quote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja homo, hou je eens aan de regel. Ik was de sluiter.
Leer je eigen verantwoordelijken eens te nemen in plaats van ze af te schuiven op lieve meisjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ga maar klagen bij Marly, ik had nog recht op eentje
O okquote:
kookquote:
zo laat nog? wij eten meestal rond 6 uur..quote:
hehe.. kommie ook laat meequote:Op donderdag 27 april 2006 21:56 schreef plumbum het volgende:
Donderdag 27 april 2006
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
21:30 - 22:30 Prison break RTL 5
tipje, search the internet. zwerven genoeg eps rond van Prison Break, 24, south park en noem maar op.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hehe.. kommie ook laat mee![]()
ondankbare hond. zoek t dan zelf opquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hehe.. kommie ook laat mee![]()
wie heeft dr hier nou een hond op zijn avatar staanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
ondankbare hond. zoek t dan zelf op![]()
plumbumquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
wie heeft dr hier nou een hond op zijn avatar staan![]()
Spalding, Lincolshire, North-Englandquote:
niet echt op jouw gericht maar ik vroeg t al vanaf 21 u geloofkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
ondankbare hond. zoek t dan zelf op![]()
Hmm shit, Easy Jet heeft een lekke bandquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Spalding, Lincolshire, North-England
ja?quote:
40% korting!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hmm shit, Easy Jet heeft een lekke band. Kan niet komen
![]()
Die ander heet Daklem, en ja, dan moet je maar opletten, of een Veronica TV Gids aanschaffen voor maar 10 euro voor een half jaarquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
en @ die ander ik wil geen eps op i-net maar wil em gewoon zien op tv
Nee want ik vlieg zelf geregeld met Easyjetquote:
Is dat inclusief repareerkitje voor het plaatwerk? en mag je wel bij het kapotte raam zitten?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee want ik vlieg zelf geregeld met Easyjet
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
WTF PRAAT JE OVER DE KONINGINquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
Ik zal ff een inschrijfformulier zoeken voor het MBO, daar blijken ze nog leraren Nederlands te zoeken!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Easy Jett.
Jij hebt zeker ook een mac?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF PRAAT JE OVER DE KONINGIN! !!~!oeneoneonweowieies!1!!!!!einz
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zal ff een inschrijfformulier zoeken voor het MBO, daar blijken ze nog leraren Nederlands te zoeken!![]()
Ik zal een voorstel doen aan Balkellende, of hij subsidie kan geven voor mensen die geen windows pc kunnen veroorlovenquote:
*mompelt iets over intrappen*quote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt,
geen zin om naar beneden te lopenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
Die ander heet Daklem, en ja, dan moet je maar opletten, of een Veronica TV Gids aanschaffen voor maar 10 euro voor een half jaar![]()
Maxs zijn zeker wel chill@quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef plumbum het volgende:
help, een mac-windows oorlog![]()
kleuters.
ik ga slapen, tabee.![]()
Dat zijn ze zeker.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker.
Ben een potje aan het sparen voor de nieuwe dual core iMac.![]()
ik heb er geen een hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zal een voorstel doen aan Balkellende, of hij subsidie kan geven voor mensen die geen windows pc kunnen veroorloven![]()
Jensenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef Daklem het volgende:
Idd, ben ook Jensen aan het kijken
en daarna ook slapen
btw: WIE is dat wijffie die op zijn bank zit
Kijk er dan niet naar. Jensen is écht voor het plebs.quote:
Gelukkig ben jij volkomen normaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk er dan niet naar. Jensen is écht voor het plebs.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij volkomen normaal.
Een man naar mijn hart.quote:
DOEI.quote:
Dat is een staf! Ik mag morgen de hele dag naar school, en daarna werkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga over 7 minuten ook. Morgen 8 uur op. Efteling
.
Ik ben morgen dus vrijquote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is een staf! Ik mag morgen de hele dag naar school, en daarna werken![]()
Vooral de mijne.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Daklem het volgende:
Chris, ik vind dat wij 2'en toch wel een geile avatar hebben
Zo'n 3 jaar eerder ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, want jij was eerder met jouw ava.![]()
je kunt merken dat 't lat wordquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand toevallig een foto van een paar mensen lachend aan een tafel?
www.google.nlquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand toevallig een foto van een paar mensen lachend aan een tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |