beetje slecht te zien maar zal toch niet....hopelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
ligt daar nou een olie spoortje op de meest linker baan voor ons gezien![]()
mwah nee het valt inderdaad meequote:Op maandag 1 mei 2006 16:17 schreef peacetaker het volgende:
[..]
beetje slecht te zien maar zal toch niet....hopelijk
/edit
ok nu rijdt de auto ervanaf en er is toch duidelijk een donkerdere plek te zien op het wegdek...maar denk niet dat het olie is
en die baby blauwe porsche ook, volgens mij horen die bij elkaarquote:Op maandag 1 mei 2006 16:44 schreef MosPos het volgende:
Die Galardo is best snel volgens mij
[afbeelding]
denk het ook ja, bijna op elke foto staan ze er alle twee opquote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
en die baby blauwe porsche ook, volgens mij horen die bij elkaar
die mobiele slagboom vind ik nog intrigerenderquote:Op maandag 1 mei 2006 16:54 schreef peacetaker het volgende:
[..]
denk het ook ja, bijna op elke foto staan ze er alle twee op
? Hoezo?quote:
helaasquote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het of hij staat te duwen, maar als je goed kijkt, zie je dat hij uitstapt en naar voren rent
Yes! Net terug van de Ring, nieuw ronderecord geduwd! Gewoon 4 uur 32min 16sec! Beat that!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
helaas
Ik beeld me nog wel even in dat ie echt staat te duwen, dat maakt de foto leuker
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Yes! Net terug van de Ring, nieuw ronderecord geduwd! Gewoon 4 uur 32min 16sec! Beat that!![]()
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Delnooz het volgende:
He BoJo...da was niet echt hedat was in reactie op de foto waar die gast uit de porsche jumpt en het lijkt alsof hij z'n auto staat te duwen..
nu staat er een c5 trouwens...of t is een opel, dat kan ik niet zo goed zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |