Is al zolang ik er kom en dat is ongeveer 5 jaar... Volgens mij al veel langer ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef Viper_74 het volgende:
Lol, ja ik las ergens dat het nu officieel een 'tolweg' is en geen racecircuit.
Tja maar de grens tussen een groot vermoeden en bewijs is soms heel klein
Niet iedereenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef daNpy het volgende:
Dat zal wel meevallen denk ik. Iedereen moet gewoon werken
Donderdag lijkt me nog niet zoveel aan de hand? Althans, zal sowieso wel wat drukker zijn ivm vakanties. Maar vind het verstandig dat-ie dicht gaat van het weekend. Anders gaan er waarschijnlijk heeel veel mensen die de GP bezoeken eens "voor de gein" het circuit op. Terwijl ik denk dat de mensen die er nu heen gaan er tenminste vantevoren over hebben nagedacht! De combinatie: heeeeel druk + geen ervaring/flauw benul van 't circuit = ongelukken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet iedereen
Maar wat is er donderdag met F1 dan?
Dat denk ik ook niet nee.. Eerst de feeling van de auto een beetje krijgen.. Aangezien ik wel allemaal schokdempers eronder heb die ik kan verdraaien.. Kan hem laten zakken stugger zetten etc etc... Dus das wel lekker..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Racen zal het de eerste 20 rondjes wel niet worden
amenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Baankennis is ook wel lekker..
Ja idd.. jij hebt daar al eens gereden?? Met wat voor voertuig dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Baankennis is ook wel lekker..
Ik ben van plan om met mijn Ford Mustang daar te gaan rijden.. Achterwiel aandrijving.. En ligt lekker stabiel op de weg.. Lijkt me een hele happening!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor
En baankennis is denk ik nóg belangrijker dan je auto kennen. In het begin heb je geen echt idee wat er gaat komen, met welke snelheid je bocht kunt nemen of wanneer je moet remmen..... alles lijkt op elkaar. Zoals Jeremy Clarkson zei, alles is 1 groter "blur"
Heel verradelijk dus.... goed oppassen
Scherp!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja hoor, loopt prima. Behalve toen er teveel remolie in zat en de rem dus bleef hangen, toen liep het wat zwaar. Maar gelukkig hoef ik er nooit mee te lopen... alleen met in zijn hokje zetten
quote:
4.5 secquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, het is geen supersnelle. 600cc, 210kg en 78pkOh en 54nm koppel...
Top is 220 teller en 0-100 in 4.5 sec.
Gefeliciteert..... met deze uitspraak kom je in het "Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?" topic op Motor-forum.nlquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
4.5 sec![]()
omfg, ik doe er dubbel zolang over![]()
Supermooie dingen die motoren, maar helaas niets voor mij.
Ik zou er een baan moeten bijnemen om alle boetes te betalen.
Zie sig, en die boetes.. Dat acceleratievermogen lijkt me gewoon ontzettend verslavend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gefeliciteert..... met deze uitspraak kom je in het "Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?" topic op Motor-forum.nl![]()
![]()
Wat rijd jij dan? En waarom zou je dan ineens allerlei boete's krijgen? Die motor gaat niet uit zichzelf illegale snelheden rijden hoor.
We zagen jequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef Don_Tom het volgende:
Ring opent om 1 uur, dus ik probeer er dan ongeveer te zijn. Tussendoor zal ik waarschijnlijk op de parkplatz en bij de holle te vinden zijn, misschien nog ff lunchen bij hannes.
http://julesperry.com/nurburgringquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik had verwacht er rond 14:00 te zijn, maar dat werd helaas pas 17:30.....Sorry voor de fans die elke seconden op F5 hebben zitten rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |