dat ligt eraan waar je komt.. er loopt zoveel moois rond.. als je maar op de goeie plekken kijktquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef Life het volgende:Volgens mij is het zelfs een wonder als je een slanke meid tegenkomt de laatste tijd.
Dat was enkel een voorbeeld. Ik sprak over het algemeen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:23 schreef Gripper het volgende:
Dus voor jou vallen fossielen van 60+ nog in de categorie "Meid" ?
hm.
oke.
![]()
Ja, of als ze je al kennen: dan gaan ze aan je eigen haar zitten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:25 schreef Gripper het volgende:
Die oude vrouw vond jou kennelijk aantrekkelijk, als vrouwen de aandacht willen trekken gaan ze aan hun haar zitten.
Wel van de gulden schede.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:18 schreef Woutey het volgende:
dat denk ik wel
niet dat oude vrouwen ineens aantrekkelijk worden
maar met meiden van mijn leeftijd
wel eens van de gulden snede gehoord?
jij snapt hem nietquote:
Je leest me als een boekquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij snapt hem niet
TS wou haar, je weet wel een soort oma complex, maar dan anders
keihard wegrennen voordat ie z'n blaffer uit z'n haar tevoorschijn tovertquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef J.Bauer het volgende:
Strikvraag: wat zou jij doen als Jack Bauer voor je in de bus ineens met zijn handen in het haar zat...?
[afbeelding]
Dan ben je al te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:17 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
keihard wegrennen voordat ie z'n blaffer uit z'n haar tevoorschijn tovert
Ik zou hem helpenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef J.Bauer het volgende:
Strikvraag: wat zou jij doen als Jack Bauer voor je in de bus ineens met zijn handen in het haar zat...?
[afbeelding]
Wat ze vaak nieteens hebben omdat ze altijd van dat vieze korte haar hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:36 schreef Cool_Runner het volgende:
dikke lelijke wijven proberen hun lelijkheid altijd te compenseren met mooi haar
Vragen wat ie in de bus doetquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef J.Bauer het volgende:
[afbeelding]
Wat een lulkoek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:25 schreef Gripper het volgende:
Die oude vrouw vond jou kennelijk aantrekkelijk, als vrouwen de aandacht willen trekken gaan ze aan hun haar zitten.
amenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef Life het volgende:
-OP-
hoezo? kan toch best!quote:
Maar dat wil niet zeggen dat iedere vent dat doet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
hoezo? kan toch best!
ik zit ook altijd aan mijn schaamhaar te plukken wanneer ik een lekkere meid zie lopen.
klopt, alleen stoere behaarde mannen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat iedere vent dat doet.
Haar is mooi. Doet mij meer dan een mooi lichaam. Ik begrijp ook nooit waarom meisjes/vrouwen bij het ouder worden opeens hun haar gaan kortwieken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef Life het volgende:
Waarom zijn al die wijven altijd zo druk bezig met hun haar? Net in de bus zat er een graftak van 60+ voor me, constant met haar vingers dr - wat er nog van over was - haar te corrigeren. En wat was het resultaat? NiksHet is niet alsof iemand je opeens aantrekkelijker gaat vinden als dat ene kleine plukje haar net 2mm naar links zit hoor.
Besteed je tijd aan iets nuttigs, ga cardio doen om al die ranzige vetrollen kwijt te raken. Je kan namelijk niet zeggen dat de gemiddelde Nederlandse meid slank isHet zijn dikke zeekoeien geworden. Volgens mij is het zelfs een wonder als je een slanke meid tegenkomt de laatste tijd. Anyway, waarom beseffen wijven niet dat zoveel moeite aan hun haar, geen steek zal veranderen qua aantrekkelijkheid. Het totaalbeeld moet goed zijn, niet dat ene plukje haar wat niemand zal opmerken. Denk je nou echt dat ik bij het uitgaan een meisje zie en denk van: "Goh als ze nou die scheiding 1cm naar rechts had gedaan, dan had ik dr echt wel aangesproken!". NEE DAT DENK IK NIET.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |