je denkt dat een niet breezer daar gaat staan??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Janteh het volgende:
Zijn er alleen maar breezers daar ofzoof filmen ze die alleen
Idd dat is sfeer verlagendquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
hier slaan ze de plank wel heel erg mis hoor, moet toch feestmuziek zijn? kom je met zo'n nummer...
En ''Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleen''quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet nog wel "Als De Nacht Verdwijnt" zingen
en daar is diequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet nog wel "Als De Nacht Verdwijnt" zingen
staat niet in de line-upquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoop dat henk Wijngaard ook nog komt
lelijkerds kunnen het ook warm hebben hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Daantke het volgende:
Whehe nee die zijn lelijk
hij vult het hele beeldquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
En ras-Amsterdammer Peter Beense
[afbeelding]
Ik dacht al ligt het aan m'n boxenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
irritante piep door het geluid heen!
Ja joh. Ik zou ook wel schlagerliedjes willen zingen voor heel pauper Nederland, en de cruise-reizen met het TROS muziekfeest zou ik ook wel willen meemaken.quote:
moet je nog eens goed kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Het is eigenlijk allemaal niks als ik die line up zo zie
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
Leuke sfeerplaatjes, maar: komt er ook echte muziek? Met gitaren en zo?
Zou jij meezingen op Jan Smit?quote:
Di-rect en anoukquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
Ach zoveelste herhaling van dit nummer ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
oeh, lasgo
Staat daar niet gewoon de geluidstechnicus?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
och jee weer 1 die aan de GAIN knop gaat draaien![]()
dat is geen muziekquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef Brahimov het volgende:
met 2 cd spelers en een 2-kanaals mengpaneel? nehh...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Staat daar niet gewoon de geluidstechnicus?
'r Wordt geen alcohol geschonken op het plein en als je iets wil drinken kan je dat alleen bij een 538 stand kopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een tamme publiek zeg. Misschien is het nog te vroeg en hebben ze nog te weinig biertjes achterover geslagen.
je neemt natuurlijk je eigen bier meequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
'r Wordt geen alcohol geschonken op het plein en als je iets wil drinken kan je dat alleen bij een 538 stand kopen![]()
* Dichterbijer doet meequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
laten we allemaal een regendans doen![]()
misschien nog wat miss wet T-shirt, hebben we tenminste iets leuks te zien![]()
Nuquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:36 schreef snellejelle het volgende:
wanneer komt "something"?
Asjequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:36 schreef snellejelle het volgende:
wanneer komt "something"?
have=hidequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef Tafkahs het volgende:
lekker mééblèren, there is something that you have for meeeeeeheeee
echt niet, het is havequote:
♪ I can see it in your eyesquote:
wtf, ze hebben het inderdaad aangepast naar hidequote:
Je hoeft het niet te kijken hoor, je kunt ook de computer uitzetten en sociale contacten leggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waar is Osama als je hem nodig hebt?![]()
Je weet toch swa, voel je de beat niet?quote:
Beetje sfeer maken is leuker dan shoegazingquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Dat-handen-in-de-lucht-gedoe van al die artiesten komt me een beetje de strot uit
wees blijquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
kansloos zeg, nooit van gehoord dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |