beetje slecht te zien maar zal toch niet....hopelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
ligt daar nou een olie spoortje op de meest linker baan voor ons gezien![]()
mwah nee het valt inderdaad meequote:Op maandag 1 mei 2006 16:17 schreef peacetaker het volgende:
[..]
beetje slecht te zien maar zal toch niet....hopelijk
/edit
ok nu rijdt de auto ervanaf en er is toch duidelijk een donkerdere plek te zien op het wegdek...maar denk niet dat het olie is
en die baby blauwe porsche ook, volgens mij horen die bij elkaarquote:Op maandag 1 mei 2006 16:44 schreef MosPos het volgende:
Die Galardo is best snel volgens mij
[afbeelding]
denk het ook ja, bijna op elke foto staan ze er alle twee opquote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
en die baby blauwe porsche ook, volgens mij horen die bij elkaar
die mobiele slagboom vind ik nog intrigerenderquote:Op maandag 1 mei 2006 16:54 schreef peacetaker het volgende:
[..]
denk het ook ja, bijna op elke foto staan ze er alle twee op
? Hoezo?quote:
helaasquote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het of hij staat te duwen, maar als je goed kijkt, zie je dat hij uitstapt en naar voren rent
Yes! Net terug van de Ring, nieuw ronderecord geduwd! Gewoon 4 uur 32min 16sec! Beat that!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
Ik beeld me nog wel even in dat ie echt staat te duwen, dat maakt de foto leuker
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Yes! Net terug van de Ring, nieuw ronderecord geduwd! Gewoon 4 uur 32min 16sec! Beat that!![]()
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Delnooz het volgende:
He BoJo...da was niet echt hedat was in reactie op de foto waar die gast uit de porsche jumpt en het lijkt alsof hij z'n auto staat te duwen..
nu staat er een c5 trouwens...of t is een opel, dat kan ik niet zo goed zien![]()
ding staat er al de halve dagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Welke auto is dit![]()
Lijkt me zo'n opel, maar herken het model niet echt.
Dat is een (nieuwe) Opel Vectraquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Welke auto is dit![]()
Niet gewoon een Opel Vectra?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Welke auto is dit![]()
Had ik toch even moeten refreshen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is een (nieuwe) Opel Vectra
[afbeelding]
maar dan de station
Wie heeft een Murcialago gespot?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:58 schreef alsem het volgende:
...
De tot nu toe vetste bakken die zijn gespot zijn volgensmij de audi le mans (alleen door iemand van autovisie, dus die telt niet mee vind ik..), carrera gt, noble m12, gallardo, murcielago etc.
niemand, dat bleek een foutje te zijn, was een Lotus Espritquote:
nee, dat zou een diablo zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
niemand, dat bleek een foutje te zijn, was een Lotus Esprit![]()
Dat de ring dicht is voor publiek gebruik hoeft niet te betekenen dat er niks rijdtquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik dacht dat de ring vandaag dicht was?
[afbeelding]
achso, ik dacht al zoiets..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat de ring dicht is voor publiek gebruik hoeft niet te betekenen dat er niks rijdtDe baan is blijkbaar afgehuurd.
F1 wordt op een ander gedeelte gereden meende ik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef WesHell het volgende:
Hey... Maar de F1 word er dit weekend toch gereden?? Dan kunnen we morgen leuke beelde verwachten??? Ik zag zonet mensen lopen in de kleuren van Renault..??? Iemand ook?? Later meer mensen maar gewoon gekleed???
Dit is leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef t0n het volgende:
je vraagteken is kapot.
Ik zou het niet weten.. Denk ik eerlijk gezegd niet..!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
F1 wordt op een ander gedeelte gereden meende ik?
Zondag 2 uurquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:09 schreef Backhander het volgende:
als die f1 daar word gereden hoe laat en wanneer is dat dan?
komende zondag om 2 uur is de start neem ik aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:13 schreef WesHell het volgende:
[..]
Zondag 2 uur... Start..
Maar vanaf morgen word er gereden en is er volop F1 leven.. IK hoop dat wij dat op de webcam ook kunnen meegenieten..
geen ideequote:
steek even je middelvinger op, of maak een spandoek Fok! Oidquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er morgen rond 14:00. Kan iemand van mij misschien een screenshotje maken?
Vertel anders even hoe we je kunnen herkennen tussen al die duizenden motormuizen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er morgen rond 14:00. Kan iemand van mij misschien een screenshotje maken?
'tuurlijk, ben jij dan die ene op de motor?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet hij dat wel een minuut lang doen anders heb je kans dat de cam het net niet paktquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
steek even je middelvinger op, of maak een spandoek Fok! Oid
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeg ik het lekker niet meer, na-na-na-na
Zie dit topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zeg maar van Opa het goed vindt.
Ey zonder dollen, hoe herkennen we je nou echt?
ehh........... yeeaaah rightquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kalk met waterverf oid heel groot FOK! op je dak!
Geintje, waterwerf op je dak doe je natuurlijk niet.quote:
Remolie doet het ook goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geintje, waterwerf op je dak doe je natuurlijk niet.
Accuzuur werkt veel beter![]()
(stickers op je spiegels ofzo?)
Nee, want het is tegenwoordige tijd. Stam + T.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het niet "Opa_verteld" ?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef manny het volgende:
kun je geen motorpech faken daar voor de slagboom, en dan een geel veiligheidhesje aandoen en de moto op zijn kop zetten, net alsof je een fietsband gaat plakken. Dan is het voor ons goed te herkennen.
*hap* *hap* *hap*quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:49 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, want het is tegenwoordige tijd. Stam + T.
Stam is vertel (ik vertel), vertel + t is vertelt.
Ja, dit doe ik vaker![]()
Je zegt het precies goed: "GEEN motorpech faken"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef manny het volgende:
kun je geen motorpech faken daar voor de slagboom, en dan een geel veiligheidhesje aandoen en de moto op zijn kop zetten, net alsof je een fietsband gaat plakken. Dan is het voor ons goed te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |