die foto'squote:Op donderdag 4 mei 2006 22:46 schreef wheeler het volgende:
Ik ben 8 dagen in New York geweest van 28 maart t/m 5 april. Eerst drie dagen voor mijn werk en daarna nog aantal dagen down-/uptown Manhattan bekeken. Tweede keer in 5 jaar en voorlopig genoeg van NY gezien
27 mooiste foto's in gallerij (Flash)
[..]
absoluut geld waard voor fotografie mits je de mazzel hebt voorin te zitten. De ramen achterin waren deel verdonkerd dus ik kon de mooiste foto's voorin maken. Vliegen is wel heel mooi maar ik vond de vlucht over Grand Canyon nét iets spectaculairder door hoogtes.
mooie fotos! Vooral die van statue of liberty met WFC en ESB op de achtergrondquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:46 schreef wheeler het volgende:
Ik ben 8 dagen in New York geweest van 28 maart t/m 5 april. Eerst drie dagen voor mijn werk en daarna nog aantal dagen down-/uptown Manhattan bekeken. Tweede keer in 5 jaar en voorlopig genoeg van NY gezien
[..]
absoluut geld waard voor fotografie mits je de mazzel hebt voorin te zitten. De ramen achterin waren deel verdonkerd dus ik kon de mooiste foto's voorin maken. Vliegen is wel heel mooi maar ik vond de vlucht over Grand Canyon nét iets spectaculairder door hoogtes.
Canon Eos 350D die ik gelukkig net op tijd in huis had voor NY.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef Dizzee het volgende:
[..]
die foto'szeer mooi.
met wat voor camera heb je die gemaakt?
OMG! Sjieke pics meid!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:46 schreef wheeler het volgende:
[..]
zuur Mirriquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Mirri het volgende:
MIjn ouders gaan naar New York en ik mag niet mee.
Ik ga naar Rome met school, da's ook wel mooi, maar ik had liever beiden gedaan.
Ze deden het natuurlijk met opzet in mijn vakantie, zodat ze geen reden hoeven te bedenken om mij niet mee te nemen.
Het was vorig jaar mijn idee om een keer naar NYC te gaan, maar toen wuifden ze het idee gelijk weg. Ik gun het ze wel, maar ik vind het wel jammer.![]()
Ik ga welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Mirri het volgende:
MIjn ouders gaan naar New York en ik mag niet mee.
Ik ga naar Rome met school, da's ook wel mooi, maar ik had liever beiden gedaan.
Ze deden het natuurlijk met opzet in mijn vakantie, zodat ze geen reden hoeven te bedenken om mij niet mee te nemen.
Het was vorig jaar mijn idee om een keer naar NYC te gaan, maar toen wuifden ze het idee gelijk weg. Ik gun het ze wel, maar ik vind het wel jammer.![]()
Een rommelmarkt. En daar kun je zoeen leuke (matige) grap uithalen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf is op Times square nu te doen?
Ohjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Een rommelmarkt. En daar kun je zoeen leuke (matige) grap uithalen!![]()
Die komen er zeker aan, maar eerst ff echt thuiskomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |