Ik ookquote:
nou is de circel weer rond!quote:
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef melismay het volgende:
Het is hier koud en het regent, helemaal geweldig dus
buiten schot.. dat ligt eraan wat ik in handen heb... op 800+ meter moet je wel ongeveer veilig zijn denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef R_ON het volgende:
+blijven nu ook mooi lekker buiten schot! Goed bekeken!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Dickies het volgende:
btw Groter dan enorm
Moet je die gek weer zien
Het valt ook haast niet te lezenquote:
Draag ik op het moment een t-shirt vanquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef R_ON het volgende:
Vermoeiend hoor.
je toch even uit je schulp trekken hoor... poging 1quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef R_ON het volgende:
Dan blijf ik nog even. Expres.
Vermoeiend hoor. Toch weer net anders. *zucht*
Zie. je. gvd. niet. dat. ik. bezig. ben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
je toch even uit je schulp trekken hoor... poging 1
ken je flogging molly? vind je ze tof? wat voor muziek hou je van?
Typerend gedrag van de modje aldaar. Binnenkort staat Fok bekend als het platform voor de geestezieken ipv jongerenforum . . .quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Dickies het volgende:
btw Groter dan enorm
Moet je die gek weer zien![]()
iemand die constant op fok post kan niet hard bezig zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:23 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zie. je. gvd. niet. dat. ik. bezig. ben.. *boos he.
je bent in R&P ..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Ik ben in de war.
that's the spirit!quote:
Houd je het wel stil?quote:
ja.. maar het wordt wel minder..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:41 schreef Dickies het volgende:
Hier schijnt de zon nog een soort van.
succes... lekker veel pratenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, ze was dus al onderweg en is hier zo.
Ik ben benieuwd
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.quote:
kom naar de randstadquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.
De zon gaat hier tussen het kindergejammer en de discomuziek door.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.
Bedanktquote:
Ik geloof jequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef R_ON het volgende:
Of de duvel er mee speelt, mijn verbinding viel weg.
- Ja, ja, dat zou ik ook zeggen!
Nee, echt.
(wellicht) tot later.quote:Hoe dan ook. Tot later (wellicht).
oooohooo een romance?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je.
[..]
(wellicht) tot later.
Nou ... nee ...quote:
het is een liedje van Eels.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
vogels of palingen? waar hou je van?
*wie moet ik hebben voor een permban? *quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... nee ...![]()
I don't romance through FOK!
En een film van Hitchcock ...quote:
Haha, die meeuw... ik ga in het zonnetje zittenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een film van Hitchcock ...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |