal het volgende:
DIT was pas slecht..
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.radio538.nl/538/uitgaan/koninginnedag/index.jsp rechts
quote:Het feestteam
Gebroeders Ko
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is ook slecht, maar toch beter dan Anouk![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:23 schreef skanimal het volgende:
TOch knap zon pre reverb op die zangtwas toch live?
Akcentquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.radio538.nl/538/uitgaan/koninginnedag/index.jsp rechts
nee Ali B heeft veel te zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:24 schreef wijnhonderd het volgende:
die belgen zijn echt te dom om te schijten, wat lult ze nou over kastelen in de lucht...
die gozer van net stond ook al zeuren over de hemel![]()
-3, voorspelbaarquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef skanimal het volgende:
speelt lange frans ook? wie gooit het ijsklontje?
ik hoop dat ze deze keer een hele iglo gooienquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef skanimal het volgende:
* Aanvliegroute van Schiphol checktquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef skanimal het volgende:
nou idd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:28 schreef skanimal het volgende:
knmi, of piet paulusma .. :|
dan wel zo'n "ijsklontje" uit het chemisch toilet hequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* Aanvliegroute van Schiphol checkt
het is afquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
"voooolare! hooohooohoohoo" "HERE WE GOOO!" "cantare! hoohooohooohoo"
volgens mij was dit het begin van dat danny de munck liedje MUUUUTE!!!! als ik ERGENS een SCHIJTHEKEL aan heb is het DAT nummer wel! (kan iemand posten als het af is?)
ja hier ook!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:34 schreef Paran0id het volgende:
wtf, in Adam is het gewoon droog.
Hier komt het met bakken uit de lucht
Groningen idemquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
hier (den helder) ook droog en zonnig, wel bewolkt af en toe
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:36 schreef Paran0id het volgende:
waarom zie ik trouwens niemand bier drinken op dat museumplein![]()
![]()
waarom belgie? dat is zo dichtbijquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
kunnen we het feestteam niet cadeau doen aan belgië?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
kunnen we het feestteam niet cadeau doen aan belgië?
Waarschijnlijk omdat het bier belachelijk duur is, en je met geen mogelijkheid richting zo'n biertent kunt komenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:36 schreef Paran0id het volgende:
waarom zie ik trouwens niemand bier drinken op dat museumplein![]()
![]()
Bier is verboden op 538 feestjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het bier belachelijk duur is, en je met geen mogelijkheid richting zo'n biertent kunt komen![]()
met veel spuug en geen tandenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:39 schreef EmjaY het volgende:
hier kan lange Fransje nog een puntje aan zuigen.
Rugzak volduwen met bier uit de supermarkt. Je staat daar toch zeker niet voor je lolquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het bier belachelijk duur is, en je met geen mogelijkheid richting zo'n biertent kunt komen![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
zeker alleen breezers in die plastic 0,2l flesjes voor ¤ 5,38 per flesjequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bier is verboden op 538 feestjes!
Sinds wanneer wordt bier niet meer gewoon in een rugzak meegesjouwd door de jeugd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
beetje jammer want ze hebben hun beste tijd al lang gehadquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij gaan ze alleen maar nieuwe liedjes doen
1e album was puikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
beetje jammer want ze hebben hun beste tijd al lang gehad
Door mij wel, maar ik bekeek het even vanuit het standpunt van de gemiddelde breezerslet op het Museumpleinquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt bier niet meer gewoon in een rugzak meegesjouwd door de jeugd?
nee hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bier is verboden op 538 feestjes!
alleen het is niet gemakkelijk er aan te komen en je plekje te behoudenquote:Het is verboden om op het Museumplein consumpties te nuttigen die niet bij de 538 Catering zijn aangeschaft.
- Er wordt geen alcohol geschonken aan personen onder de 16 jaar.
- Het barpersoneel zal aan iedereen die alcohol wil bestellen, naar zijn of haar legitimatie vragen.
- Mocht je het lastig vinden om telkens bij de bar je paspoort, rijbewijs of ID-kaart te laten zien, dan kun je naar een centraal punt op het veld gaan, waar je op éénmalig vertoon van je legitimatie een polsbandje krijgt. Een medewerker doet dit bandje om je pols en dit bandje is uiteraard niet overdraagbaar. Nu kun je alcoholische dranken bestellen op vertoon van je polsbandje en kun je je legitimatie dus gewoon in je broekzak houden.
- Wanneer het barpersoneel het vermoeden heeft dat de drank, besteld door een persoon van 16 jaar of ouder, bestemd is voor een persoon die jonger is dan 16 jaar, wordt er geen drank verstrekt.
Effe schijten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is die drummer gebleven btw
zeker vergelijken met 't feestteamquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Brahimov het volgende:
Ik vind dit wel te doen
zelfs lange frans is dan goedquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker vergelijken met 't feestteam
Die presentator is ook een pleefiguur! met z'n mooie weer. Kan hij zijn bek niet houden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker vergelijken met 't feestteam
ik wil net zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
d'r mic stond niet aanwat een flater, het is dus ook niet live
hij zegt dat het in rotterdam regent, ik heb het nog niet gezien en ben ook al buiten geweest.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die presentator is ook een pleefiguur! met z'n mooie weer. Kan hij zijn bek niet houden?
3/4 broekquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schijnt mode te zijn, vind het ook niks..
engels own3dquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef LENUS het volgende:
Waarom zegt hij: What up museumplein, en zit hij in het engels te brabbelen tegen het publiek?
Die gozer is toch gewoon nederlander? ZON SCHIJTHEKEL AAN, ALS JE NEDERLANDS BENT GEWOON NEDERLANDS LULLEN
en die vriend met een theemuts opquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
ze was helemaal bekaf, dan kun je nooit meer zo zingen
sjeez die met die bril! wat een trol!
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die vriend met een theemuts op
phaffies toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weer![]()
Curry?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waren dat niet Patries en hoe heet ie ook weer![]()
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat andersquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef Brahimov het volgende:
Ik wil Anouk
I know, i know, maar playbacken is niksquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
da's toch dat mens van kinderen voor kinderen "help mijn borsten groeien"quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eerst vragen om elize, dan heeft 'ie er en wil 'ie weer wat anders![]()
Maar Elize is niet erg om te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
misschien is anouk ook wel weer te dronken om live te zingen (voor zover je dat zingen kunt noemenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I know, i know, maar playbacken is niks
Dat klopt wel weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Elize is niet erg om te zien.
nou die laarzen zijn echt walgelijk (maar die kunnen ook uit, net als de rest van haar kleding...)quote:
2quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
jansen met 1 s (toch?)
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likkenquote:
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moetquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik zou haar kitelaartje wel even willen likken
gewoon hele iglo's gooien!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Lange Frans en Baas B. IJsklontjes gereed!
Hoezo, ben jij reeds in de positie gekomen om haar te likken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vermoed dat je dan eerst die jaren '80 bever door moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |