Waarom zijn al die wijven altijd zo druk bezig met hun haar? Net in de bus zat er een graftak van 60+ voor me, constant met haar vingers dr - wat er nog van over was - haar te corrigeren. En wat was het resultaat? Niks
![]()
Het is niet alsof iemand je opeens aantrekkelijker gaat vinden als dat ene kleine plukje haar net 2mm naar links zit hoor.
Besteed je tijd aan iets nuttigs, ga cardio doen om al die ranzige vetrollen kwijt te raken. Je kan namelijk niet zeggen dat de gemiddelde Nederlandse meid slank is
![]()
Het zijn dikke zeekoeien geworden. Volgens mij is het zelfs een wonder als je een slanke meid tegenkomt de laatste tijd. Anyway, waarom beseffen wijven niet dat zoveel moeite aan hun haar, geen steek zal veranderen qua aantrekkelijkheid. Het totaalbeeld moet goed zijn, niet dat ene plukje haar wat niemand zal opmerken. Denk je nou echt dat ik bij het uitgaan een meisje zie en denk van: "Goh als ze nou die scheiding 1cm naar rechts had gedaan, dan had ik dr echt wel aangesproken!". NEE DAT DENK IK
NIET.
[ Bericht 0% gewijzigd door Life op 28-04-2006 17:17:09 ]