Had je een symfonie van Mozart verwacht dan?quote:
nee die was er helemaal niet. zoals bijna alle "rappers" uit dat nummerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
waar was die gast die zo lang dat stuk solo deed? volgens mij staat die niet eens op t podium![]()
PS is nix. Maar de pleinbeelden zijn leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je een symfonie van Mozart verwacht dan?![]()
Hé, je woont in Amsterdam. Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef MissX het volgende:
nee meisje je bent niet geil
Okquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
shit is mijn topic net te laat
neem wel even mijn OP mee dan voor de linkjes![]()
gewoon de boel overbelichten, dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
we moeten nog harder regendansen![]()
hier is het nog steeds zonnig trouwens, maar mijn weerstation geeft wel aan dat het gaat regenen binnenkort.
Hoe meer regen daar hoe meer natte t-shirts![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
X-men? famke jansen?
ze moeten bij iemand op de eerste rij een t-shirt in zijn maag schietenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
dat ding ziet er spectaculairder uit dan het werkt![]()
niet bij rick van velthuysenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef Brahimov het volgende:
Gooien komt verder...
Nee man, ze zijn op!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef El_Rolando het volgende:
Nog heel wat T-shirts te gaan.
arme jijquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ali B heb ik deze week dan al wel weer 4x live gezien![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Jezus, ben je soms een Ali B-groupie ofzo? 4x in een week.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ja hé? Ik werd meegesleurd naar Top of the Pops, en daar kwam Ali B even 2 nummers opnemen, maar die moeten natuurlijk allemaal heeeeeeeeeel vaakquote:
Misschien is Ali weer gaan hangen met zijn neefjes bij de Albert Heijn in Almere. Kan toch ook?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jezus, ben je soms een Ali B-groupie ofzo? 4x in een week.![]()
![]()
oei... da's mooi kut danquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja hé? Ik werd meegesleurd naar Top of the Pops, en daar kwam Ali B even 2 nummers opnemen, maar die moeten natuurlijk allemaal heeeeeeeeeel vaak![]()
Ja, nogal dusquote:
die Rachid van de reclame?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is Ali weer gaan hangen met zijn neefjes bij de Albert Heijn in Almere. Kan toch ook?
Wel slim om niet hun vlaamse hits te zingen, maar gewoon hun enige hit in nederlandquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Brahimov het volgende:
Niet echt feestpleinmuziek. Maar wel een pak beter dan PS
ze zijn gereorganiseerd. van vijf leden naar tweequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
ik dacht dat clouseau allang uit elkaar was
nee nee, ze hebben zelfs een nieuwe plaat die je zo wel hoortquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
Nee, schijnt dat ze in België nog mateloos populair zijn..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
Dominoquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel slim om niet hun vlaamse hits te zingen, maar gewoon hun enige hit in nederland
voor de 1000x te zingen.
"Ik zie de hemel opengaan" zingen; da's goden verzoeken natuurlijkquote:
hij ziet ook graag natte shirts. daar gaat het hele nummer overquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
"Ik zie de hemel opengaan" zingen; da's goden verzoeken natuurlijk
wel weer die handen omhoogquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik zie maar weinig mensen meedoen![]()
erg tam publiek, waarschijnlijk voornamelijk breezers dus die gaan pas gillen bij Ali B en Di-Rect enzo
Zij is waarschijnlijk wel de fatsoenlijkste act van de hele dag. Eindelijk echte intrumenten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
Anouk een UUR? gadverdamme! dan ga ik weer snooker kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |