neeeeeeee!!!111111quote:Op donderdag 27 april 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten we daar blij mee zijn?
Vooral met Babangida. "Ja baba goed vissen", maar ondertussen geen vis van de haak durven te halen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Hengelen met Harry was veruit het beste onderdeel van die hele show! Het combineerde mijn 2 hobbies, voetbal en vissen.
Precies. Studio Spaan werd ook steeds minder, zeker toen Van Duin ging meedoen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, vooral het schuin-gedrukte. Geef 'm wel een kans, maar zonder Harry is Henk Henk niet en zonder Henk is Harry Harry niet.
Met Van Muiswinkel en Van Vleuten was Studio Spaan altijd wel geniaal vond ik.quote:Op zondag 30 april 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Studio Spaan werd ook steeds minder, zeker toen Van Duin ging meedoen.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Studio Spaan werd ook steeds minder, zeker toen Van Duin ging meedoen.
Overigens heb ik een oom die altijd dacht dat die dingen echt gebeurden, bij cirkel rondmaken. Dan zei hij op verjaardagen "zonde man, van die volière" enzovoort.
De snoekduik in de kruising. Geniaal!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:15 schreef bergkampf het volgende:
Fantastische vent! Die 2 nieuwe koeien en de regenjas vond ik echt heel tof, kopbal oefenen met Jaap Stam ook zo grappig![]()
Vissen met Baba was geniaalquote:Op zondag 30 april 2006 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Hengelen met Harry was veruit het beste onderdeel van die hele show! Het combineerde mijn 2 hobbies, voetbal en vissen.
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou m kopen die DVD
Het was altijd bij Veronica/Yorin toch? Massaal een mailtje sturen naar RTL dan maar.quote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou m kopen die DVD
We kunnen beter massaal een mailtje sturen naar de TROS. Ter zelfbescherming van Harry. Wat hij gaat doen, zal volgens mij een zielig aftreksel zijn van wat hij ooit deed. Van mij hoeft hij niet terug te keren.quote:Op zondag 30 april 2006 21:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was altijd bij Veronica/Yorin toch? Massaal een mailtje sturen naar RTL dan maar.
Die wel inderdaad. Legendarisch sterk. Maar die filmpjes van Wout Wijdbeens met Van Gaal waren erg.quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met Van Muiswinkel en Van Vleuten was Studio Spaan altijd wel geniaal vond ik.
Die documentaire over het WK-74.![]()
De Regenjas was geweldig.quote:
SHIT GEMIST!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Was met Landzaat. Typisch Vermeegen-achtig. Familiepraatje, etc. En een bal door de raam van een auto schieten
Het was best aardigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Was met Landzaat. Typisch Vermeegen-achtig. Familiepraatje, etc. En een bal door de raam van een auto schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |