quote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja homo, hou je eens aan de regel. Ik was de sluiter.
Leer je eigen verantwoordelijken eens te nemen in plaats van ze af te schuiven op lieve meisjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ga maar klagen bij Marly, ik had nog recht op eentje
O okquote:
kookquote:
zo laat nog? wij eten meestal rond 6 uur..quote:
hehe.. kommie ook laat meequote:Op donderdag 27 april 2006 21:56 schreef plumbum het volgende:
Donderdag 27 april 2006
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
21:30 - 22:30 Prison break RTL 5
tipje, search the internet. zwerven genoeg eps rond van Prison Break, 24, south park en noem maar op.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hehe.. kommie ook laat mee![]()
ondankbare hond. zoek t dan zelf opquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hehe.. kommie ook laat mee![]()
wie heeft dr hier nou een hond op zijn avatar staanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
ondankbare hond. zoek t dan zelf op![]()
plumbumquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
wie heeft dr hier nou een hond op zijn avatar staan![]()
Spalding, Lincolshire, North-Englandquote:
niet echt op jouw gericht maar ik vroeg t al vanaf 21 u geloofkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
ondankbare hond. zoek t dan zelf op![]()
Hmm shit, Easy Jet heeft een lekke bandquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Spalding, Lincolshire, North-England
ja?quote:
40% korting!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hmm shit, Easy Jet heeft een lekke band. Kan niet komen
![]()
Die ander heet Daklem, en ja, dan moet je maar opletten, of een Veronica TV Gids aanschaffen voor maar 10 euro voor een half jaarquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
en @ die ander ik wil geen eps op i-net maar wil em gewoon zien op tv
Nee want ik vlieg zelf geregeld met Easyjetquote:
Is dat inclusief repareerkitje voor het plaatwerk? en mag je wel bij het kapotte raam zitten?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee want ik vlieg zelf geregeld met Easyjet
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
WTF PRAAT JE OVER DE KONINGINquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
Ik zal ff een inschrijfformulier zoeken voor het MBO, daar blijken ze nog leraren Nederlands te zoeken!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
Jij hebt zeker ook een mac?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF PRAAT JE OVER DE KONINGIN! !!~!oeneoneonweowieies!1!!!!!einz
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zal ff een inschrijfformulier zoeken voor het MBO, daar blijken ze nog leraren Nederlands te zoeken!![]()
Ik zal een voorstel doen aan Balkellende, of hij subsidie kan geven voor mensen die geen windows pc kunnen veroorlovenquote:
*mompelt iets over intrappen*quote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt,
geen zin om naar beneden te lopenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
Die ander heet Daklem, en ja, dan moet je maar opletten, of een Veronica TV Gids aanschaffen voor maar 10 euro voor een half jaar![]()
Maxs zijn zeker wel chill@quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef plumbum het volgende:
help, een mac-windows oorlog![]()
kleuters.
ik ga slapen, tabee.![]()
Dat zijn ze zeker.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker.
Ben een potje aan het sparen voor de nieuwe dual core iMac.![]()
ik heb er geen een hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zal een voorstel doen aan Balkellende, of hij subsidie kan geven voor mensen die geen windows pc kunnen veroorloven![]()
Jensenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef Daklem het volgende:
Idd, ben ook Jensen aan het kijken
en daarna ook slapen
btw: WIE is dat wijffie die op zijn bank zit
Kijk er dan niet naar. Jensen is écht voor het plebs.quote:
Gelukkig ben jij volkomen normaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk er dan niet naar. Jensen is écht voor het plebs.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij volkomen normaal.
Een man naar mijn hart.quote:
DOEI.quote:
Dat is een staf! Ik mag morgen de hele dag naar school, en daarna werkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga over 7 minuten ook. Morgen 8 uur op. Efteling
.
Ik ben morgen dus vrijquote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is een staf! Ik mag morgen de hele dag naar school, en daarna werken![]()
Vooral de mijne.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Daklem het volgende:
Chris, ik vind dat wij 2'en toch wel een geile avatar hebben
Zo'n 3 jaar eerder ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, want jij was eerder met jouw ava.![]()
je kunt merken dat 't lat wordquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand toevallig een foto van een paar mensen lachend aan een tafel?
www.google.nlquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand toevallig een foto van een paar mensen lachend aan een tafel?
Maar je blijft gezellig SC'en.?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:39 schreef Casparovvv het volgende:
MogeKom net uit mn bed.
Ik zou nu officieel wel iets aan school kunnen/moeten doen.
Ik heb me kunnen gedragen qua bierhoeveelheidquote:
Mogguhquote:
Ja, hijs veel beter dan dat lelijke puistengezicht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:19 schreef Sloffie het volgende:
hé Daklem! nieuw icoontje?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, hijs veel beter dan dat lelijke puistengezicht.![]()
![]()
Ik moet over een uur gaan werken....quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik moet over een uur gaan werken....
En daarnaast staat een buurman sinds half 9 staalplaten of tegels door te zagenIig niet iets zachts als hout, maar iets wat keihard is en ook watergekoeld wordt als ie aan het zagen is
En ik ben der niet blij mee8.30 uur, is toch zeker geen tijd voor een blanke
Das wel het meest makkelijke om te doen, gewoon vakantie houdenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef mstr het volgende:
Be happy, ik zo nog een halve les wiskunde, en dan hebben we examen stunt, maar als het niets is, ga ik lekker naar huisen heb ik ook vakantie
![]()
Haha standaardquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das wel het meest makkelijke om te doen, gewoon vakantie houden![]()
Maar je had wel een paar biertjes opquote:
Gisteren met z'n allen uitgeweest?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar je had wel een paar biertjes op![]()
haha kloptquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar je had wel een paar biertjes op![]()
gezelliequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef spenky het volgende:
[..]
haha klopt
maar het viel wel mee.. was alleen aageschoten enzo
en nee we zijn niet uitgeweest...
ik was na me werk met een collega ff bierzuipen
ik doe wel wat hoor! net nog een printer/fax/kopieermachine/scanner geïnstalleerd... ik wordt er moe van! koffie!quote:
en nu hoor ik ook net dat ik misschien in de pauze naar de snackbar moet fietsenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:33 schreef mstr het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..![]()
lekker ijsje nemenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Sloffie het volgende:
[..]
en nu hoor ik ook net dat ik misschien in de pauze naar de snackbar moet fietsen![]()
![]()
ik van 5 tot 8quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, maar ik mag weer van 5 tot 9 werken![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wow daar heb ik ook wel zin in... lekker softijsje![]()
Is chill. Binnenkort ga ik een nieuwe avatar-changer maken met nog meer opties.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:52 schreef Sloffie het volgende:blaxje!
niet steeds je icoontje veranderen, is irritant
dan moeten we naar je naam kijken wat ava is onherkenbaar is kut.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is chill. Binnenkort ga ik een nieuwe avatar-changer maken met nog meer opties.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan moeten we naar je naam kijken wat ava is onherkenbaar is kut.
google heerscht!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:00 schreef B_BOY het volgende:
thnq sloffie ik kan weer aan de slag.
Care.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan moeten we naar je naam kijken wat ava is onherkenbaar is kut.
stage... repareren van pc's en zo...quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:09 schreef Blaxje het volgende:
Care.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:09 schreef B_BOY het volgende:
vakantie aant houden. ik ga zo ff me drumstel inpakken. enne ik ga straks Pub ook nog ff verbeteren heb ik bedacht. ik ga het meet topic ff grondig doorlezen en overzichtelijk maken. miss nog wat leuke topics bedenken ensovoorts.
haha geef jezelf die eer nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef B_BOY het volgende:
wromniet??
tog niet overstuur omdat ik je newbie heb genoemd?>?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef B_BOY het volgende:
wromniet??
tog niet overstuur omdat ik je newbie heb genoemd?>?
smakelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
haha geef jezelf die eer niet
neuh vertel zo wel ff eten![]()
mama roept![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik had gisteren koldernacht en vandaag laatste schooldag dus kolderdag. Lekker kloten op school enzo. En vanvond nog gala'tje met examenleerlingen enzo
Ik heb wel al 2,5 uur geslapen
[afbeelding] bezig he?
Dat dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:21 schreef B_BOY het volgende:
komt goed joh wiwi niet mieten gewoon doorgaan.
vannacht de hele boel onderge jeweetwelquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar heb je last van?? en hoe komt het?
aha das niet zo goed neej.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
vannacht de hele boel onderge jeweetwel![]()
voel me nog stees belabberd![]()
Maar als je dat niet had gedaan was je vandaag nog zieker geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
vannacht de hele boel onderge jeweetwel![]()
voel me nog stees belabberd![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar als je dat niet had gedaan was je vandaag nog zieker geweest.![]()
ja maar bijna stikken is ook niet echt verfrissendquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar als je dat niet had gedaan was je vandaag nog zieker geweest.![]()
Truste meid.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:48 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja maar bijna stikken is ook niet echt verfrissend![]()
nja ik ga slapen
vannacht amper gedaan dus![]()
truste![]()
Daar is het dan ook wel de tijd van het jaar voor hequote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb besloten om vakantie te hebben nu. Geen zin in school.
maar nog wel lekkerquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mwah, niet zo warm als gisteren enzo.
Warm.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
ik ben kamer poetsen.
lokale tijd ma, 01-05 di, 02-05 wo, 03-05
minimum
temperatuur 4°C 8°C 9°C
maximum
temperatuur 10°C 17°C 24°C
weer bewolkt, buien half bewolkt overwegend zonnig
wind Z 3-4 ZW 3 ZO 3
zien jullie wat ik zie???
ik zie eigenlijk, mooie vrouwen, in korte rokjes, en ze zijn heel geil.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk, mooie vrouwen, in korte rokjes, en ze zijn heel geil.
Sekstekort?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej ik ben gewoon een man!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sekstekort?![]()
Maargoed, rokjes zijn nooit slecht natuurlijk.![]()
mij zie je niet in rokjes ..quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sekstekort?![]()
Maargoed, rokjes zijn nooit slecht natuurlijk.![]()
vanavond bovenbouwfeest van schoolquote:
Denk je?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vanavond t/m zondag trainingskamp, daarna naar een vakantievriendin
hier : http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
waar kan ik een poll maken messenga?
Eensch!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:26 schreef B_BOY het volgende:
zo flauw he die censuur op fok`!
Niezo veel.quote:
Dus je gaat geen fuck doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
iiiik moet morgen lekker werken en dan maandag naar duitsland, dinsdag uiteten met een vriend, woensdag werken en taart bakken, donderdag verjaardag vieren, vrijdag slapen, zaterdag huiswerk, zondag werken
woehoe
Ik kan ook taart bakken!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
iiiik moet morgen lekker werken en dan maandag naar duitsland, dinsdag uiteten met een vriend, woensdag werken en taart bakken, donderdag verjaardag vieren, vrijdag slapen, zaterdag huiswerk, zondag werken
woehoe
volgesn mij nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Sloffie het volgende:
hier nog "schokkende" dingen gebeurt toen ik weg was?
ach ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef snopprinses het volgende:
ik ben niet afwezig geweest..ik ben er gewoon minder
me 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef B_BOY het volgende:
Ik ben er weer.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nu nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
ben je heel geil dan?
Dat onderste zit wel snor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
vanavond /nacht wel waarschijnlijk![]()
kweet ook niej ofk mooi ben mrja![]()
Jij wel heur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
ziet d'r wel ok uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
eerlijkheid ten topquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe Rene, als mod vond ik je 'n lul. Maar je wordt steeds toffer.![]()
Wat een zin.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:29 schreef B_BOY het volgende:
mooi ben je geil dat komt vanzelf:P
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Blaxje het volgende:
Het is tijd voor pils!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |