Dan het geluid maar uitquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het geluid en beeld lopen iig lekker synchroon.
"zingen"quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb helemaal geen geluid. En wat doet de smaakpolitie daar?.
Had ik eerst ook moet je dubbelklikken en dan op F 12 drukken !quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:23 schreef Logitik het volgende:
Ik heb geen geluid, hoe kan dat ?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef MissX het volgende:
Als ik dit al die debielen zo zie, weet ik weer waarom ik weiger de stad in te gaan.
hier wordt het steeds donkerder dus de regen zal in A'dam ook wel komen. hopelijk blijven ze dan filmenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef bolletje_25 het volgende:
waarom is het daar mooi weer, hier regent het verdomme....![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:31 schreef Logitik het volgende:
k zie en hoor alleen maar een krijsende negering.. of is dat de bedoeling
de jongensband van de landmachtquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:32 schreef Kw4Kje het volgende:
de wie?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de jongensband van de landmacht
Een cd'tje ervan dan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de jongensband van de landmacht
Men 2 Bequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef Kw4Kje het volgende:
is dat niet die gast uit Men 2 Be?
Je bent niet de enige. Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef MissX het volgende:
ik val hier praktische van me stoel van het lachen, wat een kneuze4n
Lindo Duval.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie is die presentator?
stoere gozerquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Droopie het volgende:
dan die neger met zijn vingerhartje
Omdat we geen leven hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een triest topic
beetje op een forum luisteren naar het gaarste feest in amsterdam![]()
waarom?
Klopt, Wolter Kroes staat op het podium.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef cappp het volgende:
Dat ding doet het bij mij niet. Ik krijg een leeg scherm, niets![]()
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.aspquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef cappp het volgende:
IEquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef cappp het volgende:
quote:vrijdag 14 april 2006 Tiësto is erbij op het Radio 538 Koninginnedagfeest op het Museumplein in Amsterdam! Maar hij is niet de enige: ook Jamie Cullum, Anouk, Jan Smit, Lange Frans & Baas B, Simon Webbe, Clouseau en Di-rect staan
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.asp
probeer is zo
Nee de hele dag achter je computer hangenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:46 schreef Tafkahs het volgende:
mijn god, wat een pauperzooi. Daar ga je toch niet vrijwillig naartoe
[..]
wat is er mis met het even uit de boom kijken van de katquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee de hele dag achter je computer hangen.
Het regent hier tochquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
hij voelt zich wel happy op dat podium en dat is door JOU!!!quote:
Mja ik ga echt de stad niet in vandaag. Al die boeren die ook een dagje grote stad doen, hoef ik niet tegen te komen. En er is overal nog kutmuziek ook. Ik ga vanavond gewoon naar een fatsoenlijk feest.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
genoeg leuke boerloze plekken in Amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Mja ik ga echt de stad niet in vandaag. Al die boeren die ook een dagje grote stad doen, hoef ik niet tegen te komen. En er is overal nog kutmuziek ook. Ik ga vanavond gewoon naar een fatsoenlijk feest.
Ik vind heel Amsterdam een drama op koninginnedag. Al die dronken mongolenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
genoeg leuke boerloze plekken in Amsterdam hoor.
Waar dan? Het vondelpark is voor het grootste gedeelte afgezet, Ravage royaal wordt al sinds 2004 niet meer gehouden, blijft over een overdrukke jordaan of marco borsato en gelijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe lang woon jij al in amsterdam?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind heel Amsterdam een drama op koninginnedag. Al die dronken mongolen
Amsterdam is klein maar zo klein nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar dan? Het vondelpark is voor het grootste gedeelte afgezet, Ravage royaal wordt al sinds 2004 niet meer gehouden, blijft over een overdrukke jordaan of marco borsato en gelijken
Waar kan ik terecht voor een normaal volksfeest?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Amsterdam is klein maar zo klein nou ook weer niet![]()
wtf is een normaal volksfeest?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar kan ik terecht voor een normaal volksfeest?
Geboren en getogen. 15 jaar geleden was het nog wel leuk, maar nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe lang woon jij al in amsterdam?er is echt voor iedereen wel wat en ik ken een aantal plekken (ja heel veel zijn het er niet
) waar geen dronken mongolen zijn.
Zoalsquote:
Ravage royaal of waar je spelletjes op straat kunt doen enzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan is het lastig idd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef MissX het volgende:
[..]
Geboren en getogen. 15 jaar geleden was het nog wel leuk, maar nu echt niet meer.
En ik hou niet van menigtes.
sukkelquote:
Ach nog 10 uur wachten en dan heb ik een gruwlijk vet feest.quote:
ik ga zometeen, ben net wakkerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Ach nog 10 uur wachten en dan heb ik een gruwlijk vet feest.
Maar wat doe jij hier nog als je al die dingen zo leuk vind?
Ze hebben ook wel andere nummers hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef Bergie88 het volgende:
Van die ene reclame
Leugens, allemaal Leugensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
oh ik weet t weer
Is Ook Schitterend, die we nog moeten kennen van Voltooid Verleden Tijd![]()
-edit: zullen ze nu wel spelen-
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
oh ik weet t weer
Is Ook Schitterend, die we nog moeten kennen van Voltooid Verleden Tijd![]()
-edit: zullen ze nu wel spelen-
hij staat wel in de line-up hoor...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben net wakker geworden. Vorig jaar was het wel geinig. Welke artiesten zijn er al geweest?
Jammer dat Ali B. er niet is, maar die zal wel bij Beatrix zijn in Almere.
Gebroeders Ko en Wolter Kroes waren de hoogtepunten tot nu toequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben net wakker geworden. Vorig jaar was het wel geinig. Welke artiesten zijn er al geweest?
Jammer dat Ali B. er niet is, maar die zal wel bij Beatrix zijn in Almere.
ik vond de landmachtboys leukerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gebroeders Ko en Wolter Kroes waren de hoogtepunten tot nu toe
JAquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
hee, die ene haar borst zat scheef, zag je dat?
Ja hehe, de cameraman had het in de gaten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
hee, die ene haar borst zat scheef, zag je dat?
Dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef AcidTrance het volgende:
Uit de stal van Sunclub (zelfde beat)
je denkt dat een niet breezer daar gaat staan??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Janteh het volgende:
Zijn er alleen maar breezers daar ofzoof filmen ze die alleen
Idd dat is sfeer verlagendquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
hier slaan ze de plank wel heel erg mis hoor, moet toch feestmuziek zijn? kom je met zo'n nummer...
En ''Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleen''quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet nog wel "Als De Nacht Verdwijnt" zingen
en daar is diequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet nog wel "Als De Nacht Verdwijnt" zingen
staat niet in de line-upquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoop dat henk Wijngaard ook nog komt
lelijkerds kunnen het ook warm hebben hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Daantke het volgende:
Whehe nee die zijn lelijk
hij vult het hele beeldquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
En ras-Amsterdammer Peter Beense
[afbeelding]
Ik dacht al ligt het aan m'n boxenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
irritante piep door het geluid heen!
Ja joh. Ik zou ook wel schlagerliedjes willen zingen voor heel pauper Nederland, en de cruise-reizen met het TROS muziekfeest zou ik ook wel willen meemaken.quote:
moet je nog eens goed kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Het is eigenlijk allemaal niks als ik die line up zo zie
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
Leuke sfeerplaatjes, maar: komt er ook echte muziek? Met gitaren en zo?
Zou jij meezingen op Jan Smit?quote:
Di-rect en anoukquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
Ach zoveelste herhaling van dit nummer ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
oeh, lasgo
Staat daar niet gewoon de geluidstechnicus?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
och jee weer 1 die aan de GAIN knop gaat draaien![]()
dat is geen muziekquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
met 2 cd spelers en een 2-kanaals mengpaneel? nehh...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Staat daar niet gewoon de geluidstechnicus?
'r Wordt geen alcohol geschonken op het plein en als je iets wil drinken kan je dat alleen bij een 538 stand kopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een tamme publiek zeg. Misschien is het nog te vroeg en hebben ze nog te weinig biertjes achterover geslagen.
je neemt natuurlijk je eigen bier meequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
'r Wordt geen alcohol geschonken op het plein en als je iets wil drinken kan je dat alleen bij een 538 stand kopen![]()
* Dichterbijer doet meequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
laten we allemaal een regendans doen![]()
misschien nog wat miss wet T-shirt, hebben we tenminste iets leuks te zien![]()
Nuquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:36 schreef snellejelle het volgende:
wanneer komt "something"?
Asjequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:36 schreef snellejelle het volgende:
wanneer komt "something"?
have=hidequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef Tafkahs het volgende:
lekker mééblèren, there is something that you have for meeeeeeheeee
echt niet, het is havequote:
♪ I can see it in your eyesquote:
wtf, ze hebben het inderdaad aangepast naar hidequote:
Je hoeft het niet te kijken hoor, je kunt ook de computer uitzetten en sociale contacten leggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waar is Osama als je hem nodig hebt?![]()
Je weet toch swa, voel je de beat niet?quote:
Beetje sfeer maken is leuker dan shoegazingquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Dat-handen-in-de-lucht-gedoe van al die artiesten komt me een beetje de strot uit
wees blijquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
kansloos zeg, nooit van gehoord dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |