Die foto's kennen we allemaal wel ja! Goeie nominatiequote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Yvonne.
oh wat geestig. ik heb altijd gedacht dat ze mooie, maar kleine, tietjes had...quote:
Idd, Prrrrrrrrrrr, slotjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef jogy het volgende:
'prrrrrrrrr'
Die heb je zelf op dit forum geplaatst hoor!quote:
quote:
Zeker alleen OMDAT ze tieten heeft....quote:
Lees de OP eens?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
Skaai denk ik.
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te etenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zeker alleen OMDAT ze tieten heeft....
Dan heeft ze geen pics van haarzelf op het fotoboek staan....quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te eten.
Gaat om het totaal! Ik maak hier de regelsquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Skaai zonder tieten weegt minder dan 100kg. Die tieten tellen we er niet bij eh.
Verkapte zelfnominatie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Nu nog de foto's.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef Pruttelkroam het volgende:
[..]
Gij neemt mij den woorden uit den mond!
geen idee, ik kijk vrijwel nooit in fobo'squote:Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen pics van haarzelf op het fotoboek staan....
Meer een TVP.quote:
Jullie hebben ook alles doohoor.quote:
Ik heb haar foto geplaats hier hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef c0nd0r het volgende:
Je vergeet de post in US waar je idee tot stand kwam TS
GAYNIAAL.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer snopprinses, ik vind dat zij een prachtig lichaam heeft. En dat mag gezien worden, als er 1 lichaam was waar ik voor altijd naar moest kijken dan was het die van snopprinses. Dus ik vind dat snopprinses deze wedstrijd moet winnen en een award krijgen voor het mooiste lichaam van fok. Ik hoop dat er (na mijn vele mailtjes) ook een snopprinses subsite komt snopprinses.fok.nl die dan doorlinkt naar het snopprinses subforum een S&G topic voor haar alleen en mensen die er naar kijken.
Tieten, niet lichamen. Dik, niet mooi.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik nomineer snopprinses, ik vind dat zij een prachtig lichaam heeft. En dat mag gezien worden, als er 1 lichaam was waar ik voor altijd naar moest kijken dan was het die van snopprinses. Dus ik vind dat snopprinses deze wedstrijd moet winnen en een award krijgen voor het mooiste lichaam van fok. Ik hoop dat er (na mijn vele mailtjes) ook een snopprinses subsite komt snopprinses.fok.nl die dan doorlinkt naar het snopprinses subforum een S&G topic voor haar alleen en mensen die er naar kijken.
L O L!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
goede inbreng moet ik zeggen!!!quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Inderdaad en nog heel mooi ook.quote:
Duderinnetjequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:18 schreef boebiedoe het volgende:
Heatwave, wie was die verbaan wannabe ookalweer?.
Je hebt alleen ijsmeis?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:20 schreef Rosbief het volgende:
Tietdiktes vergelijken gaat zo moeilijk met alleen ijsmeis.rar voorhanden...![]()
Heb ik lippenstift op daar dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
OMG Vivi wat een borstkas
Maarja ik vind je lippenstift niet zo goed bij je passen
show us the goodies.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:26 schreef Rhanna het volgende:
Ikkuh.
Ze is gay.quote:
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.quote:
ze kunnen strijken en schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil jou misschien nomineren, Ch!
stuur eens wat materiaal!
Ik heb ijsmeis.rar niet eens....quote:
Maar voor de beoordeling zou een foto post hier wel een goed idee zijn....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Als je mij stuurt nomineer ik je ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je al. Je hebt ook nooit genoeg, hè?
Hierzo welquote:
Vrouwen zonder reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat mij om de claim of ze de dikste tieten heeft. voor de rest is er aan vrouwen toch geen reet.
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen zonder reet.. Kontloos, zo helemaal recht.
.
Moet wel wat vlees aan zitten natuurlijk.
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn slager zei altijd 'aan een goed stuk vlees moet een randje vet zitten'.
En 'anders nog iets'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
en: "Mag het ook een onsje meer zijn?"
quote:
Slagers organiseren gewoon orgies met dikke wijven.quote:
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.quote:
Je kúnt het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Like hell no, memmen van hier tot het einde van de tafel, en er zaten 20 man te eten.
Ik ben juist zo benieuwd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ha dhet bij Ch. eigenlijk al opgegeven.
Bewijs het maarquote:
quote:
Op die foto stond alleen je hoofd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Check je archief ten tijde van mijn indiensttreding!
Kan wel ja, zal ik dat doen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |