En jij was uitgenodigdquote:
Okay? Niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef Knut het volgende:
Het was okay.
Dat vond ik helemaal zo schattig: Sil's beide getuigen die vrijwel de hele dag hebben lopen snotterenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
het is net zoals de zus van Knut me snotterend en jankend zei: "Ja maar ze passen ook zo geweldig goed bij elkaar, het is zo mooi!"
quote:
De eerste twee foto's zijn dus geposeerd in de Hortus. We hadden twee fotograven één professionele en Lotte (ook een user op FOK!) die echt zo enorm goed was en zulke gave foto's heeft gemaakt. Ik heb de foto's van de andere fotograaf nog niet gezien, maar ik denk dat die van Lotte er zeker niet voor onderdoen.
De taart is door mijn vader en tante gemaakt, de smileys door mijn schoonzusje en ik heb de roosjes gedaan
Hier zing ik "Als je bij me weggaat" van Acda en de Munnik. Dat is ons trouwliedje en hierop kwam ik ook de Orangerie binnen. (Gemeentelijk huwelijk in de Hortus)
Dit was onze trouwauto, een Jaguar mark VIII van Knut's vader die tevens chaffeur was.
Lief handjes vasthouden
Nee joh, ik ben juist heel erg van de traditie enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Sil, Knut.. van harte en een heel gelukkig leven samen.![]()
Romantische jurk hoorHad Sil stiekem in iets moderns verwacht
Ze zitten nu in Londen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef Memmel het volgende:
Jullie zien er echt prachtig uit! Moet een leuke dag geweest zijn. En nou nog lekker nagenieten. Gaan jullie nog honeymoonen of niet?
Ja zo kwam ik op de mijne namelijk, prachtig zijn die van jouquote:
Doen gewoon! Ik vind ze haske cutequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Leuk pak, maar wat hebben we daar nou aan.
Trouwkleedjes motte we![]()
Morgen hebben we een feessie en ik heb zo'n onbedwingbare drang om mijn trouwschoenen aan te trekken
Gewoon onder mijn spijkerbroek of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |