De bal zo hard mogelijk laten knallenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef H.Flick het volgende:
Prachtig programma was dat altijd.
Hengelen met Harry
Knuffelkoe
Kleine regenjas
Jaap Stam met de goudvis
De bal door het slaapkamerraam schieten
hij was drummer tochquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
En natuurlijk dat kerstnummer (toen waterreus geloof ik de piano bespeelde)![]()
Die v/d Doelen was vandaag nog op TV-Gelderland met zijn bandje. Speelde hij ook weer op de gitaar en hij zong er ook nog bij. Klonk best aardig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:17 schreef Bjoro het volgende:
vd Doelen op gitaar
Dean Gorre die regelde toch zo'n beetje alles ?
Prachtig lied was datquote:
Hij deed ooit commentaar bij een vriendschappelijke oud-Nederland - oud-Duitsland, met allemaal bierbuiken. Harry V was zo aan het schreeuwen dat de Duitse verslaggevers zich verbaasd afvroegen wie die malloot was. Allegedly.quote:Op zondag 30 april 2006 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
Als commentator zou ik hem wel weer eens een keer willen horen.
Daar moeten we zeker blij mee zijn!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten we daar blij mee zijn?
Hier sluit ik me bij aan, vooral het schuin-gedrukte. Geef 'm wel een kans, maar zonder Harry is Henk Henk niet en zonder Henk is Harry Harry niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hier allerlei gevleugelde kreten van Harry door de jaren heen langs komen.
De ronde cirkel, de leuke moeders / vriendinnen, de mini-regenjas voor baby's en kinderen, de knuffelkoe, te laat bij Jaap Stam, Dennis bier....
Ik vraag me af of er nog wel mensen op Harry zitten te wachten. Vroeger vond ik het wel leuk, maar toen was ik ook jonger. Sowieso vind ik dat hij zonder Spaan wel minder te pruimen was.
Tuurlijk wel, die hebben allemaal de Regenjas gekeken vroeger.quote:Op zondag 30 april 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat de nieuwe generatie spelers niet eens weet wie hij is.
Met zakkenvullers Guus en Leoquote:Op zondag 30 april 2006 12:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
FC Vermeegen vond ik altijd geweldig![]()
Er was ook nog iets van: 'Hengelen met Harry. Hierbij ging hij vissen met een voetballer. Als die speler dan 3 vissen achter elkaar ving mocht hij de hengel houden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hier allerlei gevleugelde kreten van Harry door de jaren heen langs komen.
De ronde cirkel, de leuke moeders / vriendinnen, de mini-regenjas voor baby's en kinderen, de knuffelkoe, te laat bij Jaap Stam, Dennis bier....
Ik vraag me af of er nog wel mensen op Harry zitten te wachten. Vroeger vond ik het wel leuk, maar toen was ik ook jonger. Sowieso vind ik dat hij zonder Spaan wel minder te pruimen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |