Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef popolon het volgende:
Mag ik 48 uur voor ONZ ?
Omdat 't m'n eerste ban dan is. Vind ik wle een goede reden.
Heb jij de eer Dagonet.
Wees creatief zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.
Ach welnee, nergens voor nodig, dan moet ik dat weer in context gaan plaatsen en beoordelen en dat soort gezeik. Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Ach, als je je dan toch verveelt kan je net zo goed meteen een nieuw rechtengroepje aanmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.
Zijn die allemaal nog niet gebanned dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Geen paultjuhhhh, tonks, maikuul, ratelslangetje, enz enz enz?
Ik hoor daar níet tussen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dribbel, paultjuhh, Jett, Prinscreen, Misstique, Biogarde & Ratelslang zou al een goed begin zijn.
variërend van baggeren tot ouvre-ban.
Dagonet vuile homo, sterf een wisse doodquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.
Ik ga m'n vriendin niet bannen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh ja als jij het zegt, ik zag je in bef en trok mijn conclusies..
Overigens ben ik het hier mee eens. Krijg kanker aan je ballen oetlulquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef iddqd het volgende:
[..]
Dagonet vuile homo, sterf een wisse dood
Zo flauw ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef djenneke het volgende:
Dat is wel heel makkelijk te verbreken dan, aangezien een ban-aanvraag een ban oplevert voor de aanvrager....
BLuf.quote:
Zeik niet, opperkutkind.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:56 schreef Rampestamper het volgende:
Het merendeel van alle "oldbies" - Te verzuurd om los te lopen
Who died and made you FA?quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.
De erkenning, eindelijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dribbel, paultjuhh, Jett, Prinscreen, Misstique, Biogarde & Ratelslang zou al een goed begin zijn.
variërend van baggeren tot ouvre-ban.
Grappig, omgekeerd eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Klopt. Haar bannen staat garant voor minimaal 4 weken geen sex.
Deal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig, omgekeerd eerder het tegenovergestelde.
Drie uur seks schat ik in.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:20 schreef boebiedoe het volgende:
Als ik tubgirl post, hoe lang duurt mijn ban dan Dago?
Eens kijken hoe showchat loopt zonder ons hartquote:
Neuh, nikky?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou Dago, vooruit. Waar en wanneer? En doet Misstiqu mee?
Whehe, dat verdient een schouderklopje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oldbie en einstein tong80 belachelijk maken.
Ik ben eens voor twee minuten gebanned in het fotoboek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Eens kijken hoe showchat loopt zonder ons hart![]()
Plus dan kan je niet meer zeggen dat je nog nooit gebant bent![]()
Op dat laatste reageer je.. Ik noem je het hart van showchat manquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, dat verdient een schouderklopje.
[..]
Ik ben eens voor twee minuten gebanned in het fotoboek.![]()
!
Ja, en? Dat is toch ook zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op dat laatste reageer je.. Ik noem je het hart van showchat man![]()
Jezelf incluis?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Dagonet het volgende:
De mensen die hier aan het slowchatten zijn staan ook op m'n lijst.
Nee, ik kan mezelf niet bannen.quote:
Lekker weertje was het vandaag, hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Bovenstaande opmerking is dus een reden om je te bannenquote:
Ik weet zeker dat je dat wel kan, maar daarna kun je jezelf waarschijnlijk niet meer unbannenquote:
Megaul, het is: gewisse dood. Als in:quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef iddqd het volgende:
[..]
Dagonet vuile homo, sterf een wisse dood
Nou, iedereen zal nu vast zitten te bibberen van angst.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Dagonet het volgende:
op bovenstaande user ctrl-f ik altijd in MEDquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:31 schreef Jajong het volgende:
Iedereen die naar de "Bagger-meets" gaat.
Reden:
.. Ze gaan naar "Bagger-Meets".
Welk merk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat glijmiddel in de aanbieding.![]()
Tube?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oe ....ff op de tube kijken? ............. Is koelpasta ook goed?
Mee eens, die schavuit moet gestopt worden.quote:
quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:56 schreef Rampestamper het volgende:
Het merendeel van alle "oldbies" - Te verzuurd om los te lopen
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader, kloon van mod. Mod krijgt ook een ban: Snakey, tot over 2 jaar
Klonen genoeg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je eigen kloon quoten, dat is triest.
Snakey, extra jaartje erbij.
Pietklaaso - Taalverbastering, 48 uur om integratiecursus nog eens door te kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:55 schreef Pietklaaso het volgende:
Plaatsen van tubgirl hoelange ban is dan ;')
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef jip. het volgende:
[..]
Pietklaaso - Taalverbastering, 48 uur om integratiecursus nog eens door te kijken.
jip.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:09 schreef jip. het volgende:
[..]
Pietklaaso - Geen respect voor gezag, week algeheel.
Mailen hoeft niet...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
jip.
punt in usernaam.
Hoeft voorlopig niet te mailen.
Jip. Geilen op janneke, levenslange ban.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:09 schreef jip. het volgende:
[..]
Pietklaaso - Geen respect voor gezag, week algeheel.
Mailen hoeft niet...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:09 schreef jip. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef janneke. het volgende:
Ja, ook dat!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kijk mij eens stoer doen dat ik FA ben Dagonet![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:03 schreef most_wanted het volgende:
Chowi: Lelijk zijn en zich als een randdebiel gedragen.
quote:Op zondag 30 april 2006 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:
tong80, voor het openen van etteloze baggertopics.
quote:Op zondag 30 april 2006 09:41 schreef iamredleader het volgende:
Alle mods, omdat het nog steeds een debiele oranje kleur is...
Mutsen tellen niet mee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
Nou Dagonet, vergeet het maar, nikky is veel fanatieker dan jij
Post eens een foto van jezelf, klootviool!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:03 schreef most_wanted het volgende:
Chowi: Lelijk zijn en zich als een randdebiel gedragen.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, klootviool!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |