Vissen met Baba was geniaalquote:Op zondag 30 april 2006 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Hengelen met Harry was veruit het beste onderdeel van die hele show! Het combineerde mijn 2 hobbies, voetbal en vissen.
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou m kopen die DVD
Het was altijd bij Veronica/Yorin toch? Massaal een mailtje sturen naar RTL dan maar.quote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou m kopen die DVD
We kunnen beter massaal een mailtje sturen naar de TROS. Ter zelfbescherming van Harry. Wat hij gaat doen, zal volgens mij een zielig aftreksel zijn van wat hij ooit deed. Van mij hoeft hij niet terug te keren.quote:Op zondag 30 april 2006 21:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was altijd bij Veronica/Yorin toch? Massaal een mailtje sturen naar RTL dan maar.
Die wel inderdaad. Legendarisch sterk. Maar die filmpjes van Wout Wijdbeens met Van Gaal waren erg.quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met Van Muiswinkel en Van Vleuten was Studio Spaan altijd wel geniaal vond ik.
Die documentaire over het WK-74.![]()
De Regenjas was geweldig.quote:
SHIT GEMIST!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Was met Landzaat. Typisch Vermeegen-achtig. Familiepraatje, etc. En een bal door de raam van een auto schieten
Het was best aardigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Was met Landzaat. Typisch Vermeegen-achtig. Familiepraatje, etc. En een bal door de raam van een auto schieten
Volgens mij waren het pas de laatste 10 minuutjes hoor. Zou wel mooi zijn iig als ze Harry elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip doen. Hoef je niet dat hele programma te kijken als je daar geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dagelijks, om 19.30 op NED2. De volgende dag wordt het dan herhaald.
Het zat dit keer halverwege het programma ongeveer.
Je bedoelt "oubollig"?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Harry is alleen een beetje oud geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |