F1 wordt op een ander gedeelte gereden meende ik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef WesHell het volgende:
Hey... Maar de F1 word er dit weekend toch gereden?? Dan kunnen we morgen leuke beelde verwachten??? Ik zag zonet mensen lopen in de kleuren van Renault..??? Iemand ook?? Later meer mensen maar gewoon gekleed???
Dit is leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef t0n het volgende:
je vraagteken is kapot.
Ik zou het niet weten.. Denk ik eerlijk gezegd niet..!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
F1 wordt op een ander gedeelte gereden meende ik?
Zondag 2 uurquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:09 schreef Backhander het volgende:
als die f1 daar word gereden hoe laat en wanneer is dat dan?
komende zondag om 2 uur is de start neem ik aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:13 schreef WesHell het volgende:
[..]
Zondag 2 uur... Start..
Maar vanaf morgen word er gereden en is er volop F1 leven.. IK hoop dat wij dat op de webcam ook kunnen meegenieten..
geen ideequote:
steek even je middelvinger op, of maak een spandoek Fok! Oidquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er morgen rond 14:00. Kan iemand van mij misschien een screenshotje maken?
Vertel anders even hoe we je kunnen herkennen tussen al die duizenden motormuizen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er morgen rond 14:00. Kan iemand van mij misschien een screenshotje maken?
'tuurlijk, ben jij dan die ene op de motor?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet hij dat wel een minuut lang doen anders heb je kans dat de cam het net niet paktquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
steek even je middelvinger op, of maak een spandoek Fok! Oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |