Die foto's kennen we allemaal wel ja! Goeie nominatiequote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Yvonne.
oh wat geestig. ik heb altijd gedacht dat ze mooie, maar kleine, tietjes had...quote:
Idd, Prrrrrrrrrrr, slotjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef jogy het volgende:
'prrrrrrrrr'
Die heb je zelf op dit forum geplaatst hoor!quote:
quote:
Zeker alleen OMDAT ze tieten heeft....quote:
Lees de OP eens?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
Skaai denk ik.
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te etenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zeker alleen OMDAT ze tieten heeft....
Dan heeft ze geen pics van haarzelf op het fotoboek staan....quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te eten.
Gaat om het totaal! Ik maak hier de regelsquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Skaai zonder tieten weegt minder dan 100kg. Die tieten tellen we er niet bij eh.
Verkapte zelfnominatie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Nu nog de foto's.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef Pruttelkroam het volgende:
[..]
Gij neemt mij den woorden uit den mond!
geen idee, ik kijk vrijwel nooit in fobo'squote:Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen pics van haarzelf op het fotoboek staan....
Meer een TVP.quote:
Jullie hebben ook alles doohoor.quote:
Ik heb haar foto geplaats hier hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef c0nd0r het volgende:
Je vergeet de post in US waar je idee tot stand kwam TS
GAYNIAAL.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer snopprinses, ik vind dat zij een prachtig lichaam heeft. En dat mag gezien worden, als er 1 lichaam was waar ik voor altijd naar moest kijken dan was het die van snopprinses. Dus ik vind dat snopprinses deze wedstrijd moet winnen en een award krijgen voor het mooiste lichaam van fok. Ik hoop dat er (na mijn vele mailtjes) ook een snopprinses subsite komt snopprinses.fok.nl die dan doorlinkt naar het snopprinses subforum een S&G topic voor haar alleen en mensen die er naar kijken.
Tieten, niet lichamen. Dik, niet mooi.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer snopprinses, ik vind dat zij een prachtig lichaam heeft. En dat mag gezien worden, als er 1 lichaam was waar ik voor altijd naar moest kijken dan was het die van snopprinses. Dus ik vind dat snopprinses deze wedstrijd moet winnen en een award krijgen voor het mooiste lichaam van fok. Ik hoop dat er (na mijn vele mailtjes) ook een snopprinses subsite komt snopprinses.fok.nl die dan doorlinkt naar het snopprinses subforum een S&G topic voor haar alleen en mensen die er naar kijken.
L O L!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
goede inbreng moet ik zeggen!!!quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Inderdaad en nog heel mooi ook.quote:
Duderinnetjequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:18 schreef boebiedoe het volgende:
Heatwave, wie was die verbaan wannabe ookalweer?.
Je hebt alleen ijsmeis?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:20 schreef Rosbief het volgende:
Tietdiktes vergelijken gaat zo moeilijk met alleen ijsmeis.rar voorhanden...![]()
Heb ik lippenstift op daar dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
OMG Vivi wat een borstkas
Maarja ik vind je lippenstift niet zo goed bij je passen
show us the goodies.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:26 schreef Rhanna het volgende:
Ikkuh.
Ze is gay.quote:
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.quote:
ze kunnen strijken en schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil jou misschien nomineren, Ch!
stuur eens wat materiaal!
Ik heb ijsmeis.rar niet eens....quote:
Maar voor de beoordeling zou een foto post hier wel een goed idee zijn....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Als je mij stuurt nomineer ik je ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Hierzo welquote:
Vrouwen zonder reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen zonder reet.. Kontloos, zo helemaal recht.
.
Moet wel wat vlees aan zitten natuurlijk.
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.
En 'anders nog iets'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"
quote:
Slagers organiseren gewoon orgies met dikke wijven.quote:
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.quote:
Je kúnt het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te eten.
Ik ben juist zo benieuwd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.
Bewijs het maarquote:
quote:
Op die foto stond alleen je hoofd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Check je archief ten tijde van mijn indiensttreding!
Kan wel ja, zal ik dat doen dan?quote:
Okay dan ...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef Tafkahs het volgende:
Kom op Copycat, ik wil ze ook wel eens zien. Niet zo flauw doen, hup.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kom op! Gooi het maar op tafel!
je kan ook op je tweede foto uit je fotoboek zien dat de stof van je t-shirt aardig opbolt onder die gigantische bommen van je.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Check je archief ten tijde van mijn indiensttreding!
ONDER de 100 kilo.. Le-zenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Scepsis het volgende:
CuteSanDiegoGirl.
Die heeft overigens een borstverkleiningsoperatie begaan, toch nog steeds puike titt'n
Braaf.quote:
Als het even kan wel jaquote:
Nee hoor, ZO erg was het nietquote:
Juist!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef Lucille het volgende:
Maar iedereen die je foto ziet zal toegeven dat je er wezen mag.
Duivels....quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Als we zo gaan beginnen zal ik ook maar mijn tweelingposten.
[afbeelding]
Hey! Je hebt mijn shirt gejat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van deze topic
Dat komt ook omdat deze topic voor geen meter klinktquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van deze topic, maar het valt me tot nu toe tegen.
Lijkt net een reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
De buurvrouw zat net in de tuin een boekje te lezen dus ff snel een pic genomen.
Als je me toch zoiets door de stad ziet lopenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
De buurvrouw zat net in de tuin een boekje te lezen dus ff snel een pic genomen.
Wat een kutleven heeft zij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Niet de grootste van gans Fok!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Wat dachten Maikuuul hier van dan? Hoe staat zij ervoor in deze wedstrijd? Maikuuul, jij weet het!
Post ze eens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet de grootste van gans Fok!
Maar ze zijn wel mooi
Okquote:
Sportief van je.quote:
nice!quote:
Ha!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nice!
toch eens vaker in onz komen dus
Das idd een flinke partij !quote:
Duidelijk een paar sokkenquote:
Dat schilerenquote:
lekker wijfquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
wat is dat voor een site![]()
http://www.watchersweb.co(...)_no=qa7j6h1146114252
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef Renesite het volgende:
f o t o ' s
Die heeft Cynix nog welquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
wat is dat voor een site![]()
http://www.watchersweb.co(...)_no=qa7j6h1146114252
eigen schuld, moet jullie maar foto's van je eigen postenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
het begon zo leuk met die foto van vivi...
nu is t gewoon eng
beetje beter kijken danquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
eigen schuld, moet jullie maar foto's van je eigen posten
Het regenwoud redden, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:45 schreef Jajong het volgende:
Mijn topic, wat doe je?
Godskolere!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Jaaaaa en weer een looooook-aaaaa-like!!
Zusje van Erodom
[afbeelding]
Dudequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Zusje van Erodom
[afbeelding]
O ja, jij wilde tieten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:45 schreef Jajong het volgende:
Mijn topic, wat doe je?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:52 schreef Jajong het volgende:Alleen vrouwen onder de 100 kilo ( Sorry Skaai )
mmquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Zusje van Erodom
[afbeelding]
Niet alleen Cynix hoor...quote:
quote:
En niet alleen daarom,quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Verbaan is een Dude-wannabeeAlleen al omdat ik er zo'n 112 jaar eerder was
![]()
Das me een flinke bosquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Zusje van Erodom
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Zusje van Erodom
[afbeelding]
Mijn man kwam vragen of ik deze ajb wilde verwijderenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Zusje van Erodom
[afbeelding]
En? Ga je dat nog doen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man kwam vragen of ik deze wilde verwijderen
Geeft weer een hele nieuwe dimensie aan het woord 'tubgirl'...
Neuh, ik stang 'm nog ff... Heb toch al hoofdpijn dit weekend...quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik stang 'm nog ff... Heb toch al hoofdpijn dit weekend...![]()
Egocentriek.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo moet je die voor je man weggooien ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat het internet maar 1 site heeft dat is Fok! forum en dit forum heeft maar 1 topic dat is dezequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo moet je die voor je man weggooien ?
Geeft niets, eindelijk weer eens een vrouwelijke reaktie in dit topic.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
ik kwam alleen gluren
als ik nu verklap dat het opvulsel is mag ik dan niet meer mee doen?
was eigenlijk ook gewoon stom van me om te reageren nu ik er over na denk![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Yvonne.
Grootse tetten.quote:Op zondag 30 april 2006 20:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Tetten.
Maar niet van die schotels om die tepels.quote:
Bah, schotels.quote:Op zondag 30 april 2006 21:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar niet van die schotels om die tepels.
Nauw nee hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 06:09 schreef SolidasRock het volgende:
Yvonne heeft de dikste tieten van heel FoK, opgelost slotje
gelukkig hoeft dit het einde niet te zijnquote:
Posten dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dit het einde niet te zijn![]()
Dat geldt dus niet voor tieten hequote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef Chandler het volgende:
Hoe dikker hoe minder intressanthet gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit
Kontloze vrouwen is echt het meest ranzige wat er is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen zonder reet.. Kontloos, zo helemaal recht.
.
Moet wel wat vlees aan zitten natuurlijk.
Ik heb het er wel eens met vrienden over; op straat wordt je graag gezien met een slank, fijngebouwd vrouwtje. Maar met je bezopen kop in het café, wordt je het meest geilig van een flinke kont en grote memmen...quote:
Wat dacht je van een dik varken met een vette reet zonder tieten? Die bestaan ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:52 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Kontloze vrouwen is echt het meest ranzige wat er is.
doet het niequote:Op zondag 10 juni 2007 09:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
maaike1987, damn wat een stel kannonen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:40 schreef Berenanus het volgende:
Ik heel dit topic doorscrollen... beetje jammer dat er niets in stond...
Vivi haar tieten staan er iig wel in (pag 1)quote:Op zondag 10 juni 2007 16:40 schreef Berenanus het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:40 schreef Berenanus het volgende:
ja, kankerzooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:40 schreef Berenanus het volgende:
Wat een kuttietkickquote:Op zondag 10 juni 2007 09:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
maaike1987, damn wat een stel kannonen!
![]()
![]()
Haramquote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef Sala-adin het volgende:
Wie doet boobies van miss impulsiefje posten
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
De dikste tieten behoren aan een breezah die ook op de onz-meet was.
Hoezo verkaptquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef hoerezooi het volgende:
verkapt "ik wil dikke tieten van users zien" topic
Niet eens verkapt... IK WIL HET GEWOON!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef hoerezooi het volgende:
verkapt "ik wil dikke tieten van users zien" topic
Je zou er heel anders tegenaan kijken in het echtquote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
quicky bat
groter is niet altijd beterquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat een kuttietkick
En voor die kleintjes
Als ik gok dat jij Liiszle bedoelt, zit ik er dan ver naast?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik gok dat jij Liiszle bedoelt, zit ik er dan ver naast?
Ontopic: Liiszle, Fraubitch, Enter vind ik wel het nomineren waard.
Maar daar zit nog 134 kilo ander vlees bij.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:14 schreef Drabbel_ het volgende:
loontjah mag ook genoemd
Da's niet aardig.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar daar zit nog 134 kilo ander vlees bij.
owquote:Op maandag 11 juni 2007 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar daar zit nog 134 kilo ander vlees bij.
Maar wel zo eerlijk.quote:
Die heb ik gemist danquote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Uhuh. Mensen met vetzucht. Of een oogafwijking.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ook daar zijn liefhebbers voor te vinden.![]()
Voor iedereen moet een plek hier zijn toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh. Mensen met vetzucht. Of een oogafwijking.
Daar is fok voor toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voor iedereen moet een plek hier zijn toch?
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh. Mensen met vetzucht. Of een oogafwijking.
en ik de uhm.. tjaquote:
bekendste inkijk misschienquote:
Heel erg jammer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef incoGniet het volgende:
Nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |