Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
bij Juanfran's afscheid klapte iedereen uit beleefdheid
Of course, maar eerst nog naar FCG-uit doordeweeks. Plaatsing voor voorronde CL vieren!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:35 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dan word het idd lastig!
Iemand nog naar de Kuip volgende week?
hij moet eigenlijk blij zijn dat ie niet uitgefloten isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoZoveel heeft ie ook niet betekent.
Kerel, jij hebt teveel geluk als dat gaat gebeuren!!! Jaloerssssquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?
Tenminste zo gaat het hier en bij omliggende clubs als ze tegen Vitesse of NEC voetballen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.
Welke positie speel je?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Rechtsmidquote:
Mwah, de trainer die wij hebben gooit er vaak een jeugdspeler in.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.
Uiteraard. Een Feyenoorder zal de laatste zijn die mn vertrouwen omlaag brengtquote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Nega het volgende:
Gewoon vertrouwen hebben Messenga.
Wesley op Links? Eerder zou ik Urby kiezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Mischien kun je dan wel een kopduel winnen van Wesley!
1.91quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Mischien kun je dan wel een kopduel winnen van Wesley!
Leuk manquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Simon Cziommer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef Nega het volgende:
Maar nogmaals is mijn vraag waar niemand op antwoord: vinden jullie dat Ajax nog iemand voor volgend seizoen moet halen, en wie dan?
Van der Meyde zou een welkome versterking zijn, beetje serieuze concurrentie op rechtsbuiten kan geen kwaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef Nega het volgende:
Maar nogmaals is mijn vraag waar niemand op antwoord: vinden jullie dat Ajax nog iemand voor volgend seizoen moet halen, en wie dan?
Die ga ik ook eens binnenkort halenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:25 schreef StarGazer het volgende:
Zo de Ajax historie dvd is binnen. Dit gaat genieten worden
Jawel hoor, en gelukkig zullen ze kiezen voor een nieuwe trainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef patrickt36 het volgende:
Het bestuur heeft gewoon geen keus.
Klopt. Mooi om terug te zien. Ook de 2-3 tegen Atlético. Gil y Gilquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Dat was met Splinter in de basis toch?
Ach, volgens mij stelden die steunbetuigingen van de laatste week niet zo heel veel voor. Dat is bij het meerendeel van de supporters voornamelijk het respect voor Blind als clubman denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef patrickt36 het volgende:
Wat een fucking Topic titel. Hebben we daarvoor gisterenavond onze longen uit ons lijf geschreewd?
Het bestuur heeft gewoon geen keus. Blind zal hoe dan ook blijven. Hij heeft alle steun van de spelers en supporters. En dan bedoel ik niet de 818 kijkers.
Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
April, de maand van de DVD.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Dat ontslag van Olsen blijft ook echt een dieptepunt zeg
Maar goed, ga zelf maar kijken. Prachtige dvd's
Ook trein 5.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
7 mei...trein 5...nog meer mensen???
Nou, een filmpje met de successen van Feyenoord past ook wel een VHSquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Wel kut, Ajax brengt een DVD uit met die geweldige historie, zal je zien dat Feyenoord het nu gaat overtreffen, om ons terug te pakken!
Wat moeten zij in godsnaam uitbrengen dan? Die dvd dat ze 2 x wonnen in de reguliere competitie van ons Aller Ajax ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Wel kut, Ajax brengt een DVD uit met die geweldige historie, zal je zien dat Feyenoord het nu gaat overtreffen, om ons terug te pakken!
Wil ik ook wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Dat jij, als 16 jarige, in het 1e voetbalt van je vereniging, zegt dat iets over jouw voetbalkwaliteiten of over de vereniging waar je bij zit?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Whehehe.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef M0NTANA het volgende:
Job Cohen dacht waarschijnlijk dat de Ajax-aanhang ook de trein van FCG zou komen verwelkomen:
[afbeelding]
Waar slaat het op, zóveel ME?![]()
[Centraal] Randverschijnselen #7 ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef M0NTANA het volgende:
Job Cohen dacht waarschijnlijk dat de Ajax-aanhang ook de trein van FCG zou komen verwelkomen:
[afbeelding]
Waar slaat het op, zóveel ME?![]()
Op dit moment wel, weet ook niet of iedereen zit te springen op nog zo'n succes-DVD.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, een filmpje met de successen van Feyenoord past ook wel een VHS
Bedoel dat Feyenoord door het uitbrengen van de Ajax-DVD met alle successen wellicht gemotiveerd raakt om nóg grotere successen te behalen dan Ajax, maar ik acht de kans klein.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:38 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat moeten zij in godsnaam uitbrengen dan? Die dvd dat ze 2 x wonnen in de reguliere competitie van ons Aller Ajax ?![]()
De eerstequote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat jij, als 16 jarige, in het 1e voetbalt van je vereniging, zegt dat iets over jouw voetbalkwaliteiten of over de vereniging waar je bij zit?.
Blijf je nog wel hier posten nadat je bent gescout?quote:
Welke klasse speelt die club van jou dan?quote:
Het is toch gewoon wie het eerst is, gaat in de 1e trein? Volgens mij zegt je treinnummer niks.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Dan zou ik tegen Ajax m'n uiterste best doen. Met een beetje geluk wordt je gescout voor een proefperiode. 80% dat je daar niet doorheen komt, maar kun je wel zeggen dat je bent gescout door Ajaxquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef StarGazer het volgende:
Inzaghi
Voor het eerst sinds 3 jaar dat ik dat doelpunt weer terug zie. En wat doet het pijn
Tomassonquote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef StarGazer het volgende:
Inzaghi
Voor het eerst sinds 3 jaar dat ik dat doelpunt weer terug zie. En wat doet het pijn
Chivu die weg gleedquote:
haha, nouja, ik zie welquote:Op donderdag 27 april 2006 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Blijf je nog wel hier posten nadat je bent gescout?Hebben we in elk geval een direct lijntje naar Ajax 1
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
haha, nouja, ik zie wel.
@ Nashje: 3e klasse zondag.
Nee, johquote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Jajong het volgende:
[..]! Dan hoef je geen uitnodiging van Ajax te verwachten hoor.
Nee, het staat in de krantquote:Op donderdag 27 april 2006 21:06 schreef jna het volgende:
Ajax wil gewoon een makkelijke eerste wedstrijd.
Weetje trouwens zeker dat jullie niet tegen de Ajax F-jes moeten
Het bestuur heeft wel een keus, en de meeste supporters wilden hem een hart onder de riem steken. Niet dat ie aan blijft als trainer/coach. Spreek voor jezelf dus svp, want ik wil niet nog een rampseizoen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef patrickt36 het volgende:
Wat een fucking Topic titel. Hebben we daarvoor gisterenavond onze longen uit ons lijf geschreewd?
Het bestuur heeft gewoon geen keus. Blind zal hoe dan ook blijven. Hij heeft alle steun van de spelers en supporters. En dan bedoel ik niet de 818 kijkers.
Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het bestuur heeft wel een keus, en de meeste supporters wilden hem een hart onder de riem steken. Niet dat ie aan blijft als trainer/coach. Spreek voor jezelf dus svp, want ik wil niet nog een rampseizoen.
Ja logischquote:
Hij is ook niks veranderd hequote:Vieira en Ibrahimovic op de vuist
De coach van Juventus, Fabio Capello, en een aantal andere spelers van de Italiaanse club hebben met veel moeite Zlatan Ibrahimovic en Patrick Vieira uit elkaar kunnen houden. Beide spelers kregen tijdens de training woorden en gingen met elkaar op de vuist.
Juventus steekt niet in zijn beste vorm. In de Italiaanse Serie A laat het de laatste weken veel punten liggen en de club werd in de Champions League vroegtijdig uitgeschakeld door Arsenal.
toch was ik toen trotser op Ajax dan het jaar daarvoor en daarnaquote:Op donderdag 27 april 2006 21:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voelde ik me toen klote![]()
Cziommer, Pranjic, en eventueel nog een breker voor het middenveld en een back.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef Nega het volgende:
Waar bazeer je dat op?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate gaat echt wel komen.
Links en rechtsback.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Cziommer, Pranjic, en eventueel nog een breker voor het middenveld en een back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |