Ik heb ijsmeis.rar niet eens....quote:
Maar voor de beoordeling zou een foto post hier wel een goed idee zijn....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Als je mij stuurt nomineer ik je ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Hierzo welquote:
Vrouwen zonder reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen zonder reet.. Kontloos, zo helemaal recht.
.
Moet wel wat vlees aan zitten natuurlijk.
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.
En 'anders nog iets'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"
quote:
Slagers organiseren gewoon orgies met dikke wijven.quote:
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.quote:
Je kúnt het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te eten.
Ik ben juist zo benieuwd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.
Bewijs het maarquote:
quote:
Op die foto stond alleen je hoofd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Check je archief ten tijde van mijn indiensttreding!
Kan wel ja, zal ik dat doen dan?quote:
Okay dan ...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef Tafkahs het volgende:
Kom op Copycat, ik wil ze ook wel eens zien. Niet zo flauw doen, hup.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kom op! Gooi het maar op tafel!
je kan ook op je tweede foto uit je fotoboek zien dat de stof van je t-shirt aardig opbolt onder die gigantische bommen van je.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Check je archief ten tijde van mijn indiensttreding!
ONDER de 100 kilo.. Le-zenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Scepsis het volgende:
CuteSanDiegoGirl.
Die heeft overigens een borstverkleiningsoperatie begaan, toch nog steeds puike titt'n
Braaf.quote:
Als het even kan wel jaquote:
Nee hoor, ZO erg was het nietquote:
Juist!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef Lucille het volgende:
Maar iedereen die je foto ziet zal toegeven dat je er wezen mag.
Duivels....quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Als we zo gaan beginnen zal ik ook maar mijn tweelingposten.
[afbeelding]
Hey! Je hebt mijn shirt gejat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van deze topic
Dat komt ook omdat deze topic voor geen meter klinktquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van deze topic, maar het valt me tot nu toe tegen.
Lijkt net een reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
De buurvrouw zat net in de tuin een boekje te lezen dus ff snel een pic genomen.
Als je me toch zoiets door de stad ziet lopenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
De buurvrouw zat net in de tuin een boekje te lezen dus ff snel een pic genomen.
Wat een kutleven heeft zij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Niet de grootste van gans Fok!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Wat dachten Maikuuul hier van dan? Hoe staat zij ervoor in deze wedstrijd? Maikuuul, jij weet het!
Post ze eens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet de grootste van gans Fok!
Maar ze zijn wel mooi
Okquote:
Sportief van je.quote:
nice!quote:
Ha!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nice!
toch eens vaker in onz komen dus
Das idd een flinke partij !quote:
Duidelijk een paar sokkenquote: