Vammenooitnie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:14 schreef Copycat het volgende:
Stelletje Republiekeinen!
Echt niet. Zonder staatshoofd geen staatshoofdendag, zoals vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:14 schreef Copycat het volgende:
Stelletje Republiekeinen!
De fanfare?quote:
Voor je raam staan er kids van 5-10 de spullen te verkopen waarvoor pa en ma te lam zijn om ze naar de kringloopwinkel te brengen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het nog sereen stil. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik de gordijnen nog dicht heb.
Vroeger kwamen ze wel eens om 8 uur al door de straat wandelen. De idiotenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fanfare?
Om half elf 's ochtends?
Waar woon jij in hemelsnaam?
Hier is het nog sereen stil. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik de gordijnen nog dicht heb.
Dat was het tijdperk voor dat de magnetrons goedkoop genoeg waren om zo af en toe eens uit het raam te keilen bij geluidsoverlast, zeker?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:29 schreef vibri het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze wel eens om 8 uur al door de straat wandelen. De idioten
Ik neem even een kijkje ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:28 schreef webspider het volgende:
Voor je raam staan er kids van 5-10 de spullen te verkopen waarvoor pa en ma te lam zijn om ze naar de kringloopwinkel te brengen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope, er zijn drie meisjes aan het britsen en zelfs op het plein is all quiet.
Ik was er al bang voor dat dat een Brabantse uitdrukking wasquote:
En ik kom nog wel uit Brabant!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat dat een Brabantse uitdrukking was.
Uh, right. Nog nooit gezienquote:Met krijt een speelveld maken en dan een blikje al hinkelend steeds naar het juiste vlak schuiven.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:33 schreef webspider het volgende:
Britsen Een helaas in onbruik geraakte tuchtmaatregel. Het met een eind touw (dagge, of handdag) op rug of achterwerk slaan. In sluizen misschien wel eens goed voor (plezier)schippers.
Ik weet wel welke ik liever heb...quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was er al bang voor dat dat een Brabantse uitdrukking was.
Met krijt een speelveld maken en dan een blikje al hinkelend steeds naar het juiste vlak schuiven.
Ik lees op een site dat Britsen blijkbaar de Eindhovense uitdrukking voor het oeroude spelletje hinkelen is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:35 schreef webspider het volgende:
En ik kom nog wel uit Brabant!
Uh, right. Nog nooit gezien
quote:De Hinkelbaan is oorspronkelijk afkomstig uit de Romeinse tijd.
Hij werd ontworpen voor de training van Romeinse soldaten en was bedoeld om hun voetenwerk te verbeteren. Sommige banen waren meer dan 50 meter lang! Romeinse kinderen imiteerden de soldaten door hun eigen hinkelbanen te tekenen en creeërden een score systeem. Op die manier onstonden er hinkelbanen door heel Europa
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees op een site dat Britsen blijkbaar de Eindhovense uitdrukking voor het oeroude spelletje hinkelen is.
Ja. Ik heb slechte herinneringen aan hinkelen op asfaltquote:Dit kennen jullie toch wel?
[afbeelding]
Ik kom uit Eindhoven maar heb daar echt nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik lees op een site dat Britsen blijkbaar de Eindhovense uitdrukking voor het oeroude spelletje hinkelen is.
Dat komt omdat jongens de hele dag aan het knellen warenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:51 schreef jmac het volgende:
Ik kom uit Eindhoven maar heb daar echt nog nooit van gehoord...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt omdat jongens de hele dag aan het knellen waren.
[afbeelding]
Het ochtendbal is voorbij?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ballen.
Ik nam even aan dat er niet ge-Fok!t werd onder het ballen. Hoe stupide.quote:
je bent een vrouw he?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:29 schreef melismay het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het kan dat het scherm van mijn laptop elke keer wit wordt?
Je hebt last vanquote:
Ben je nog steeds niet lekker?quote:
neequote:Op zaterdag 29 april 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet lekker?
Ik ga zo maar eens wat boodschappen doen en dan de plannen voor de rest van de dag concretiseren .
Dat wordt weer de hele dag de mannen sms'en met wie je recentelijk het bed hebt gedeeld...quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
ik weet niet van wie die baby is maar die mag m terug
Ja, dronken in de kroeg is ook echt de beste tijd om een smsje te krijgen met een tekst in de trant van: "heyyy, ben jij misgien de papa fan mijn ogtendmisselijkheid?".quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt weer de hele dag de mannen sms'en met wie je recentelijk het bed hebt gedeeld...![]()
Met als inhoud "Hey, kom jij je meuk eens terughalen, ik word er misselijk van!"quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt weer de hele dag de mannen sms'en met wie je recentelijk het bed hebt gedeeld...![]()
Dat zou de hele kroeg te lezen krijgenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dronken in de kroeg is ook echt de beste tijd om een smsje te krijgen met een tekst in de trant van: "heyyy, ben jij misgien de papa fan mijn ogtendmisselijkheid?".
was t maar zo leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:40 schreef R_ON het volgende:
Aan mij hoef je je tijd niet verder te verspillen, ik heb toch niets te verliezen.
onbevlekt ontvangen remember!quote:
Hoe kon ik het vergeten!quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:20 schreef QyRoZ het volgende:
Feest.
Eindelijk weer na 13 dagenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
En?
Dat zou je niet vragen als je de gedurende de week gestaag groeiende stapel koffiekopjes naast zijn werkplek zou zienquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef webspider het volgende:
Toch eens met PhaE praten om te zien hoe het komt dat hij niet vlekt
Wél met je vriendin?quote:
Vastbinden, bestijgen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eindelijk weer na 13 dagen![]()
En ik wil weer![]()
Dat betekent dat je heerlijk bent om op te sabbelenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
en ja, ik ben van suikergoed gemaakt.
wil je voor mij ook t een en ander mee nemen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wél met je vriendin?
Nu echt boodschappen is gaan doen... met de auto maar, want het begint erg donker te worden en ja, ik ben van suikergoed gemaakt.
Maar uiteraard!quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
en ik wil augurken met slagroom en zo natuurlijk
Ja, dat hadden we je zo wel kunnen vertellenquote:
Dat heb ik gister al gedaan op de Cuypquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uiteraard!
Ik ga nu eerst naar de markt voor vers fruit, groente en bloemen.
.
Wat? Je witte rok uittrekken om die te vervangen door jeans?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan op de Cuyp
Toen al te druk![]()
Ik had geen schone boxer aanquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Je witte rok uittrekken om die te vervangen door jeans?
Geen wonder dat het druk werd.
gelukkig... dan zijn mijn tosties veiligquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je voor mij ook t een en ander mee nemen?
hier gaat de winkel namelijk om een uur al dicht geloof ik
en ik wil augurken met slagroom en zo natuurlijk
De originele versie met Humphrey Bogart en Audrey Hepburn is met recht een klassieker:quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
Ja, dat hadden we je zo wel kunnen vertellen.
De ME was al gesignaleerd om de meute tegen te houden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Je witte rok uittrekken om die te vervangen door jeans?
Geen wonder dat het druk werd.
tostiiieeeeeeesquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig... dan zijn mijn tosties veilig
neej andere sabrinaquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De originele versie met Humphrey Bogart en Audrey Hepburn is met recht een klassieker:
[afbeelding]
eeehm.. met balroom ook goed?quote:
Die wel, ja, maar laat ik het vermoeden hebben dat liefie_ aan deze versie refereert.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De originele versie met Humphrey Bogart en Audrey Hepburn is met recht een klassieker:
[afbeelding]
Dat smaakt vast niet met gesmolten kaasquote:
Die teenage witch?quote:
mag ik daar dan ook heen komen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef nixxx het volgende:
whaha het is hier zelfs semizonnig... my eyes!
maak maar een taco voor mequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef nixxx het volgende:
kom maar op.. alleen de tosties zijn al op voor je hier bent
als ik haar was nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef Aarde het volgende:
stel
het koningshuis wordt helemaal afgeschaft
zou koningin beatrix dan in nederland blijven wonen![]()
rule on bea![]()
je kunt me rug opquote:
oke koop maar een taco voor me dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt me rug op
en hier groeit ook een Twisted_palm
zit er niet inquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke koop maar een taco voor me dan?
Hier hagelt hetquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef melismay het volgende:
Het is hier koud en het regent, helemaal geweldig dus
dat is wel heel knus voorbij mn film...quote:
Ver, ver voorbij je film.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is wel heel knus voorbij mn film...
nu nog een taco
mooiquote:
In die tijd dat je er nu om zit te zeuren had je er al lang en breed zelf voor kunnen zorgenquote:
heb geen vega gehakt in huisquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:16 schreef melismay het volgende:
[..]
In die tijd dat je er nu om zit te zeuren had je er al lang en breed zelf voor kunnen zorgen
r.e.s.t.e.c.p.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:19 schreef Chandler het volgende:
Lang leve the queen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |