ik vind t juist kei leuk!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
Wat zijn jullie allemaal negatief over Koninginnedag, zeg.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:33 schreef Dickies het volgende:
Althans, eerst zien hoe het vanmiddag gaat
vrouwen maken vaak ruzie uit onzekerheid en omdat ze aandacht willenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, dinsdag was het gezellig
Maar we hebben steeds vaker ruzie. Ruzie om niks wat dan helemaal uit de hand loopt. En ik betrap mezelf erop dat het me steeds minder gaat boeien. Gisteren hadden we ook al ruzie 's middags. 's Avonds goed gemaakt en tijdens het uitgaan kwam ik d'r tegen was het allemaal leuk en gezellig. Vandaag had het ook allemaal gezellig moeten worden. De reden doet er verder niet toe, maar dat is het dus niet. En is het dus weer helemaal uit de hand gelopen.
Waar we vroeger 1x per 2 maanden ruzie over hadden ofzo is nu 2x per week. Maar eigenlijk kunnen en willen we ook niet zonder elkaar. Althans, eerst zien hoe het vanmiddag gaat
Geleerd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom en hoe lang was je daar geband?
En ... heb je ervan geleerd?
![]()
hmm dat klinkt niet echt alsof het lekker loopt nee...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:33 schreef Dickies het volgende:
knip
Waar we vroeger 1x per 2 maanden ruzie over hadden ofzo is nu 2x per week. Maar eigenlijk kunnen en willen we ook niet zonder elkaar. Althans, eerst zien hoe het vanmiddag gaat
Yay!. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef amaranta het volgende:
Mijn vriendje is vandaag jarig!!!!!!!
Het is ook vooral dat we soms niet van elkaar snappen wat het probleem nou precies is. Daarbij hebben vrouwen de gewoonte dingen van maanden geleden erbij te halen en helaas krijg ik dan de vervelende neiging gewoon op te hangenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm dat klinkt niet echt alsof het lekker loopt nee...Als je ruzies om niks maakt, dan zit er meestal een verborgen reden achter die er helemaal niets mee te maken heeft.. misschien heb jij zo'n reden, of zij.. probeer daar eens over te praten
Ja, dat is natuurlijk ook niet de perfecte combinatiequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef Dickies het volgende:
Daarij hebben vrouwen de gewoonte dingen van maanden geleden erbij te halen en helaas krijg ik dan de vervelende neiging gewoon op te hangen![]()
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrouwen maken vaak ruzie uit onzekerheid en omdat ze aandacht willen
misschien voelt ze zich niet meer zo geliefd door jou?
ik doe maar een ideetje aan de hand hoor
Je bent homo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook niet de perfecte combinatie.
ja dan is t daar dus fout gegaan eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat we soms niet van elkaar snappen wat het probleem nou precies is. Daarij hebben vrouwen de gewoonte dingen van maanden geleden erbij te halen en helaas krijg ik dan de vervelende neiging gewoon op te hangen![]()
Mijn exen zeggen van nietquote:
In mijn ogen was het iets onbenulligs, waarschijnlijk is dat ook het probleem. Vanmorgen kwam de ruzie grotendeels door mij, hoewel alleen ruzie zoeken moeilijk is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dan is t daar dus fout gegaan eigenlijk...
bij dat moment wat ze er bij sleept
en alles wat je nu doet word toch terug gevoert op dat moment
bv: hij belde gister niet terwijl hij het beloofd had... en een maand geleden deed ie dat ookal fout
zie je wel hij houdt niet meer van mehij houdt al een maand niet meer van me!!!
zoiets gok ik
nou.. dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon bepraten.. lijkt mij dan hoor . Probeer anders eens echt door te vragen wat haar probleem nou is. gewoon door de bullshit heenprikken en niet stoppen totdat ze het echte probleem vertelt...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat we soms niet van elkaar snappen wat het probleem nou precies is. Daarbij hebben vrouwen de gewoonte dingen van maanden geleden erbij te halen en helaas krijg ik dan de vervelende neiging gewoon op te hangen![]()
Beste R_ON, ik leg het je nog één keer uit:quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef R_ON het volgende:
Mijn onderdanen houden allemaal pauze, behalve hij die niets te verliezen heeft. Het is hem om het even om het zomaar te zeggen. Wel of geen bekentenis het is nu 2 kanten van dezelfde zaak.
maar niet op een boze manier!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon bepraten.. lijkt mij dan hoor . Probeer anders eens echt door te vragen wat haar probleem nou is. gewoon door de bullshit heenprikken en niet stoppen totdat ze het echte probleem vertelt...
Ik wil ook niks 'winnen' ik hoef ook niet per se volledig mijn zin. En met niet volledig bedoel ik dat ik gewoon wat begrip wil voor wat ik denk of zou willen. En zij andersom. En dat lukt soms niet helemaal. En dat ophangen, tja. Meestal belt 1 van de 2 meteen terug. Vanmorgen gingen we verder op MSN (quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
Zonder gekheid, middenin ruzies ophangen heeft voor mij nog nooit het gewenste effect gehad dat de ruzie dan voorbij is. In een ruzie zelf dingen erbij halen van maanden geleden ook niet, want dat was dan altijd anders. Sommige dingen kan je gewoon niet winnen, maar moet je doorheen om openheid te krijgen/houden in je relatie.
Slechte woordkeus van mij, sorry.quote:
Dat komt al dichter in de buurt van wat ik bedoeldequote:ik hoef ook niet per se volledig mijn zin. En met niet volledig bedoel ik dat ik gewoon wat begrip wil voor wat ik denk of zou willen. En zij andersom. En dat lukt soms niet helemaal.
Nee, maar we wonen niet samen ofzo dus hebben we niet altijd de mogelijkheid om elkaar te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon bepraten.. lijkt mij dan hoor . Probeer anders eens echt door te vragen wat haar probleem nou is. gewoon door de bullshit heenprikken en niet stoppen totdat ze het echte probleem vertelt...
Ja, ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Van die dingen waarmee je gewoon verder moet omdat niemand ooit z'n gelijk kan (of wil) halen. Bij een volgende soortgelijke situatie blijkt pas of de ander het begrepen heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechte woordkeus van mij, sorry.
[..]
Dat komt al dichter in de buurt van wat ik bedoelde.
je hebt een maagdelijk vriendinnetje op het oog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef R_ON het volgende:
Ik kan de held worden en de eerste zijn. Er wacht iemand op me....
*bubbel* Nee, soap. Da's niet nixxx!quote:
ik zoop gister bierquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
zoop!
Ik ookquote:
nou is de circel weer rond!quote:
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef melismay het volgende:
Het is hier koud en het regent, helemaal geweldig dus
buiten schot.. dat ligt eraan wat ik in handen heb... op 800+ meter moet je wel ongeveer veilig zijn denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef R_ON het volgende:
+blijven nu ook mooi lekker buiten schot! Goed bekeken!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Dickies het volgende:
btw Groter dan enorm
Moet je die gek weer zien
Het valt ook haast niet te lezenquote:
Draag ik op het moment een t-shirt vanquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef R_ON het volgende:
Vermoeiend hoor.
je toch even uit je schulp trekken hoor... poging 1quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef R_ON het volgende:
Dan blijf ik nog even. Expres.
Vermoeiend hoor. Toch weer net anders. *zucht*
Zie. je. gvd. niet. dat. ik. bezig. ben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
je toch even uit je schulp trekken hoor... poging 1
ken je flogging molly? vind je ze tof? wat voor muziek hou je van?
Typerend gedrag van de modje aldaar. Binnenkort staat Fok bekend als het platform voor de geestezieken ipv jongerenforum . . .quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef Dickies het volgende:
btw Groter dan enorm
Moet je die gek weer zien![]()
iemand die constant op fok post kan niet hard bezig zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:23 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zie. je. gvd. niet. dat. ik. bezig. ben.. *boos he.
je bent in R&P ..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Ik ben in de war.
that's the spirit!quote:
Houd je het wel stil?quote:
ja.. maar het wordt wel minder..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:41 schreef Dickies het volgende:
Hier schijnt de zon nog een soort van.
succes... lekker veel pratenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:42 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, ze was dus al onderweg en is hier zo.
Ik ben benieuwd
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.quote:
kom naar de randstadquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.
De zon gaat hier tussen het kindergejammer en de discomuziek door.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |