Nee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het hier gezellig?
Ik word mod van WK-2006quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer oranje, dat kan maar één ding betekenen natuurlijk
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:33 schreef Bjoro het volgende:
Tong en SCH komen ook nog even buurten:
[afbeelding]
Iets met spijkers en koppenquote:
Bjoro mag bijna overal weer naar toe rijden van de dokterquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat het wel goed met Bjoro?
Dat is meer Rubbereend, qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:48 schreef Bjoro het volgende:
Pascalheister is nog even aan het brommer kiek'n
[afbeelding]
hahahahaquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:57 schreef Bjoro het volgende:
We waren Golfer een tijdje kwijt, maar die werd gelukkig terug gebracht door 2 lieve mensen:
[afbeelding]
Ja, Yvonne en Clauw(n)tje brachten mij terug naar de afdeling gevonden voorwerpen, alwaar ik nu naast een paarse krokodil lig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:57 schreef Bjoro het volgende:
We waren Golfer een tijdje kwijt, maar die werd gelukkig terug gebracht door 2 lieve mensen:
[afbeelding]
Heb je al heimwee naar Down Under?quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:22 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens nog 3 nachtjes slapenen dan kom ik al weer terug
Dan is het gedaan met de rust in Hools
muwahahahaha
Haha nog nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je al heimwee naar Down Under?
Als ik al die oranje teletoeters zie dan kan ik niet echt jaloers worden dat ik Queensday moet missen.
quote:
Volgens mij vind jij het allemaal niet zo leukquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:41 schreef rubbereend het volgende:hier live vanuit de music hall
Armin van Buuren draait
Zolang W.A.van Buren niet draait, vind ik het prima.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:41 schreef rubbereend het volgende:hier live vanuit de music hall
Armin van Buuren draait
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
ik neem nog een grote heineken en ben er vandoor
Ze schijnen familie te zijn trouwens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang W.A.van Buren niet draait, vind ik het prima.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:48 schreef Bjoro het volgende:
Pascalheister is nog even aan het brommer kiek'n
[afbeelding]
Bjoro, waar was je mee bezig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:07 schreef Bjoro het volgende:
-Vaduz- met brechtje en IJsmeis:
[afbeelding]
Toch te herkenbaar dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:04 schreef Bjoro het volgende:
Bos81 hoopte nog dat we hem niet zouden zien:
[afbeelding]
Popo, Heb je in de VS ook die commercial van DCshoes, met al die skaters die al skatend op de meest onmogelijke manieren en vanaf de meest extreme schansen en afstanden en basketbal in het netje gooien?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:33 schreef popolon het volgende:
End of Orange streak.
Dat hèhè zeggen mijn vrienden ook vaakquote:
Nee ik kom nog wel eens te laatquote:
Dank jequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier in Eindhovuh!
Oranjekalntquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:19 schreef golfer het volgende:
Boe!
3-0 Dus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
het einde ff meepakken van chelsea - man u
Die doet het niet bij mij, mijn videokaart mist een pixelshader ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter, mooi spel hoor, net echt.
Orginele manier van fraude.quote:
Vrouw heeft met name wat gekocht. O.a. plant en wat miniatuur-parfumflesjes die ze verzamelt. Ik ben gewoon meegehobbeld en van de sfeer genotenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Nog mooie dingen gekocht Eilanden? Voor de vrouw?
Okee. Geen Utrecht in rouw wegens het mislopen van Europees??quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouw heeft met name wat gekocht. O.a. plant en wat miniatuur-parfumflesjes die ze verzamelt. Ik ben gewoon meegehobbeld en van de sfeer genoten
Heb je dat programma wat er bij kwam geinstalleerd? AGEIA PhysX Processor?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die doet het niet bij mij, mijn videokaart mist een pixelshader ofzo.![]()
Nope! Na Willem II was dat toch min of meer verwacht. Was gewoon gezellig in Utrecht!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Geen Utrecht in rouw wegens het mislopen van Europees??
Mooi zo, daar doe je het toch voor!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope! Na Willem II was dat toch min of meer verwacht. Was gewoon gezellig in Utrecht!
Daar zit een film inquote:
The Dutch Quiz showquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Heb ik al een leuke titel na het zien van The Royal Tenenbaums net
The Royal Kazan
Ik hoorde het op de radio.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Radegast het volgende:
Keith Richards is tijdens z'n vakantie uit een palmboom geflikkerd.
Tour van de Stones op losse schroeven.![]()
Misschien de stad nog in, hangt van vriendin af. Gisteravond zijn we de stad niet in geweest, omdat ze te ziek was. Ze voelt zich nog steeds niet 100%, maar beter dan gisteren. Jij nog plannen in HIA?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi zo, daar doe je het toch voor!
Vanavond nog plannen?
gezelligquote:De Oranjefans komen helemaal in het oranje, met alles erop en eraan, en wij verzoeken de scheidsrechters in hun scheidsrechterstenue te komen! Om zo de verschillen tussen de vooroordeelgroepen nog duidelijker te maken. Neem de bekende gele en rode kaarten mee en natuurlijk niet te vergeten de scheidsrechtersfluit!
Wanneer is ie terug ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet van Boez doorgeven dat hij zielig is, hij mist iedereen en huilt zich nu elke avond in slaap.![]()
Maat hij zal snel terugkeren!
En Denneboom ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef borisz het volgende:
LOL in het FIFA wk spel kan je zelf Kevin Bobson selecteren
Boeziequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet van Boez doorgeven dat hij zielig is, hij mist iedereen en huilt zich nu elke avond in slaap.![]()
Maat hij zal snel terugkeren!
Je zou toch denken dat ie dat niet werd; tis hier toch zo'n rechtse boel met rechtse ballen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
SCH meldt net naar me dat ie helemaal depressief wordt zonder Fok
Nog maar een paar wekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
SCH meldt net naar me dat ie helemaal depressief wordt zonder Fok
PI-check.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
JaapSCH zegt:
Hallo Hools - zijn jullie ook zo blij vandaag - ik werd helemaal gelukkig van de toespraak van Balkenende die zei dat 1 ding ons bind op zo'n dag: de kleur oranje. Toen dacht ik: zullen we hem opknopen aan een oranje touw
Doe jij dan, SCH woont in Utrecht en ik er vlakbij; als je het goed uitspeelt ben je ons beide kwijt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
Ze zouden die linkse extremist eigenlijk moeten oppakken met zijn opruiende taal over Balkenende. Eigenlijk zou er iemand aangifte over moeten doen!
over een 4 uur ben je er van af tenzij je de 30ste ook oranje blijftquote:
Die vier uur overleef ik dan nog wel denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
over een 4 uur ben je er van af tenzij je de 30ste ook oranje blijft![]()
Ik denk ik geef het even aan. Je weet nooit hoe hard zoiets aankomtquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
bedankt voor de info, wist ik zelf nog niet
Je bent echt te goed voor deze wereld VoreGquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk ik geef het even aan. Je weet nooit hoe hard zoiets aankomt.
Clauwheee we weten nu wel dat je een huis hebt gekocht maar dat woord hoef je niet in elke post te plaatsen.quote:
Sorry Tongquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clauwheee we weten nu wel dat je een huis hebt gekocht maar dat woord hoef je niet in elke post te plaatsen.
Dat nummer heb ik gisteren té vaak moeten aanhoren; nadeel van stage lopen op een basisschool.quote:
Een kroeg vol grote kleuters zingt het ook moeiteloos mee!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik gisteren té vaak moeten aanhoren; nadeel van stage lopen op een basisschool.
mijn zelfgemaakte basisschool cd was gelukkig goed bevallen, en dat zonder k3quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik gisteren té vaak moeten aanhoren; nadeel van stage lopen op een basisschool.
Mja, ze blijven populair. Al moet ik toegeven dat het wel een carnaval's CD leek.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn zelfgemaakte basisschool cd was gelukkig goed bevallen, en dat zonder k3![]()
Draai een keeeeeeeer in het rond, stamp met je voeten op de grond!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mja, ze blijven populair. Al moet ik toegeven dat het wel een carnaval's CD leek.Annabel, Toeter op m'n waterscooter, K3, een heleboel varianten op de macarena en kabouter plop.
Guussie doet het ook altijd goedquote:Het was zeven jaar geleden midden in Parijs
Onder aan de trap van een oud paleis
En ik keek in jouw ogen en jij in die van mij
Een enkele seconde en toen was het al voorbij
Maar die seconde werd een dag, die dag die werd een maand
Die maand die werd een jaar en toen pas kustten wij elkaar
Voor de allereerste keer, daarna niet zoveel meer
Je hield nog wel van mij maar onze liefde was voorbij
Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan
We waren veel te jong toen
En wisten niet van houden van, nonono
Je zei 'we blijven vrienden', dat vond ik een clich
Daar eindigen relaties in een film altijd mee
Maar goed, ik had geen keuze, ik wilde je niet kwijt
Dus in plaats van liefde koos ik voor gezelligheid
Maar dat bleek niet te werken, je praatte niet met mij
Waardoor ik in een hoekje zachtjes in mezelf zei
Ik wil hier niet blijven, afscheid met een traan
Voor beiden is het beter als ik even weg zou gaan
En makkelijker dan
En wisten niet van houden van, neeneenee
Maar nu zijn we al ouder en wijzer bovendien
En hebben al wat meer van de wereld kunnen zien
Ik werd opnieuw verliefd want daar wist ik al wat van
En later dan toch geleerd dat ik van iemand houden kan, auwauw
En makkelijker dan
En wisten niet van houden van
En makkelijker dan
Wat waren we nog jong toen
En makkelijker dan
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:25 schreef Noca het volgende:
Toch blijf ik iets tegen Koninginnedag hebben.
Lijkt net of half Nederland de helft van zijn hersencellen verloren is
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
~'s Nachts na tweeen~
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef clauwheee het volgende:Sooooomewheeeere over the rainboooowww!
wou net zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]I wanna see the rainbow high in tha sky!!!!!
Heerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef borisz het volgende:
[..]
wou net zeggen
leuke muziek uit de jaren 90![]()
leuk, verstoppertje spelen op konninginedagquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:41 schreef Againzender het volgende:
Hai
Nog steeds droog in Amsterdam, en dooir de drank voel je de kou ook niet meer zo erg
De ME is al de hele dag op zoek naar een groep feyenoorders die op het Rembrandtsplein Ajacieden zouden zoeken
Dat schijn ik ook gedaan te hebben, Noca heeft me gezocht in de kroeg maar niet gevondenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
leuk, verstoppertje spelen op konninginedag
Ik kijk naar de DFB-pokal finale,quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:43 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, zijn we allemaal nog aan het feesten of dutten we in?
yep....quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Schijnt erbij te horen AZ...
Ah, het volkscarnaval is weer een succes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
het vuurwerk knalt in Amsterdam Slotervaart, en de eerste charges komen eraan in het centrum: Koninginnedag loopt duidelijk op z'n einde.
het is te koud voor echte rellen geloof ik, de meesten zijn al weggerend toen ze de honden hoordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, het volkscarnaval is weer een succes.
Ja ik zag het, 't is wel weer typisch Nederlands kutweer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is te koud voor echte rellen geloof ik, de meesten zijn al weggerend toen ze de honden hoorden
Bij Vrankrijk, krakersbolwerk, is het republiekeins verzet wat vasthoudener
dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Al zijn er mooie koninginnedagen geweest.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij!
Vanmiddag hebben we in Utrecht van alles gehad! Van een lekker zonnetje tot forse regen tot hagel!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Vanmiddag viel het mee EilandjeWe hebben de hele middag een lekker zonnetje gehad op de Grote Markt. En in de kroeg was het zo warm dat ik eerste even moest afkoelen en de terugweg met jas open heb gedaan
I'm bahaaaaaaaackquote:
Dieptepunt tong.quote:
Nee da'seen hoogtepuntquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Dieptepunt tong.
Maar goed, we gaan naar het ijshockey, tot later...ooit.
Ik was van dinsdag tot vrijdag in Grunn, het was mooiquote:
Dat had je me allemaal al verteld SCHatquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik was van dinsdag tot vrijdag in Grunn, het was mooi
Jullie moeten in die stad van jullie alleen wat meer Grolsch gaan verkopen
Ik hou ook van jullie allemaal![]()
Het diepeduistere gat waar geen mens uitkomt maar hoopt ooit uit te ontsnappen maar de midelen niet voor heeft en troost zoekt in mediocre dingen die verder gaan dan God en Vader en zoon en Maria de allom aanwezige beschermengel die terloops plaatst dat ze van je houdt maar dat je terzijden schuijft wegens niet relevant want je wikkelt je in weemoed liefdesverdriet romantiek en melangolie.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het diepeduistere gat waar geen mens uitkomt maar hoopt ooit uit te ontsnappen maar de midelen niet voor heeft en troost zoekt in mediocre dingen die verder gaan dan God en Vader en zoon en Maria de allom aanwezige beschermengel die terloops plaatst dat ze van je houdt maar dat je terzijden schuijft wegens niet relevant want je wikkelt je in weemoed liefdesverdriet weemoed en melangolie.
Maar goed daar gaat het nu niet om
Ouwehoer...quote:
Zuipen !!!quote:
Die lui blijven altijd in vroeger hangen, jeweettochquote:Op zondag 30 april 2006 00:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey Golfer, je bent nog oranje.(Evenals de rest van de crew.)
Onze machine is nu aan het draaien.quote:
Grrrrr.... en dat terwijl ik geen crew ben.quote:Op zondag 30 april 2006 00:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey Golfer, je bent nog oranje.(Evenals de rest van de crew.)
Je hebt zo lang in de crew gezeten; ze eren je er nu juist mee.quote:Op zondag 30 april 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Grrrrr.... en dat terwijl ik geen crew ben.
je hebt grote kans dat ze de crew eerder hun normale kleur terug geven dan ik
Je brengt ze zo nog op nieuwe gedachtesquote:Op zondag 30 april 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Grrrrr.... en dat terwijl ik geen crew ben.
je hebt grote kans dat ze de crew eerder hun normale kleur terug geven dan ik
Als telt niet in VBLquote:Op zondag 30 april 2006 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zit even stuk jongens... Mijn held Wayne Rooney is waarschijnlijk out voor het WKGodverdomme man
Als hij in 2004 geen blessure had opgelopen hadden ze dat k#t-Portugal met 5-1 gedold...
![]()
ik ook vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb me net helemaal uitgeleefd![]()
helaas niet verkleed en met andere muziekquote:Op zondag 30 april 2006 04:58 schreef popolon het volgende:
Is het carnaval al over?
* rubbereend "'s nachts na 2en" instart voor Popoquote:
Dat bedoel ik.quote:
heb je nog verzoekjes?quote:
Bloemkolen.quote:
quote:
Vanavond 3 keer gehoordquote:
quote:
quote:
Je kent 't nummer dus nietquote:
Zelfs de Sjonnies kwamen voorbij.quote:Op zondag 30 april 2006 05:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]omg, zelfs op de radio is die plaat wel over zn hoogtepunt heen
kon geen foto vinden van André van Duin met bloemkolenquote:
quote:
Het eeuwenoude "dans je de hele nacht met mij".quote:Op zondag 30 april 2006 05:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]steek een roos in je blonde haren
quote:Op zondag 30 april 2006 05:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kon geen foto vinden van André van Duin met bloemkolen
quote:Op zondag 30 april 2006 05:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het eeuwenoude "dans je de hele nacht met mij".
lastig is dat, omdat ik vanmiddag tot 16.45 heb geslapen ben ik nu ook mn ritme kwijtquote:Op zondag 30 april 2006 05:26 schreef cultheld het volgende:
Hoe zal ik mijn weekendritme eens gaan beëindigen ? Vandaag werd ik om 17:00 wakker en nu ben ik gesloopt, doch niet moe. Ik denk dat ik de wekker gewoon op 14:00 ga zetten over een uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |