Het regent hier tochquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee de hele dag achter je computer hangen.
hij voelt zich wel happy op dat podium en dat is door JOU!!!quote:
Mja ik ga echt de stad niet in vandaag. Al die boeren die ook een dagje grote stad doen, hoef ik niet tegen te komen. En er is overal nog kutmuziek ook. Ik ga vanavond gewoon naar een fatsoenlijk feest.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee de hele dag achter je computer hangen.
genoeg leuke boerloze plekken in Amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Mja ik ga echt de stad niet in vandaag. Al die boeren die ook een dagje grote stad doen, hoef ik niet tegen te komen. En er is overal nog kutmuziek ook. Ik ga vanavond gewoon naar een fatsoenlijk feest.
Ik vind heel Amsterdam een drama op koninginnedag. Al die dronken mongolenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
genoeg leuke boerloze plekken in Amsterdam hoor.
Waar dan? Het vondelpark is voor het grootste gedeelte afgezet, Ravage royaal wordt al sinds 2004 niet meer gehouden, blijft over een overdrukke jordaan of marco borsato en gelijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe lang woon jij al in amsterdam?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind heel Amsterdam een drama op koninginnedag. Al die dronken mongolen
Amsterdam is klein maar zo klein nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar dan? Het vondelpark is voor het grootste gedeelte afgezet, Ravage royaal wordt al sinds 2004 niet meer gehouden, blijft over een overdrukke jordaan of marco borsato en gelijken
Waar kan ik terecht voor een normaal volksfeest?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Amsterdam is klein maar zo klein nou ook weer niet![]()
wtf is een normaal volksfeest?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar kan ik terecht voor een normaal volksfeest?
Geboren en getogen. 15 jaar geleden was het nog wel leuk, maar nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe lang woon jij al in amsterdam?er is echt voor iedereen wel wat en ik ken een aantal plekken (ja heel veel zijn het er niet
) waar geen dronken mongolen zijn.
Zoalsquote:
Ravage royaal of waar je spelletjes op straat kunt doen enzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan is het lastig idd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef MissX het volgende:
[..]
Geboren en getogen. 15 jaar geleden was het nog wel leuk, maar nu echt niet meer.
En ik hou niet van menigtes.
sukkelquote:
Ach nog 10 uur wachten en dan heb ik een gruwlijk vet feest.quote:
ik ga zometeen, ben net wakkerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Ach nog 10 uur wachten en dan heb ik een gruwlijk vet feest.
Maar wat doe jij hier nog als je al die dingen zo leuk vind?
Ze hebben ook wel andere nummers hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef Bergie88 het volgende:
Van die ene reclame
Leugens, allemaal Leugensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
oh ik weet t weer
Is Ook Schitterend, die we nog moeten kennen van Voltooid Verleden Tijd![]()
-edit: zullen ze nu wel spelen-
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
oh ik weet t weer
Is Ook Schitterend, die we nog moeten kennen van Voltooid Verleden Tijd![]()
-edit: zullen ze nu wel spelen-
hij staat wel in de line-up hoor...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben net wakker geworden. Vorig jaar was het wel geinig. Welke artiesten zijn er al geweest?
Jammer dat Ali B. er niet is, maar die zal wel bij Beatrix zijn in Almere.
Gebroeders Ko en Wolter Kroes waren de hoogtepunten tot nu toequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben net wakker geworden. Vorig jaar was het wel geinig. Welke artiesten zijn er al geweest?
Jammer dat Ali B. er niet is, maar die zal wel bij Beatrix zijn in Almere.
ik vond de landmachtboys leukerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gebroeders Ko en Wolter Kroes waren de hoogtepunten tot nu toe
JAquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
hee, die ene haar borst zat scheef, zag je dat?
Ja hehe, de cameraman had het in de gaten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
hee, die ene haar borst zat scheef, zag je dat?
Dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef AcidTrance het volgende:
Uit de stal van Sunclub (zelfde beat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |