Ik geloof jequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef R_ON het volgende:
Of de duvel er mee speelt, mijn verbinding viel weg.
- Ja, ja, dat zou ik ook zeggen!
Nee, echt.
(wellicht) tot later.quote:Hoe dan ook. Tot later (wellicht).
oooohooo een romance?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je.
[..]
(wellicht) tot later.
Nou ... nee ...quote:
het is een liedje van Eels.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
vogels of palingen? waar hou je van?
*wie moet ik hebben voor een permban? *quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... nee ...![]()
I don't romance through FOK!
En een film van Hitchcock ...quote:
Haha, die meeuw... ik ga in het zonnetje zittenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een film van Hitchcock ...
[afbeelding]
Wat zijn dat ??quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hier alleen tussen de grauwe regen en hagelbuien door.
Wat denk je zelf?quote:
Ik proef sarcasme in z'n post. Waarschijnlijk is het bij hem (net als hier) op zich nog best zonnigquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zouden het regen- en hagelbuien zijn in een verder strak blauwe hemel of zou de lucht wellicht grauw betrekken?![]()
![]()
Bij mij wel, maar het regent hier dan ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
ik vraag me echt af of er nu mensen zijn die in de stad staan te zuipen met dit weer...
ik krijg gewoon de neiging om te gaan kijken...
maja t regent
ik vind het wel wat hebben een q-day met regenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar het regent hier dan ook niet.
Hopelijk gaat het niet harder waaien of ook regenen, zou vanavond naar het vuurwerk gaan![]()
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
en bedankt voor je geweldige topic in tru.. nu heb ik ruzie met de geweldige DV
is mn dag helemaal verpest![]()
Sarcasme is ongewenst op een druilerige dag als dees'.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:46 schreef Dickies het volgende:
Ik proef sarcasme in z'n post. Waarschijnlijk is het bij hem (net als hier) op zich nog best zonnig![]()
en die mods die dan volhouden dat ze toch echt het zelfde beleid voeren tegenover iedereen....quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Echt geweldig wat voor topics je daar gewoon kan/mag openen en nog mooier wat voor gekken het aan kan trekken![]()
het is een dvd-dag...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sarcasme is ongewenst op een druilerige dag als dees'.
Ja, maar Mirage en DV kennen elkaar nog uit Atlantis, dat moet je niet onderschattenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die mods die dan volhouden dat ze toch echt het zelfde beleid voeren tegenover iedereen....
Ja ach, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die mods die dan volhouden dat ze toch echt het zelfde beleid voeren tegenover iedereen....
wat een kwats
Arme Plato.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar Mirage en DV kennen elkaar nog uit Atlantis, dat moet je niet onderschatten.
Wat heb ik met Atlantis te maken?quote:
ik vond het wel vermakelijk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja ach, niet te serieus nemen allemaal.
Ik vermaak me er wel op een bepaalde manier![]()
Oh ik dacht dat Plato daar wat mee te maken hadquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb ik met Atlantis te maken?![]()
Je verloren dialoog had er het een en ander over te melden, als ik me goed herinner.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb ik met Atlantis te maken?![]()
Ik heb van m'n eigen werk alleen "The Republic" gelezen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je verloren dialoog had er het een en ander over te melden, als ik me goed herinner.
uit Indiana Jones and the Fate of Atlantis, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb van m'n eigen werk alleen "The Republic" gelezen.![]()
Daar kan ik me dus niets van herinneren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
Plato's accounts of Atlantis are in his works Timaeus and Critias; these are the earliest known references to the mythological civilization of the Atlanteans (360 BC).
-edit-
Dementeren is een bitchquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niets van herinneren.![]()
Ja, maar ik ben dan ook al zo'n 2400 jaar oud.quote:
Dementeren na ruim 2000 jaar is vermoedelijk zo erg nog niet.quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dementeren na ruim 2000 jaar is vermoedelijk zo erg nog niet.
Jammer alleen dat ik dat punt langzamer maakte dan een dementerende 2400jarigequote:
Detailquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik dat punt langzamer maakte dan een dementerende 2400jarige.
Ik heb zo m'n heldere momenten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik dat punt langzamer maakte dan een dementerende 2400jarige.
Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:16 schreef nixxx het volgende:
het lijkt me fijn om zo'n leeftijd te hebben dat je nog volkomen helder bent, maar wel alvast de schuld voor lompe opmerkingen op dementie kunt schuiven
mag op jou leeftijd ook al wel hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:16 schreef nixxx het volgende:
het lijkt me fijn om zo'n leeftijd te hebben dat je nog volkomen helder bent, maar wel alvast de schuld voor lompe opmerkingen op dementie kunt schuiven
stil! kind!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag op jou leeftijd ook al wel hoor
Seizoenskaart is al besteld, volgend jaar spelen we tegen Bayern, Schalke, Borussia Dortmund etc.quote:
zelf stil bejaard...quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
En een stief halfuurtje later staat mijn alu keukenopbergrek vooralsnog stevig op zijn poten.
heb je nog schroefjes over?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
En een stief halfuurtje later staat mijn alu keukenopbergrek stevig op zijn poten.
schroefje voor in je hoofdquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je nog schroefjes over?
en ga toch weg met je nickelodeon.. ga een boek lezen..
in mijn tijd...
Bel Blijdorp om te vragen of er nog plek is in het Apenhuis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:24 schreef liefie_ het volgende:
ik hou van zoopheb een zwak voor dierentuinen... wou dat ik er zelf in mocht wonen
Ikea, je denkt ook aan allesquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
En een stief halfuurtje later staat mijn alu keukenopbergrek stevig op zijn poten.
ga naar artis en meld je aan als "the missing link" dan mag je naast de gorillas en chimpansees wonenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schroefje voor in je hoofd![]()
oh foei liefie_ wat zeg je nou!!!
ik hou van zoopheb een zwak voor dierentuinen... wou dat ik er zelf in mocht wonen
naja dat en er is niks anders op en boek lezen doet mn hoofd pijn
Neequote:
dat is natuurlijk wel een plan...quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bel Blijdorp om te vragen of er nog plek is in het Apenhuis.![]()
heb je alu gelastquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Schroefloze zelfbouwpakketten roeleren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |